abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149599808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:51 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

kun jij niet lekker van een heel hoog gebouw springen?
Als jij mee springt, je heb het nodig lees ik.
pi_149599839
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Anettie het volgende:

[..]

Als jij mee springt, je heb het nodig lees ik.
enige wat ik nodig heb is een wapen
word helemaal gek hier
pi_149599869
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:53 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

enige wat ik nodig heb is een wapen
word helemaal gek hier
Logisch, je zit op fok
pi_149599877
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:53 schreef Anettie het volgende:

[..]

Logisch, je zit op fok
jij ook kuttekop
pi_149599929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:54 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

jij ook kuttekop
Ja nerd, maar ik zeik er niet over.
pi_149599938
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef Anettie het volgende:

[..]

Ja nerd, maar ik zeik er niet over.
wie noem je nerd
pi_149599973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wie noem je nerd
Nerd.
pi_149600049
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef Anettie het volgende:

[..]

Nerd.
oppassen pikkie of ik laat je tandjes spugen
pi_149600076
Voor jou is er echt maar 1 mogelijkheid, springen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:01:27 #110
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149600077
Wat een baas die Putin. :D _O_
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149600116
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:01 schreef Sardu het volgende:
Wat een baas die Putin. :D _O_
Echt hè, zag er ook veel belovende uit :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Anettie op 12-02-2015 14:08:00 ]
pi_149600197
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:01 schreef Anettie het volgende:
Voor jou is er echt maar 1 mogelijkheid, springen.
op je lijk ja
pi_149600246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:05 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

op je lijk ja
Prima, einde discussie.
pi_149600306
discussie
wat lul jij nou weer
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:44:48 #115
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149601221
Anettie de oven in
Nu meteen
RED ONS HENNIEGOD
pi_149602036
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Anettie de oven in
Nu meteen
hoeveel graden?
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:17:40 #117
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149602263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef gianni61 het volgende:

[..]

hoeveel graden?
450
Echt fantastisch
RED ONS HENNIEGOD
pi_149602294
vinden jullie zelf die fokgrapjes nooit oud worden?
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:19:38 #119
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602332
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

450
Echt fantastisch
:D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149602342
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

450
Echt fantastisch
zo hoog gaat mijn oventje niet -O-
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:20:51 #121
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zo hoog gaat mijn oventje niet -O-
Is een ouderwets kampvuurtje geen optie?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149602406
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Is een ouderwets kampvuurtje geen optie?
kan wel.
ik wil nog een pizza steen voor in mn bbq
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:23:14 #123
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149602426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zo hoog gaat mijn oventje niet -O-
19, 45 Dan ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_149602452
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

19, 45 Dan ?
en werkend op gas?
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:25:29 #125
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]

kan wel.
ik wil nog een pizza steen voor in mn bbq
Ik heb een keer zo'n pizza steen gehad :')
Bij de 1e keer meteen doormidden door de hitte van de bbq :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')