Ben bang van wel, 6 dagen later was ik weer thuis.quote:
Uiteraard, voor alleen belediging van een ambtenaar in functie springen ze niet met 6 man op je...quote:
Dat gebeurde pas nadat ik in de auto was gewerkt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, voor alleen belediging van een ambtenaar in functie springen ze niet met 6 man op je...
I was pissed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurde pas nadat ik in de auto was gewerkt.
Dat is nogal afhankelijk van de omstandigheden, zou jij toch moeten weten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, voor alleen belediging van een ambtenaar in functie springen ze niet met 6 man op je...
6 Man op je in een auto?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurde pas nadat ik in de auto was gewerkt.
6 dagen? Wowquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben bang van wel, 6 dagen later was ik weer thuis.
Sure, die omstandigheden doen het 'm, niet de belediging op zich...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van de omstandigheden, zou jij toch moeten weten.
Nee, ze waren met 3 auto's en toen ik eenmaal geboeid was zat ik met 3 agenten in 1 auto.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 Man op je in een auto?
Moet een aardige bak geweest zijn...
Vroegâh gebeurde dat nog wel voor relatief kleine vergrijpen.quote:
Ben een keer opgepakt puur op uiterlijk, had niet eens een steen in mijn hand.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, die omstandigheden doen het 'm, niet de belediging op zich...
Ah, het is al gehalveerd...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze waren met 3 auto's en toen ik eenmaal geboeid was zat ik met 3 agenten in 1 auto.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf en voor hun omgeving beschermd worden...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een keer opgepakt puur op uiterlijk, had niet eens een steen in mijn hand.
Het was in 2010. Valt dat nog onder vroeger?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh gebeurde dat nog wel voor relatief kleine vergrijpen.
Heb het meegemaakt dat de mij toegewezen advocaat me nog kende van een akkefietje vlak daarvoor en toen kwam 'ie niet eens langs in de cel. Hij had mijn gegevens nog van die vorige keer...
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was in 2010. Valt dat nog onder vroeger?
nee, onder sneuquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was in 2010. Valt dat nog onder vroeger?
trusten!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef just me het volgende:
Welterusten allemaal
niet dromen van handboeien enzo...
Je kent de feiten niet eens, dus wat kort door de bocht.quote:
Ik droom meestal in kleur...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef just me het volgende:
Welterusten allemaal
niet dromen van handboeien enzo...
I know....en in UTO-SC, maar allemaal redelijk tammetjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kingstown, rel in 60+ alhoewel die voorspelbaar was.
Bochten moet je vloeiend nemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent de feiten niet eens, dus wat kort door de bocht.
Ach, ik heb er niet wakker van gelegen in ieder geval, zulke dingen kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bochten moet je vloeiend nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |