Het grappige is wel dat de VS en Rusland juist zo nauw samenwerkte in Afghanistan na 2001.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Wat die knakker op ned2 zegt is niet waar, de bezetting van Afghanistan door Rusland is gestopt door amerikaanse wapens
Rusland was toen al een volleerd mujahideenbestrijder, de VS kwam pas net om de hoek kijken op dat gebied.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het grappige is wel dat de VS en Rusland juist zo nauw samenwerkte in Afghanistan na 2001.
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 11-02-2015 om 22:30:43It's most likely that Lavrov means after midnight. Highly doubtful the meeting will break up and meat again tomorrow. But we'll see. reageer retweet
Opdelen tussen alle EU-landenquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten we Griekenland gewoon binnenvallen.
Hoeft niet, open grenzen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Griekenland is de grootste wapenimporteur van Europa en heeft een omvangrijk leger tegen de Turkse dreiging. Lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Van al dat geld zijn wapens gekocht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
Nee we hadden Griekenland nooit geld moeten lenen. Zo simpel is het
Idd van de eerste batch lening werden toch 200 tanks gekocht?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Van al dat geld zijn wapens gekocht.
Goed voor Duitslandquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Idd van de eerste batch lening werden toch 200 tanks gekocht?
Hard dat ze hier zo mee weg blijven komen.
nog niksquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef MotherFoker het volgende:
Weet iemand al een paar updates? Ik zit namelijk op mijn telefoon.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef MotherFoker het volgende:
Die gozer sprak dan ook voor het Kremlin hè?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Wat die knakker op ned2 zegt is niet waar, de bezetting van Afghanistan door Rusland is gestopt door amerikaanse wapens
Nou ja, het is twee uur later in Minsk dan het hier is, al bijna 1 uur dus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:48 schreef k3vil het volgende:
zucht, we gaan dus niets wijzer worden vanavond denkik
Waarom zit je op je telefoon? Is een stoel of bank niet beter?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef MotherFoker het volgende:
Bank is al helemaal ingezakt hier.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zit je op je telefoon? Is een stoel of bank niet beter?
Misschien heeft hij net Better Call Saul gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Zit wat te denken waarom Putin zijn potloodje gebroken zou kunnen hebben. Zou het een sein naar buiten zijn om een commando door te geven?
Code broken pencilquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Zit wat te denken waarom Putin zijn potloodje gebroken zou kunnen hebben. Zou het een sein naar buiten zijn om een commando door te geven?
Offtopic: Hoe waren de eerste 2 afleveringen? (zonder te spoilen please)quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net Better Call Saul gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |