Rio Culebra een aanwijzing?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef jackie12 het volgende:
Waarom hebben we het over slangen?
Het stikt daar van de slangen, beide hadden blote benen en in hoog gras is het gauw gebeurd. Niet per se dezelfde individuele slang natuurlijk, maar de kans op allebei een slangenbeet is natuurlijk enorm.quote:Beiden gebeten door dezelfde slang?
Denk je dat Ingrid de CD over is geweest?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef Lutalo het volgende:
Zouden de gidsen (en Ingrid L.) iets bij zich hebben tegen slangen(beten) op een lange Pianista Trail?
Het blijft vreemd. Om 16:39 waren ze rond de paddocks. Begin paddock-Mirador is nog geen 2 uurtjes (~20 min nr Q2, ~20 min nr Q1 en ~1 uur nr Mirador).quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:18 schreef jackie12 het volgende:
Een slangebeet kan iig niet de reden zijn van bellen naar 112 op 1 april 16.39 uur.
Oh, heb ik niet gelezen. Ik volg niet alle linkjes.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:29 schreef Lutalo het volgende:
@El Matador, natuurlijk is Ingrid L. de CD over geweest, dat zegt/schrijft ze toch?
Ooit? Of na/rondom/vanwege Kris en Lisannes verdwijning?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:48 schreef Lutalo het volgende:
Ik volg ook niet alle linkjes, maar meen dit gelezen te hebben, in ieder geval begrepen te hebben dat zij de hele trail gelopen heeft.
Ze zat in Costa Rica toch? Niet in Bocas?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:18 schreef jackie12 het volgende:
Ingrid Lommers had op 2 april al als de wiedeweerga van Bocas naar Boquete moeten (maar een dik uur) rijden ipv het over te laten aan een stagiaire
Ze zat in Bocas maar het is idd langer rijden dan dat ik dachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zat in Costa Rica toch? Niet in Bocas?
Volgens mij is die weg wel iets langer, het zijn geen Nederlandse snelwegen ofzo.
3-4 uur van Bocas naar Boquete, lijkt me eerder, die afstanden zo bekijkend...
Ze woont in Costa Rica maar was op 2 april op bezoek in Bocas? Was ze daar ook toen Kris en Lisanne er waren? Kende ze hen persoonlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ze zat in Bocas maar het is idd langer rijden dan dat ik dacht
Gracias!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:44 schreef RapaNui het volgende:
Hier staat het:
http://nos.nl/artikel/633809-panama-de-zoektocht-tot-nu-toe.html
Ik was op woensdag 2 april in Bocas en werd gebeld door de stagiare
...
Ik heb toen wel gevraagd aan de stagiare de familie, het agentschap en de politie in te lichten. Dat is toen gebeurd.
...
En daarvoor, vroeger een keer, heeft ze die bitse wandeltocht van de Mirador (waarvan ze dus moet weten dat je "door" kan lopen) naar Bocas afgelegd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:47 schreef RapaNui het volgende:
Op een gegeven moment ging ze wel naar Boquete, maar op welke dag precies weet ik niet. Dat zal op z'n vroegst 3 april zijn geweest. Misschien later.
Eens, maar Lutalo is (meen ik) een zij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:54 schreef RapaNui het volgende:
Wat Lutalo schrijft over Ingrid is nieuw voor mij. Ik weet niet waar die informatie staat. Ingrid komt mij op foto's niet over als een jungle-hiker? Maar ik ken haar natuurlijk niet, dus alles is mogelijk. Misschien kan Lutalo aangeven waar hij het vandaan heeft.
Okeeeee!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens, maar Lutalo is (meen ik) een zij.
Zeker wel. Dat is juist een hele plausibele reden om naar 112 te bellen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:18 schreef jackie12 het volgende:
Een slangebeet kan iig niet de reden zijn van bellen naar 112 op 1 april 16.39 uur.
Ok, Telegraaf, dus pak zout bij de popcorn, maar goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:10 schreef Lutalo het volgende:
Ja, ik ben een vrouw.
Heb me toch vergist denk ik, ze loopt 'm regelmatig ( kan bijna niet de lange trail zijn). Omdat ze aangeeft dat je goed moet uit kijken, omdat er de nodige afslagen zijn, ging ik uit van de lange trail.
Kan geen link plaatsten, Telegraaf geeft foutmelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |