abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149590568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Omdat het niet grappig is.
oh vond het wel grappig
had ook wel verwacht dat je ze happen
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:59:40 #27
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149590574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Omdat het niet grappig is.
I disagree. Ik moest toch echt lachen toen ik het las. :D :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149590599
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:59 schreef Sardu het volgende:

[..]

I disagree. Ik moest toch echt lachen toen ik het las. :D :D
Ja maar dan hoeft hij niet te doen alsof het een quote van mij is :)
pi_149590602
:*
pi_149590606
tot morgen
  donderdag 12 februari 2015 @ 01:02:28 #31
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149590625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja maar dan hoeft hij niet te doen alsof het een quote van mij is :)
Tjah... Dat laat ik in het midden. Viel me pas op toen je erover begon namelijk. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149590637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja maar dan hoeft hij niet te doen alsof het een quote van mij is :)
Oh cry me a river
it's a fucking joke lad
  donderdag 12 februari 2015 @ 01:07:50 #33
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149590690
Zo lang bezig zijn om een tosti als pizza te laten smaken, dat ik beter een pizza had kunnen fixen. ;(
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149590729
quote:
18s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:07 schreef Sardu het volgende:
Zo lang bezig zijn om een tosti als pizza te laten smaken, dat ik beter een pizza had kunnen fixen. ;(
gewoon van die pizza zooi kopen voor op brood
is van heinz geloof ik
pi_149590770
nam mijn oom wel eens mee
kon je op je brood smeren beetje kaas eroverheen en dan in de oven
goddelijk was dat
  donderdag 12 februari 2015 @ 01:15:57 #36
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149590785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:11 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

gewoon van die pizza zooi kopen voor op brood
is van heinz geloof ik
Verrek, daar zeg je wat. :D
Ik heb het nu met tomatenpuree en kruiden gefixt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149590805
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:15 schreef Sardu het volgende:

[..]

Verrek, daar zeg je wat. :D
Ik heb het nu met tomatenpuree en kruiden gefixt.
dit was het
al jaren nergens meer gezien
pi_149590814
oh ah heeft het nog maar heet nu tosti quick
wow binnenkort maar weer eens op de kop tikken :9
pi_149592985
Mogge
pi_149593100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:45 schreef Fokker89 het volgende:
Mogge
klopt
pi_149594459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

[ afbeelding ] dit was het
al jaren nergens meer gezien
wij hebben het gewoon in de AH hoor
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  roze donderdag 12 februari 2015 @ 10:31:59 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149594963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wij hebben het gewoon in de AH hoor
Your beauty never ever scared me.
pi_149595164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]

klopt
Zat ik toch goed :)
pi_149595279
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zat ik toch goed :)
ja. nu nog steeds zelfs
pi_149595292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja. nu nog steeds zelfs
Ik zal er nog even van genieten.
pi_149595435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:45 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik zal er nog even van genieten.
voor mij mag het al middag zijn
pi_149596100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

voor mij mag het al middag zijn
Van mij ook.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_149596329
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:22 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Van mij ook.
en dan liefst na 4 uur
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:43:04 #49
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149596566
Moggeh! :D

Vannacht mijn eerste note mogen ontvangen. *O*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149596675
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:43 schreef Sardu het volgende:
Moggeh! :D

Vannacht mijn eerste note mogen ontvangen. *O*
bad ass
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')