koele lucht verfrist. horizon kijken en raampje openquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
Om de een of andere reden helpt airco bij mij tegen wagenziekte.
Mijn auto lost wagenziekte anders op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik rijd in een cuore, gaat gaat beter dan in de astra van mijn ouders vroeguh. En die cuore is kleiner en smaller.
Na 32 jaar wagenziekte ken ik de trucs. Maar na 15 min tot 2 uur (hangt van auto, weer en voedingsgraad af) word ik onherroepelijk ziek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
koele lucht verfrist. horizon kijken en raampje open
Klopt, mijn ervaring is dat mercedessen het slechts zijn voor wagenzieken, en dat oudere auto's over het algemeen beter te verdragen zijn. Of automaten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
ook de auto zelf heeft ermee te maken
Mijn scooter heeft mij nog nooit ziek gekregen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn auto lost wagenziekte anders op.
Door gewoon kapot te gaan staan wezen
Kloptquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
Om de een of andere reden helpt airco bij mij tegen wagenziekte.
is erg vervelendquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Na 32 jaar wagenziekte ken ik de trucs. Maar na 15 min tot 2 uur (hangt van auto, weer en voedingsgraad af) word ik onherroepelijk ziek.
Had die tip eerder gegevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
is erg vervelend![]()
zou maar nooit de trein in Zwitserland nemen dan
Ik ken hetquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Na 32 jaar wagenziekte ken ik de trucs. Maar na 15 min tot 2 uur (hangt van auto, weer en voedingsgraad af) word ik onherroepelijk ziek.
mijn fiets mij ook niet, al heb ik vaak zat kotsend op de fiets gezetenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn scooter heeft mij nog nooit ziek gekregen.
had er eerder om gevraagdquote:
Kotsen is inderdaad al tien jaar geleden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Iedereen zei vroeger tegen mij dat ik er overheen zou groeienHet enige waar ik overheen ben gegroeid is het overgeven na iedere rit
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
mijn fiets mij ook niet, al heb ik vaak zat kotsend op de fiets gezeten
het is meer de bochtige trajecten en het feit dat de treinen "meeveren" in die bochtenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kotsen is inderdaad al tien jaar geleden.
ICE's zijn trouwens ook drama.... *blegh*
Ik ga wel vliegen.
Auto vindt ik ook bezwaarlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Zolang ik niet lees (neem ook geen kaart) red ik het tegenwoordig prima in de auto.
Het meest probate middel tegen reisziekte: zelf achter het stuur.
Maar op een boot en in een vliegtuig stuitte dat toch op bezwaren
Makkerquote:
In treinen heb ik nog nooit last gehadquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kotsen is inderdaad al tien jaar geleden.
ICE's zijn trouwens ook drama.... *blegh*
Ik ga wel vliegen.
Vindquote:
Ik word ook ziek als ik zelf rij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Zolang ik niet lees (neem ook geen kaart) red ik het tegenwoordig prima in de auto.
Het meest probate middel tegen reisziekte: zelf achter het stuur.
Maar op een boot en in een vliegtuig stuitte dat toch op bezwaren
stabiel klotequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind
Hoest met de snuffelsnotter?
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
In treinen heb ik nog nooit last gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |