Iedere dag hetzelfde meisje, aferin cocuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een internetmeisje uit een moeilijke situatie gered çok şükür.
Hey Che.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:07 schreef Che_ het volgende:
Sowieso zijn huurprijzen echt hoog nu. Randstad niet vergelijken met rest.
Heb geluk dat ik nog sociaal huur terwijl ik daar niet meer voor in aanmerking kom
Damn..dan moet het wel heeeeeeeel oninteressant zijn geweestquote:Op donderdag 12 februari 2015 02:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, echt voor schut. Zelfs ik heb langs die conversatie heen gescrolld.
Volgens mij zijn in sommige gevallen de sociale huurprijzen absurd omhoog gegaan, wellicht ook bij jou?quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:07 schreef Che_ het volgende:
Sowieso zijn huurprijzen echt hoog nu. Randstad niet vergelijken met rest.
Heb geluk dat ik nog sociaal huur terwijl ik daar niet meer voor in aanmerking kom
Nee, vanaf begin af aan al. Wordt halverwege dit jaar opgeleverd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn in sommige gevallen de sociale huurprijzen absurd omhoog gegaan, wellicht ook bij jou?
Cawane bashi.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hey Borte, mijn numero uno papi chulo huidskleur cappuccino
Zeg het eens
Kom we gaan samen. Wel eerst je school afmaken en een dikke baan vinden naturlich. Met mijn minimumloon komen we niet rond.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je eigenlijk niet beter net over de grens in België gaan zitten? Doen al die rijke Nederlanders.
Ey ik ben geen Pool he.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bashm, sopas
Oh kamer istiyor musun?
Kuch, Che is net 1 minuut weg...quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom we gaan samen. Wel eerst je school afmaken en een dikke baan vinden naturlich. Met mijn minimumloon komen we niet rond.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kuch, Che is net 1 minuut weg...
Wie?quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:12 schreef Bortecinem het volgende:
Hey jongens ik word achtervolgd. Zwaai eens naar de stalker.
Hoe kan ik het tegendeel bewijzen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:17 schreef Bortecinem het volgende:
Che volgens mij flash jij mij man.
[..]
Jij toch ook niet zei je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |