Prive.quote:
Het klinkt voor mij echt als 9WPU3QAIEJFAKDLSFJLADSFJA;KSLDFJLA;DSFALDFJ.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze heeft ook wel een tof muziekje, Chechen march...
Wel een aparte taal dat Tsjetsjeens.
Qua natuur lijkt het me een hele mooie landquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze heeft ook wel een tof muziekje, Chechen march...
Wel een aparte taal dat Tsjetsjeens.
Huh, 1:60?quote:
printscreen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
stimo en crip kim yaaaaa hala halaaa
Is allemaal schijn en bedrog
Nediyon laquote:Op donderdag 12 februari 2015 02:01 schreef xaban06 het volgende:
Borte jij bent echt naief. Maak eens een berekening hoe je rond wilt komen met een minimaal salaris. En geen voorbeelden van je ooms en tantes, zij zullen misschien goedkoop wonen omdat ze er al 10+ jaar wonen, maar tegenwoordig krijg je geen goedkope woningen meer. Ik ben benieuwd.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:01 schreef xaban06 het volgende:
Borte jij bent echt naief. Maak eens een berekening hoe je rond wilt komen met een minimaal salaris. En geen voorbeelden van je ooms en tantes, zij zullen misschien goedkoop wonen omdat ze er al 10+ jaar wonen, maar tegenwoordig krijg je geen goedkope woningen meer. Ik ben benieuwd.
Maar je leest dus wel terug?quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:03 schreef xaban06 het volgende:
Ja leuk levenloze kut fokkers, ik zit niet 24/7 op fok. Moet ik overal a la minuut op reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |