en weer een ziel verlorenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef Morgen- het volgende:
[..]
OO hey ik zie net pas dat je Ari fan bentIk namelijk ook!
Ik weet niet wat dit is en durf het niet te googlen.quote:
wow is djedje ladyboyquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
de mensen die mij hommo noemen schamen zich voor hun misvormde penis
zelfs djedje
dit haalt je niet van mijn shitlist afquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef Morgen- het volgende:
[..]
OO hey ik zie net pas dat je Ari fan bentIk namelijk ook!
is goed, stuur dmquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wil je mijne zien? Is echt de mooiste die ik ooit heb gezien.
elephant man ken je toch wel johquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is en durf het niet te googlen.
elephant man is reggea artiest tochquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is en durf het niet te googlen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elephant man ken je toch wel joh
zie je welquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt best op mijn pielemuis idd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je iets tegen negers, Hermann?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb het niet over een of andere neger rapper gvd
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef Morgen- het volgende:
[..]heb niks met haar muziek hoor, ze kijkt gewoon altijd zo geil:
arianaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
een paarquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers, Hermann?
oh ben jij zo'n vieze snitchquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
zijn de modjes aan het slapen? die piemelpic is er nog steeds
TR gemachtquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ben jij zo'n vieze snitch
ik snitch waar ik kanquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ben jij zo'n vieze snitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |