I disagree. Ik moest toch echt lachen toen ik het las.quote:
Ja maar dan hoeft hij niet te doen alsof het een quote van mij isquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
I disagree. Ik moest toch echt lachen toen ik het las.![]()
Tjah... Dat laat ik in het midden. Viel me pas op toen je erover begon namelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeft hij niet te doen alsof het een quote van mij is
Oh cry me a riverquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeft hij niet te doen alsof het een quote van mij is
gewoon van die pizza zooi kopen voor op broodquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:07 schreef Sardu het volgende:
Zo lang bezig zijn om een tosti als pizza te laten smaken, dat ik beter een pizza had kunnen fixen.
Verrek, daar zeg je wat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon van die pizza zooi kopen voor op brood
is van heinz geloof ik
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verrek, daar zeg je wat.![]()
Ik heb het nu met tomatenpuree en kruiden gefixt.
wij hebben het gewoon in de AH hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit was het
al jaren nergens meer gezien
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wij hebben het gewoon in de AH hoor
voor mij mag het al middag zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal er nog even van genieten.
Van mij ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij mag het al middag zijn
bad assquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:43 schreef Sardu het volgende:
Moggeh!![]()
Vannacht mijn eerste note mogen ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |