Jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:04 schreef Hilzillah het volgende:
Niemand nachtelijk zijn pakje opengescheurd?![]()
Des te langer het ongeduld in toom,quote:Op zaterdag 14 februari 2015 07:18 schreef JufMariska het volgende:
Pompompom, vrouwtje ongeduld hier...
Het is bij jou al 12u?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Als het 18:00 hoef je nog maar zes uur te wachten
6 uur na 18.00quote:
Oeoeoeoehhhh ik verdenk nu iemand!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef elamaniLOVE het volgende:
[..]
Nog niet, mijn liefste
Hoewel,
als je verder kijkt
kun je misschien
een hint ontdekken
liefde maakt blind?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:50 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Oeoeoeoehhhh ik verdenk nu iemand!
Die nog niet bezig is met schoenen vol zand,
Vieze luiers, nachten doorhalen, al het leuke,
Maar er nog keihard voor moet ....
Enenen? Is je laatste cadeautje er al?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:58 schreef Shandaly het volgende:
We zijn al bijna twee maanden bezig.. dat ene dagje wachten lukt ook nog welEn dan kan je vandaag volledig besteden aan je irl liefste, en is morgen helemaal voor je Fok Valentine
oh crap! Dat had ik erop moeten zetten...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik mijn pakketje schud, maakt het een geluid alsof ik de stofzuiger bij de hand moet hebben als ik m ga openmaken.
Er is van de week nog een pakje gekomen ja... kon nog net voorkomen dat ML 'm open maakte.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:01 schreef Cwen het volgende:
[..]
Enenen? Is je laatste cadeautje er al?
Ik vind het spannend!
hoi hoi lekker tjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:30 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb helemaal geen liefste (behalve de Senn) om valentijn mee door te brengendie is de heule dag centjes verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |