gewoon de media een potje fucken, net zoals Thijs dat vrijdagavond bij Humberto deed, het is feitelijk natuurlijk ook een privékwestiequote:Op maandag 23 februari 2015 10:09 schreef Leandra het volgende:
Vreemde combinatie met die verjaardagstweet...
Het was immers niet opgevallen als ze die tweet niet gedaan hadden, maar waarom doe je dat nog als je 4 dagen later toch een scheidingsbericht door je management laat uitgaan?
Dit wist iedereen al sinds Katja haar achternaam weer naar Schuurmans heeft veranderd bij haar programma´s.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.lindanieuws.nl(...)js-romer-uit-elkaar/
Ah, ze is meteen met Daan getrouwd?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit wist iedereen al sinds Katja haar achternaam weer naar Schuurmans heeft veranderd bij haar programma´s.
Schuurman* Pardon.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ah, ze is meteen met Daan getrouwd?
Of juist niet, na dit statement lijkt het me wel klaar eigenlijk... al dachten we dat bij Syl en Raf ookquote:Op maandag 23 februari 2015 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, waarom dan die foto van de week? Lekker slim, blijft de roddelpers voortaan lekker porren
Nu is het wachten op de nieuwe liefdes.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of juist niet, na dit statement lijkt het me wel klaar eigenlijk... al dachten we dat bij Syl en Raf ook
Lees je rest van topic wel?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:12 schreef angelfish het volgende:
Katja Schuurman en Thijs Römer uit elkaar http://nu.nl/achterklap/3(...)js-romer-elkaar.html (via @NUnl)
Is nu bevestigt zojuist was dat op radio te horen dat ze uit elkaar zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het maar een matige gate tot nu toe om eerlijk te zijn. 2 Mensen zijn uit elkaar, zo boeiend is dat niet.
Het is ook (nog) geen gate.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het maar een matige gate tot nu toe om eerlijk te zijn. 2 Mensen zijn uit elkaar, zo boeiend is dat niet.
Heb jij net zo'n enorm voorhoofd als Thijs?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:48 schreef Scorpie het volgende:
Katja mag bij mij troost komen zoeken
Doe niet zo kinderachtig 👎Evert is niet van een domineeszoonquote:Op zondag 22 februari 2015 13:23 schreef Leandra het volgende:
En Jan Terlouw en Harmen Siezen en Arie Boomsma en Tjeerd Oosterhuis, maar dat sluit nog niet uit dat Evert een domineeszoon is.
Leuk lijstje (niet compleet), met wat verrassende namen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Domineeskind
Ja, en nog iets anders wat enorm is, maar dan in mijn broek.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n enorm voorhoofd als Thijs?
Ik dacht al waar blijft Scorpie!quote:Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en nog iets anders wat enorm is, maar dan in mijn broek.
Katja are u watching.
Trek het je niet aan joh!quote:Op maandag 23 februari 2015 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig 👎Evert is niet van een domineeszoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |