Ik ga vanavond krab linguine eten. En jij?quote:
hueheuheuehuehuequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:55 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon alles wat je ziet in je mond stoppen
Hehehehehhequote:
Ja dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet teveel werken, want dan maak je misschien spiermassa aan.
Nee maar ik ga dan kip bakken en knal er nog allemaal meuk bij en maak ook een salade, prima avondeten. Zeker gezien ik nog 10 euro heb voor de rest van de maand waar ik ook nog van moet carnavallenquote:
Geen idee. Moeders kookt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ga vanavond krab linguine eten. En jij?
Pauper.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat moeten we niet willen met z'n allen.
[..]
Nee maar ik ga dan kip bakken en knal er nog allemaal meuk bij en maak ook een salade, prima avondeten. Zeker gezien ik nog 10 euro heb voor de rest van de maand waar ik ook nog van moet carnavallen
Haha pauperquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik ga dan kip bakken en knal er nog allemaal meuk bij en maak ook een salade, prima avondeten. Zeker gezien ik nog 10 euro heb voor de rest van de maand waar ik ook nog van moet carnavallen
Dat wordt dus twee biertjes drinken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
hoe doe je dat? :'0quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
Zeker gezien ik nog 10 euro heb voor de rest van de maand waar ik ook nog van moet carnavallen
Kan jou met een arm nog tegen de grond drukkenquote:
Gewoon maximaal lenen toch.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al maanden geen inkomen en nu is de buffer op
Komt dat door jouw extra gewicht of mijn gebrek aan gewicht?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan jou met een arm nog tegen de grond drukken
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan jou met een arm nog tegen de grond drukken
Allebeiquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt dat door jouw extra gewicht of mijn gebrek aan gewicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |