SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het over mrstylo en Deuce, waarbij bepaalde keywords een pavlovreactie oproepen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wij zijn autist. Houden niet van veranderingen.
Borte hoort bij ons!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had het over mrstylo en Deuce, waarbij bepaalde keywords een pavlovreactie oproepen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, tm. Niks tegen mijn matties.
Owowow. Neem dat terug.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat jullie dezelfde hamburger eten maakt jullie nog geen matties.
Oke, Crip. Ook bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
Haat aan mensen die aap emoji's gebruiken.
;')quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
wrmquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat jullie dezelfde hamburger eten maakt jullie nog geen matties.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
En dan ook die hatelijke gifjes. Ik ben woedend!
Ik heb die 'see no evil, hear no evil, speak no evil'-aapjes als sig op mijn WA.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
Rip mobiele users.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deuce net zo irritant als jan met die gifjes
Nee, en al helemaal niet bij een allochtoon met een mes... die zijn vaak nog gekker/emotioneler dan autochtonen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fatima_de_tyfus.html
Zouden jullie dit zo doen? Doelend op de man die haar nu redt. Dikke respect trouwens.
Zeg het ze!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deuce net zo irritant als jan met die gifjes
Sowwwwww. Shots fired.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet bij een allochtoon met een mes... die zijn vaak nog gekker/emotioneler dan autochtonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |