What the actual fuck, dancehall in de SC, moet niet gekker worden.quote:
Die tekst.quote:
luister je R&B?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual fuck, dancehall in de SC, moet niet gekker worden.
Gaat over homo's vermoorden en shit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik versta er zowat niks van ... maar wel chille muziek
ja dat is dan wel weer jammer ja. Vind sowieso Beenie Man ook beterquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat over homo's vermoorden en shit.Beetje zoals boom bye bye van buju banton
Zieke beats manquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik versta er zowat niks van ... maar wel chille muziek
ja ken wel veel van Elephant Man, heb een hele dancehall playlist in Spotifyquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zieke beats man.
Alleen zijn de op mp3 veel beter dan kut YouTube.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is dan wel weer jammer ja. Vind sowieso Beenie Man ook beter
Beetje vreemd ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
dancehall is toch die homohatende troep?
nee manquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
Hoe ken jij dit in hemelsnaamquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
Papa touwtjie voor de echten. Daar versta ik al helemaal geen fuck van, maar goed.
Valt reuzemee man, is alleen omdat die artiesten soms worden geweerd van festivals etc. door gelobby van welke gaygroep dan ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
Zonder terug te lezen ben ik het hier mee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
nog nooit zoveel kutmuziek bij elkaar gezien
quote:
Veer pls.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Waarom plas ik van 's ochtends tot 's avonds 1 keer, en 's avonds wel 8 keer? Fucking irritant man.
Geen idee eigenlijk, gewoon een keer op Youtube tegengekomen denk ik.quote:
ik luister dit muziek alleen als ik in de auto zitquote:
oh my bad danquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe ken jij dit in hemelsnaam?
[..]
Valt reuzemee man, is alleen omdat die artiesten soms worden geweerd van festivals etc. door gelobby van welke gaygroep dan ook. Zo kan je ook Eminem en 95% van alle rappers weren.
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze man [ afbeelding ][ afbeelding ] Real recognize real.
ik zou zeggen probeer het een keertjequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef remi1986 het volgende:
Lawless riddim...wat een beat, die bass kan ik mijn ramen laten springen denk ik als ik mijn set volop zet.
nee, nog te koud buitenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer het een keertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |