Snor ies koeltoer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Wtf kom jij met kaasje aan dan? Met je snor.
Ik heb anders ook geen snor.quote:
ik wil weten hoe je kip eruit ziet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom wil je een foto van m'n kip
Heb dit juist andersom. Vraag me af in hoeverre dit tussen mijn oren zit of dat het fysiek ook echt zo is. Ik kan dat waterballongevoel niet negeren, ook al zijn mijn bekkenbodemspieren nog zo sterk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Waarom plas ik van 's ochtends tot 's avonds 1 keer, en 's avonds wel 8 keer? Fucking irritant man.
Drinkt hij ook alleen koffie en bierquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wist niet dat m'n vader op twitter zat
Bah.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef Chai het volgende:
Heb dit juist andersom. Vraag me af in hoeverre dit tussen mijn oren zit of dat het fysiek ook echt zo is. Ik kan dat waterballongevoel niet negeren, ook al zijn mijn bekkenbodemspieren nog zo sterk.
ik ben niet meer actief op twitter helaas, mijn hoogtepunt was 12quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er inmiddels?
Toch even dit, tussen neus en lippen (quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
ook al zijn mijn bekkenbodemspieren nog zo sterk.
Dat is omdat dat altijd dé tip schijnt te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toch even dit, tussen neus en lippen () door, moeten vermelden
.
Dit zit niet tussen mijn oren, ben nu in 1 uur tijd al 3x geweestquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb dit juist andersom. Vraag me af in hoeverre dit tussen mijn oren zit of dat het fysiek ook echt zo is. Ik kan dat waterballongevoel niet negeren, ook al zijn mijn bekkenbodemspieren nog zo sterk.
Ik heb geen snor nodig.quote:
Blaasontsteking?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit zit niet tussen mijn oren, ben nu in 1 uur tijd al 3x geweest
Gewoon heel goede nieren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kkquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen als je tijdens het lachen je broek volsquirt of zo denk ik.
ga naar de dokter, misschien heb je een blaasontsteking.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |