SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sked op 11-02-2015 23:06:55 ]
Ja natuurlijk, het is dan wel geen dinsdagavond maar toch wel een woensdagavond. Dat scheelt niet veel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:52 schreef Downwards het volgende:
Man. City behoorlijk onder druk in Stoke-on-Trent.
Kom er maar in, Mourinhoquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:54 schreef Downwards het volgende:
Ja verdomme, dat was een pingel voor Stoke.
Volgens mij maakt Mendes de opstelling. En dat is erger.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:01 schreef Intellectueel het volgende:
Haha ManU, wat een kneuzenelftal.
wil je me laten huilen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het ging toch best lekker?
[ afbeelding ]
Beter laat dan nooit ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, geniet juist maar even van het goede nieuws.
wtf deed ie ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:03 schreef Wicky15 het volgende:
Hands Adrian, rood.
Na eigen geklungel.
quote:
twitter:TobiasDaneelsUK twitterde op woensdag 11-02-2015 om 20:36:22Mourinho over Courtois op bank: 'Met alle respect voor de anderen, maar wij hebben gewoon de 2 beste keepers ter wereld.' @sportingtelenet reageer retweet
Ah, bedankt. Vind het zelf maar een beetje onzin.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]twitter:TobiasDaneelsUK twitterde op woensdag 11-02-2015 om 20:36:22Mourinho over Courtois op bank: 'Met alle respect voor de anderen, maar wij hebben gewoon de 2 beste keepers ter wereld.' @sportingtelenet reageer retweet
Veel wedstrijden, twee goede keepers. Ik kan het wel begrijpen, ook wel lekker voor Cech als ie wat ritme houdtquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Vind het zelf maar een beetje onzin.
Blijft toch treurigquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
United is weer bedroevend slecht
Wel jammer hoor. Pelle staat ook behoorlijk lang droog.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:07 schreef Wicky15 het volgende:
Defensief staat Southampton prima maar ze hebben de laatste tijd toch wat moeite met scoren.
Het is dat hij dit seizoen écht beter is geworden ja, anders stonden ze wel wat plekken lagerquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is dat De Gea zijn belofte inlost..
Pelle heeft gewoon simpelweg moeite met het niveau. Heb je op de flanken Elia en Mane, leuke spelers maar ook geen doelpuntenmachines.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wel jammer hoor. Pelle staat ook behoorlijk lang droog.
Louis zijn baan kwijtquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het is dat hij dit seizoen écht beter is geworden ja, anders stonden ze wel wat plekken lager
Wordt nog gelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
United is weer bedroevend slecht
Courtois heeft als één van de weinige een doelpunt van Villa moeten incasseren, man wat is die slecht.quote:
Kan beter gewoon stoppen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Courtois heeft als één van de weinige een doelpunt van Villa moeten incasseren, man wat is die slecht.
Is dat een beetje een leuke wedstrijd?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
Matic maakt hem wel, maar geannuleerd want offside
Ivanovic met de schouder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
Matic maakt hem wel, maar geannuleerd want offside
Dacht ik ook al aan. Kopen nu alles maar uit de eredivisiequote:Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman moet oppassen dat ie niet teveel vriendjes uit de eredivisie gaat halen
Het is wel behoorlijke bord op schoot scouting ja. Vilhena, Kongolo, Clasie en Douglas deze zomer halen. Misschien een belletje naar Van Ginkel, Vermeer en Gudelj. Heerlijk man.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman moet oppassen dat ie niet teveel vriendjes uit de eredivisie gaat halen
Niet alles wat daar vandaan komt is goed , sterker nog 90% is gewoon strontquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Kopen nu alles maar uit de eredivisie
Degradatie , daar vraagt ie dan omquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijke bord op schoot scouting ja. Vilhena, Kongolo, Clasie en Douglas deze zomer halen. Misschien een belletje naar Van Ginkel, Vermeer en Gudelj. Heerlijk man.
Zoals Evert zou zeggen. Een typische 0-0 wedstrijd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:38 schreef Wicky15 het volgende:
Saints afgelopen. Treurige wedstrijd. Als ze nog uren doorspeelden zouden ze nog niet scoren geloof ik.
En zo is hetquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoals Evert zou zeggen. Een typische 0-0 wedstrijd.
Tja... ze hebben Long nog, maar das ook niksquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:39 schreef Ludacriss het volgende:
Pelle maar eens op de bank plaatsen? Weet alleen niet wie er dan in de spits moet staan.
Shane Long. Kan Koeman ook gelijk long balls spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:39 schreef Ludacriss het volgende:
Pelle maar eens op de bank plaatsen? Weet alleen niet wie er dan in de spits moet staan.
Fan van? United?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:43 schreef Dos37 het volgende:
Man wat een genot was dit weer, drie punten
Of een stekeblindequote:Op woensdag 11 februari 2015 22:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En een cynische fan.
Afgezien van de gigantische voorsprong voor Chelsea is het daarachter een mooie strijd om de top 4quote:
Dat is zeker zo. Het is duidelijk dat Chelsea en Man. City sowieso in de top vier eindigen, maar daarnaast maken nog altijd vijf clubs een serieuze kans erop (Liverpool, Spurs, Arsenal, Southampton en Man. United).. West Ham deed het met name de eerste seizoenshelft uitstekend, maar plek 4 zal hem niet worden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Afgezien van de gigantische voorsprong voor Chelsea is het daarachter een mooie strijd om de top 4De Premier League wordt ieder jaar toch leuker, met steeds meer teams die aanhaken bij de subtop, met leuk voetbal en leuke spelers.
Bij dat soort ploegen mag Europees voetbal toch geen invloed hebben op de resultaten in de competitie? Zijn slechts een handvol wedstrijden die je extra hebt en sommige ploegen hebben een dermate brede ploeg dat dat echt geen probleem van zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:29 schreef Morendo het volgende:
Ik zie Southampton wel instorten vanaf nu. Die gaan denk ik als 7e eindigen. Chelsea kampioen, City twee, United 3, Arsenal 4, Liverpool 5, Spurs 6.
Voordeel van United en Saints is wel dat zij geen Europees voetbal meer hebben.
Als je ziet hoe moeizaam momenteel bepaalde overwinningen al gehaald worden door de 'top 7' dan kan een midweekse wedstrijd tegen een Europese topclub best het verschil zijn tussen winnen of gelijkspel en gelijkspel of nederlaag. Naast de kans op het toenemen van blessuregevallen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij dat soort ploegen mag Europees voetbal toch geen invloed hebben op de resultaten in de competitie? Zijn slechts een handvol wedstrijden die je extra hebt en sommige ploegen hebben een dermate brede ploeg dat dat echt geen probleem van zijn.
Voordeel van Southampton is dat ze verdedigend tot dusver ERG goed zijn. Minste tegengoals volgens mij (17 geloof ik?)quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:29 schreef Morendo het volgende:
Ik zie Southampton wel instorten vanaf nu. Die gaan denk ik als 7e eindigen. Chelsea kampioen, City twee, United 3, Arsenal 4, Liverpool 5, Spurs 6.
Voordeel van United en Saints is wel dat zij geen Europees voetbal meer hebben.
Het argument over in vorm zijn kan je natuurlijk op elke ploeg toepassenquote:Op donderdag 12 februari 2015 03:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voordeel van Southampton is dat ze verdedigend tot dusver ERG goed zijn. Minste tegengoals volgens mij (17 geloof ik?)
Nu met Djuricic erbij als creatieve aanvallende middenvelder, en Elia... en hopelijk straks Tadic en Pelle weer in betere vorm, dan hebben ze gewoon een heel aardig elftal waar veel tegenstanders het moeilijk tegen zullen hebben. Geen idee of ze top 4 eindigen, maar linkerrijtje is sowieso al heel knap, en top 5-6 zou uitstekend zijn.
Ik vind zowel Tottenham, Liverpool, Man Utd alswel Arsenal toch wat wisselvalliger en kwetsbaarder achterin.
Klopt, maar zowel Tadic alswel Pelle zijn de laatste tijd gewoon zichtbaar uit vorm, en dat zijn wel 2 van de belangrijkste spelers. Maar goed, prima van Koeman dat hij pelle Blijft opstellen en vertrouwen blijft geven, en die vorm komt vanzelf wel weer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 03:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Het argument over in vorm zijn kan je natuurlijk op elke ploeg toepassen
Het is niet zo dat hij een (geloofwaardig) alternatief heeft. Overigens weegt het gemis van Schneiderlin zwaar. De selectie is realistisch gezien ook niet goed genoeg voor de top 4. Top 8 is echt al prima gedaan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 03:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar zowel Tadic alswel Pelle zijn de laatste tijd gewoon zichtbaar uit vorm, en dat zijn wel 2 van de belangrijkste spelers. Maar goed, prima van Koeman dat hij pelle Blijft opstellen en vertrouwen blijft geven, en die vorm komt vanzelf wel weer.
Klopt. Zelfs als ze nog zouden wegzakken, dan hebben ze het al prima gedaan, al vind ik dat ze wel degelijk erg veel kwaliteit hebben rondlopen, vooral voorin. En Djuricic vind ik een erg verstandige aanwinst, want een creatieve aanvallende middenvelder ontbrak er nog een beetje aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij een (geloofwaardig) alternatief heeft. Overigens weegt het gemis van Schneiderlin zwaar. De selectie is realistisch gezien ook niet goed genoeg voor de top 4. Top 8 is echt al prima gedaan.
Misschien moet je je afvragen of dit niet het normale niveau is van Pelle en Tadic en dat het begin van het seizoen een uitschieter/verrassing was. Die vraag mag je toch wel stellen na de afgelopen paar maandenquote:Op donderdag 12 februari 2015 03:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar zowel Tadic alswel Pelle zijn de laatste tijd gewoon zichtbaar uit vorm, en dat zijn wel 2 van de belangrijkste spelers. Maar goed, prima van Koeman dat hij pelle Blijft opstellen en vertrouwen blijft geven, en die vorm komt vanzelf wel weer.
Natuurlijk tot het bittere eind in de League twoquote:
Schneiderlin is er de volgende wedstrijd alweer bij en bovendien hebben ze een uitstekende DM in Wanyama die de defensie ook behoorlijk beschermt (Alderweireld is ook op de weg terug). Met een coach die het goed organiseert, zouden ze in staat moeten zijn om ook in het restant van de competitie weinig weg te geven (ze kregen tot nu toe slechts 17 doelpunten tegen, Chelsea 21 en de rest al snel een stuk meer).quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij een (geloofwaardig) alternatief heeft. Overigens weegt het gemis van Schneiderlin zwaar. De selectie is realistisch gezien ook niet goed genoeg voor de top 4. Top 8 is echt al prima gedaan.
Pelle is te belangrijk voor de speelwijze en een alternatief voor hem zie ik ook niet.. heb de wedstrijd gisteren gezien en bij de afwerking zie je dat hij iets te geforceerd is.. heeft gewoon weer eens een doelpuntje nodig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:39 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Queens Park Rangers midfielder Leroy Fer is expected to be out for 10 weeks after suffering medial ligament damage.
Tadic weet ik niet , maar Pelle heeft er natuurlijk nooit wat van gebakken in een grotere competitie. Blijft een redelijk beperkte spits. Het is ook wel een wonder dat United 3e staat als je naar het spel van hun kijkt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je je afvragen of dit niet het normale niveau is van Pelle en Tadic en dat het begin van het seizoen een uitschieter/verrassing was. Die vraag mag je toch wel stellen na de afgelopen paar maanden
Ik heb het altijd gezegd dat Pelle het niveau niet aankanquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tadic weet ik niet , maar Pelle heeft er natuurlijk nooit wat van gebakken in een grotere competitie. Blijft een redelijk beperkte spits. Het is ook wel een wonder dat United 3e staat als je naar het spel van hun kijkt...
quote:QPR caretaker boss Chris Ramsey has been given the manager's job at the Premier League club until the end of the season.
Komt ook door de speelwijze. Met het materiaal van Southampton kun je niet een verdedigend bolwerk zijn én 80 doelpunten per jaar maken. Hetzelfde zie je bij Feyenoord. De spits wordt er dan al snel op aangekeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Pelle is te belangrijk voor de speelwijze en een alternatief voor hem zie ik ook niet.. heb de wedstrijd gisteren gezien en bij de afwerking zie je dat hij iets te geforceerd is.. heeft gewoon weer eens een doelpuntje nodig.
Zelfs met 11 tegen 10 kreeg Southampton nauwelijks kansen.
quote:Ronald Koeman is voor de tweede keer dit seizoen gekozen tot manager van de maand in de Premier League. De coach van Southampton won in januari vier van de zes wedstrijden en Koeman werd vanwege die prestaties opnieuw in het zonnetje gezet. Hij won de prijs voor manager van de maand in september ook al. Harry Kane van Tottenham Hotspur werd gekozen tot speler van de maand.
Wow, Erik Pieters bij de knapste 11 PL spelers?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef Morendo het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)gues-hottest-5144632
Louis respecteert dat dit alleen om de spelers ging en gaat er vanuit dat iedereen wel weet wie de knapste man is die werkzaam is in de PL.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:23 schreef Yi-Long het volgende:
Louis van Gaal zal morgen wel komen met 30 velletjes papier vol statistieken waar duidelijk op staat waarom HIJ eigenlijk de knapste man in de PL is...
Jurgen Klinsmann wordt ook genoemd, al kun je je afvragen of hij daar nu wel trek in heeft, gezien de situatie waarin Villa zich momenteel bevindt.quote:
quote:West Ham United striker Andy Carroll will have surgery on his injured left knee next week and is expected to miss the rest of the season.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jurgen Klinsmann wordt ook genoemd, al kun je je afvragen of hij daar nu wel trek in heeft, gezien de situatie waarin Villa zich momenteel bevindt.
Tim Sherwood lijkt vooralsnog een stuk waarschijnlijker.
quote:Aston Villa are in talks with Tim Sherwood over their vacant manager's job, according to Sky sources.
Sherwood is Sky Bet's odds-on favourite to replace Paul Lambert, who was sacked this week with Villa in the Premier League relegation places.
And discussions have now begun with the former Tottenham boss, who we understand spoke to QPR about their manager's job only for a deal to falter over personal terms.
twitter:lauriewhitwell twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 15:26:01Tim Sherwood is #avfc manager. Deal to summer 2018. More at @MailSport soon reageer retweet
Dat was een van zijn voornaamste eisen tijdens de onderhandelingen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Aston Villa ook bodywarmers voor Sherwood?
De grap werd ook al gemaakt voor de komende FA Cup wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat was een van zijn voornaamste eisen tijdens de onderhandelingen.
[ afbeelding ]
quote:Louis van Gaal krijgt geen straf voor zijn uitlatingen over de scheidsrechter van het bekerduel tussen Manchester United tegen Cambridge United (0-0), dat uitkomt op het vierde niveau. De Engelse voetbalbond FA heeft de voormalige bondscoach van het Nederlands elftal wel gewaarschuwd voor zijn uitlatingen in de media over de arbitrage.
Van Gaal stelde na het onbesliste duel in de FA Cup dat het United flink had tegen gezeten. ''Je komt hier naartoe, het veld is niet zo goed en de tegenstander gaat tot het uiterste. Daarbij is verdedigen altijd makkelijker dan aanvallen. En dan heb je natuurlijk ook nog de scheidsrechter'', zei Van Gaal zonder in details te treden. Volgens de FA trok Van Gaal hiermee de integriteit van de arbiter in twijfel en bracht hij zodoende de sport in diskrediet.
idd dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:15 schreef Typisch het volgende:
Van Persie schiet op de lat --> merkwaardige uithaal.
Ja, inderdaad. Raar dat Van Gaal vindt dat ze het beste elftal hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:48 schreef NoNickOne het volgende:
Man wat is dat Manchester United beroerd zeg
15 wedstrijden onverslagen sinds vandaagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Raar dat Van Gaal vindt dat ze het beste elftal hebben.
Zie
[ afbeelding ]
Okquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
Villa naar plek 19, Burnley naar 18 op doelsaldo.
schandalig die ron.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
Villa godverdomme.
Vlaar
Ron Beton
Edit: Villa fans willen het veld op. Worden gek. Tegengehouden door stewards.
Fixedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:06 schreef Yi-Long het volgende:
Nou hopen dat Liverpool morgen 3 punten pakt
Puur vanwege Suarez dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me vorig jaar nog posts herinneren dat jij Liverpool helemaal geweldig vond.
Jammer alleen dat Sturridge een brekebeen is . Scheelt toch 2 , 3 plaatsen op de ranglijstquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan.
Ze hebben nu nog steeds een paar heerlijke spelers verder. En prachtige club.
Sturridge vooral Maar vind de club ook niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan.
Ze hebben nu nog steeds een paar heerlijke spelers verder. En prachtige club.
Klopt, met hem hadden ze al hoger gestaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Sturridge een brekebeen is . Scheelt toch 2 , 3 plaatsen op de ranglijst
Sterling en Coutinho zijn ook wel fijne spelers om naar te kijken ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sturridge vooral Maar vind de club ook niet echt bijzonder.
En Balotelli
Lambert en Lollana gaan nooit wennen vrees ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, met hem hadden ze al hoger gestaan.
Maar ook de laatste weken gingen ze al beter spelen, nu zijn de aankopen allemaal beetje gewend denk ik.
[..]
Sterling en Coutinho zijn ook wel fijne spelers om naar te kijken ja.
Balotelli is wel een ongelooflijk domme aankoop geweest ja
Lambert mist gewoon niveau voor Liverpool.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lambert en Lollana gaan nooit wennen vrees ik
Eerder dat talent waarvan ik z,n naam vergeten benquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lambert mist gewoon niveau voor Liverpool.
Lallana kan het nog wel redden.
Ibe?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder dat talent waarvan ik z,n naam vergeten ben
Z,on negert aan de rechterkant die best aardig kan dribbelen en best sterk is .quote:
Ja die speelde goed de laatste paar wedstrijden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z,on negert aan de rechterkant die best aardig kan dribbelen en best sterk is .
Denk het wel ja
Mwa ,ze moeten beide vleugelverdedigers vervangenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die speelde goed de laatste paar wedstrijden.
Zou tof zijn als hij ook van het niveau Sterling is. Heb je toch een heerlijke voorhoede met Coutinho erachter. Gewoon prima team dan.
Spelen nu toch met drie centrale verdedigersquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa ,ze moeten beide vleugelverdedigers vervangen
Vleugelverdedigers eruit en daarvoor in de plaats 1 of 2 cv,s kopenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen nu toch met drie centrale verdedigers
Deze verdient wel een nominatie voor slechtste grap van de weekquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan beter in de horeca werken.
Krijgt hij tenminste genoeg Foy
xD
Dat terwijl haags_kwartiertje gisteren ook goed op dreef was.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze verdient wel een nominatie voor slechtste grap van de week
Wil je je mening al bijstellen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man City vs. Barca wordt ook een makkie voor Barca.
*wordtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke word een leuke pot dinsdag. Heb ik zin an
Picsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn nieuwe broek komt maandag
ik krijg opeens hongerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet hij ook alleen maar balletjes breed? xD
Hij reageert niet op mijn app.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik krijg opeens honger
weet jij wat ggmm vandaag heeft gegeten?
Waarom speelt Eriksen niet...?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:03 schreef Downwards het volgende:
Spurs: Lloris (c), Walker, Dier, Vertonghen, Rose; Bentaleb, Mason; Lamela, Dembele, Townsend; Kane.
v
West Ham: Adrian, Jenkinson, Tomkins, Reid, Cresswell, Song, Noble (c), Kouyate, Downing, Sakho, Valencia.
Waarsch. omdat hij erg pover speelde tegen Fiorentina - niet echt scherp, slordig etc. -, maar persoonlijk zou ik hem 'altijd' opstellen. Brengt over het algemeen toch een stuk meer dan Townsend en Lamela en kan ook uit het niets beslissend zijn.quote:
Alleen al voor de vrije trappen en corners is hij belangrijk... dus hoort idd gewoon altijd te spelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waarsch. omdat hij erg pover speelde tegen Fiorentina - niet echt scherp, slordig etc. -, maar persoonlijk zou ik hem 'altijd' opstellen. Brengt over het algemeen toch een stuk meer dan Townsend en Lamela en kan ook uit het niets beslissend zijn.
Lijkt mij ook, zeker wat betreft vrije trappen. Merkwaardig genoeg zijn zijn corners over het algemeen niet zo best en de laatste tijd zie je zelfs dat spelers als Paulinho - als hij een keer meedoet - de corners nemen. Heb er verder geen verklaring voor, want iemand met zijn traptechniek zou ook uitstekende corners moeten kunnen nemen?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alleen al voor de vrije trappen en corners is hij belangrijk... dus hoort idd gewoon altijd te spelen.
Enige wat voor hem pleit is dat hij momenteel barst van het zelfvertrouwen, maar een specialist is hij inderdaad niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:55 schreef koosfransoos het volgende:
Waarom neemt Kane de penalties? Heeft er 3 van de laatste 5 gemist.
Adrian had m ook nogquote:Op zondag 22 februari 2015 15:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
https://mediacdn.fanatix.com/view.php?newsitem_id=93001953
Adrian keepte een prima partij. Zou zeggen dat hij en Cresswell de beste spelers waren op WHL.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Adrian had m ook nog
Maargoed wel terecht lijkt het dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |