Is goed, ik hoor het wel als je klaar bentquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar als we deze regel invoeren dan moeten we dat wel doen met terugwerkende kracht. Even alle battles van dit jaar nakijken en eventueel nog wat punten bijschrijven...
NatteKat in ieder geval dus een punt...
Ben er wel even mee bezig... Bij die oliebol-battle eindigen er in ieder geval al drie zo op de derde plaats...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is goed, ik hoor het wel als je klaar bent
heb je snel gefixedquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, heb even alles nagekeken. Hoop dat het allemaal klopt...
Bij de oliebol battle krijgen JPO, 44rdbei en LocoCoco alledrie nog een punt.
De dinosaurus en de pizza battles kloppen.
Bij de Emma Watson battle krijgt Lindgren nog een punt.
En de teddybeer en komodo battles kloppen ook.
Maar waar zou NatteKat dan een punt erbij krijgen?
Die van Nattekat was denk ik ergens eind vorig jaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, heb even alles nagekeken. Hoop dat het allemaal klopt...
Bij de oliebol battle krijgen JPO, 44rdbei en LocoCoco alledrie nog een punt.
De dinosaurus en de pizza battles kloppen.
Bij de Emma Watson battle krijgt Lindgren nog een punt.
En de teddybeer en komodo battles kloppen ook.
Maar waar zou NatteKat dan een punt erbij krijgen? Dit kan later veranderd zijn omdat sommige polls niet zijn afgesloten...
Nope.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb de stand bijgewerkt... Maar Nattekat dus geen punt erbij?
Wel een leuk idee maar dat gaat me eerlijk gezegd net iets te ver.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef jodelahity het volgende:
Doe dan ook een troostprijs voor mensen die geen stemmen kregen. Gewoon iets van 1 punt voor hen ofzo. Maar dan niet in de eindstand vermelden hoe die punten zijn gekregen oké!
Ik mag de ook wat anders doen met de steentjes toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou dan zal ik het maar weer doen, anders gaat dit topic nog ten onder...![]()
Nieuwe opdracht...
Maak een afbeelding met de volgende steentjes. Ik weet dat is niet heel makkelijk maar als je een voorbeeld als tijdelijke ondergrond neemt is dat te doen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inzenden kan tot maandagavond 20.00 uur... Succes allemaal...
Tuurlijk, je mag ook wat anders met de steentjes doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik mag de ook wat anders doen met de steentjes toch?
Ik heb liever een andere foto....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mag ook wat anders met de steentjes doen...
Sowieso, nu ik het nog een keer bekijk, is het misschien wel een heel moeilijke opdracht. Dat wordt een layers-nachtmerrie...![]()
Misschien toch maar beter een andere foto?
Ik eigenlijk ook wel... Maar welke foto dan wel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb liever een andere foto....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |