Als jij mee springt, je heb het nodig lees ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun jij niet lekker van een heel hoog gebouw springen?
enige wat ik nodig heb is een wapenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Anettie het volgende:
[..]
Als jij mee springt, je heb het nodig lees ik.
Logisch, je zit op fokquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
enige wat ik nodig heb is een wapen
word helemaal gek hier
wie noem je nerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef Anettie het volgende:
[..]
Ja nerd, maar ik zeik er niet over.
Echt hè, zag er ook veel belovende uitquote:
op je lijk jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:01 schreef Anettie het volgende:
Voor jou is er echt maar 1 mogelijkheid, springen.
quote:
Is een ouderwets kampvuurtje geen optie?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo hoog gaat mijn oventje niet
kan wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is een ouderwets kampvuurtje geen optie?
19, 45 Dan ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo hoog gaat mijn oventje niet
Ik heb een keer zo'n pizza steen gehadquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel.
ik wil nog een pizza steen voor in mn bbq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |