Wijbenga heeft natuurlijk gelijk. Het is bizar om te zien op Twitter hoeveel mensen dit aangrijpen om het slachtoffer uit te hangen. Het varieert van vermeend gebrek aan aandacht door "mainstream-media" (terwijl het gewoon op de voorpagina van CNN staat) tot zélf in de slachtofferrol kruipen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Deze vond ik ook wel goedtwitter:Ibrahimwijbenga twitterde op woensdag 11-02-2015 om 12:52:02Bijzonder die NL moslims die bij elk incident van agressie of moord tegen moslims hun gram willen halen bij Aboutaleb.Moeilijk zo'n spiegel reageer retweet
twitter:iShewaani twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:09:23Just look at CNN's biased reporting, Blaming religion for the #ChapelHillShooting not the killer. http://t.co/nWCq5HUMhO reageer retweet
Moslim = 50% kans op incest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze is ook... "bijzonder"...[ afbeelding ]twitter:iShewaani twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:09:23Just look at CNN's biased reporting, Blaming religion for the #ChapelHillShooting not the killer. http://t.co/nWCq5HUMhO reageer retweet
Waar ze de "blame" leest, Joost mag het weten...
Lijkt mij een logisch gevolg van het constant over één kam scheren van groepen mensen. Als groepen mensen zich moeten verontschuldigen van sommigen gaan groepen mensen ook verontschuldigingen eisen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het is bizar om te zien op Twitter hoeveel mensen dit aangrijpen om het slachtoffer uit te hangen.
Voorbeeld atheïst. Een veer in je kont gestoken bij deze.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Als blanke man en atheïst neem ik afstand van deze daad. Gelijk in de electric chair met die psychopaat.
Strikt genomen is het verantwoord om een vraagteken in de titel te zetten. Want hoewel de kans groot is dat het motief van de dader heeft te maken met de religie van de slachtoffers, is dat nog steeds niet officieel bevestigd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
Wel weer zo'n clickbait-titel trouwens. Journalistiek tegenwoordig....
Als je gelezen had begreep je misschien het sarcasme.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kon deze je niet onthouden natuurlijk:twitter:Amym4000 twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:08:36Waarschijnlijk zitten de zionisten hier gewoon achter. #ChapelHillShooting reageer retweet
Schijnt lastig te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je gelezen had begreep je misschien het sarcasme.
dus ze kenden elkaar, blijkbaar?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:05 schreef Frutsel het volgende:
http://abc11.com/news/3-c(...)-man-charged/512086/
[..]
Lang brommen voor zon mongool.... maar volgens mij heeft N_C ook nog de doodstraf...
twitter:markberman twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:51:37Just in from Chapel Hill Police: Preliminary investigation suggests shooting was motivated by "ongoing neighbor dispute over parking" reageer retweet
Hebben atheïsten hier al afstand van genomen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goede poging, trollebolletje van me.
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hebben atheïsten hier al afstand van genomen?
Dat ja. Zal wel weer een moslimcomplot zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Ik geloof er niks van. False flag alert.
Ja, dat doen wij zonder moeite. Iets waar veel verbolgen moslims nog een boel van kunnen leren. Het kost mij geen enkele moeite om het vermoorden van onschuldige mensen te veroordelen. Ook is er geen boek met atheïstische leefregels die aan andere mensen moeten worden opgedrongen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hebben atheïsten hier al afstand van genomen?
Enig logische conclusie: het stikt van de moslims die het begrijpend lezen niet beheersen....quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze is ook... "bijzonder"...[ afbeelding ]twitter:iShewaani twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:09:23Just look at CNN's biased reporting, Blaming religion for the #ChapelHillShooting not the killer. http://t.co/nWCq5HUMhO reageer retweet
Waar ze de "blame" leest, Joost mag het weten...
Je moet niet zo happen, die kerel zit alleen te trollen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat doen wij zonder moeite. Iets waar veel verbolgen moslims nog een boel van kunnen leren. Het kost mij geen enkele moeite om het vermoorden van onschuldige mensen te veroordelen. Ook is er geen boek met atheïstische leefregels die aan andere mensen moeten worden opgedrongen.
Parkeerproblemen moeten verboden worden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:markberman twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:51:37Just in from Chapel Hill Police: Preliminary investigation suggests shooting was motivated by "ongoing neighbor dispute over parking" reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |