Ik heb weer eens geen flauw idee wat je probeert te zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laat ik dan eens uitgaan van deze, ik neem aan van jouw?
Dan zal de d66 toch veel stemmen moeten krijgen om je zin te hebben, oftwel met wie zou je ze graag zien regeren.
En dan komt het volgende is de d66 dan nog wel de juiste keus, of zouden ze door compromisen teveel aan de kant moeten gaan zetten.
Nee, dat is een voorbeeld waar je twee dingen uit kan afleiden. Als jouw mening voor de volle 100% overeenkomt met die van D66 dan:quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laat ik dan eens uitgaan van deze, ik neem aan van jouw?
Zeggen kan ik niks hier alleen schrijven, en anderen begripen het wel dus naar mijn idee kom je dan wat te kort!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb weer eens geen flauw idee wat je probeert te zeggen.
Dat klopt, sorry John.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zeggen kan ik niks hier alleen schrijven, en anderen begripen het wel dus naar mijn idee kom je dan wat te kort!
Geen zorgen, je kan altijd nog SGP stemmen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:09 schreef 729Sinistra het volgende:
Even links en even verwerpelijk. Allebei Christenhaters eerste klasse en gericht op een samenleving met het principe van de ''strongest survive''. Samen met de PvdA de meeste verwerpelijke partijen van het Nederlandse politieke bestel...
Of blanco toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen zorgen, je kan altijd nog SGP stemmen.
Algemeen stemrecht is een groot goed, ook al zijn er altijd mensen die hun uiterste best doen het tegendeel te bewijzen...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
[..]
Omdat die gasten net doen alsof er niks aan de hand is.
Miljoenen naar het buitenland, terwijl er steeds meer armoede komt in nederland.
Oudere mensen uit bejaarden tehuizen, en maar Asielzoekers-centra van maken.
PvdA wilt gratis zorg voor die idioten, maar wij nederlanders elke maand de volle pond betalen?
Laatst een busje aangehouden in kroatie, met allemaal zware wapens die onderweg waren naar nederland, dat ene busje is aangehouden maar hoeveel zijn er doorgereden? ze kunnen allemaal doorlopen, met die open-grenzen, maar volgens die mark kutte is er niks aan de hand. Het komt wel allemaal dichterbij.
Wat er nu allemaal gebeurt, roept Geert wilders, al 10 jaar lang.
Enne trouwens, ik wacht nog steeds op me 1000 euro van de VVD, maar dat hebt de PvdA allang gestolen obviously.
Grootste, criminelen zitten daar in den-haag.
En mocht het toch onverwachts bij het onderwijs uitkomen, dan geven de onderwijsinstellingen het wel uit aan toffe nieuwbouwprojectjes oid.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Voorwaarde daarvan is dat elke cent die wordt bespaard met het opheffen van de basisbeurs 1 op 1 het onderwijs in gaat. Dus de kwaliteit verbeteren, iets dat al jaren geleden ingezet had moeten worden. Nu vraag ik me wel af of het kabinet die beloftes gaat waarmaken, ze hebben al zoveel beloftes naast zich neer gelegd dat ik vrees dat dit geld naar belastingverlichting voor bedrijven of privacybeperkende maatregelen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |