Nope, heb dit bijna elke dagquote:
Hahahaha nee joh. Dan plas je maar een beetje en voelt het alsof je scheermesjes uitpist. Dit zijn hele rivieren die eruit komen johquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ga naar de dokter, misschien heb je een blaasontsteking.
Met je piskut.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, heb dit bijna elke dagKomt denk ik gewoon omdat ik later op de dag meer drink ofzo. En heb wel eens blaasontsteking gehad, dus herken het gevoel helaas
Dat is met een string zo gebeurd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:47 schreef VeerEli het volgende:
En mijn bekkenbodemspieren zijn helemaal niet sterk. Als ik 's ochtends niet oppas pis ik zo m'n string vol.
Jammer dit, oefen ze zodat ik ze om mijn kloppende paarsgepunte lans kan voelen bij de volgende cowgirl-sessiequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:47 schreef VeerEli het volgende:
En mijn bekkenbodemspieren zijn helemaal niet sterk. Als ik 's ochtends niet oppas pis ik zo m'n string vol.
Zijn gewoon praktisch als je niet wilt dat de lijnen van je ondergoed zichtbaar zijn onder strakke kleding.quote:
Echt he, you like?quote:
quote:
Klopt hahahahaha heb je zo alles op de grond liggen joh sjeetje XDquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is met een string zo gebeurd.
Tevens strings.
hoezoquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tevens strings.
I know, geeft net altijd die extra touch eraan of nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jammer dit, oefen ze zodat ik ze om mijn kloppende paarsgepunte lans kan voelen bij de volgende cowgirl-sessie.
Echtquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoezo![]()
jij vindt slipjes zeker geweldig.
Niet eens tijdens?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je gewoon beffen vlak nadat je van de wc komt.
Verdomme Chloquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Ben je bijna dagelijks in de gym, train je je kut niet hahahaha dakantognie
Mental image van die kutgewichten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Ben je bijna dagelijks in de gym, train je je kut niet hahahaha dakantognie
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I know, geeft net altijd die extra touch eraan of niet
Echoot het ook als je vent je beft?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:47 schreef VeerEli het volgende:
En mijn bekkenbodemspieren zijn helemaal niet sterk.
Moest hardop om mezelfquote:
Heel goed. Pislullen zijn echt een no-go man, gadver.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Trouwens s/o naar de boys die, als ze bij een chick zijn, de laatste pisdruppels eruit melken/slaan/schudden/spuiten en afsluitend nog even extra deppen met wc-papier om een pislul ze voorkomen.
Strings zijn juist veel handiger.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tevens strings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |