Die zou daar niet kunnen parkeren, en die Yanks kennende zou die Rijdende Rechter zwaarbewapend zijn en die moslims zelfs hebben doodgeschoten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Mensen kunnen zo bezitterig zijn om een parkeerplaats he, jammer dat men in de VS geen Rijdende Rechter kent
Die hebben judge judyquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Mensen kunnen zo bezitterig zijn om een parkeerplaats he, jammer dat men in de VS geen Rijdende Rechter kent
Opzich wel verstandig van die Rijdende Rechter dan want als je niet schiet blazen die moslims je op als zij je niet onthoofden danwel in een kooi duwen en affakkelenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zou daar niet kunnen parkeren, en die Yanks kennende zou die Rijdende Rechter zwaarbewapend zijn en die moslims zelfs hebben doodgeschoten.
Of steeds toeteren bij het parkeren?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:02 schreef Morendo het volgende:
Kan 'taqiyya' een rol gespeeld hebben? Dat die drie moslims beloofd hadden hun auto te verplaatsen maar het allahverdomme vervolgens toch niet deden?
Die vangt $55 miljoen voor haar programma, wat een bazin is dat.quote:
Daar gaat shit ook the fan raken. Dat kun je nu al zien aankomen.quote:'Het wordt niet alleen een moskee voor het vrijdaggebed, maar een islamitisch cultureel centrum met zeven dagen per week uitvaarten en toeterparades', zegt Edward Uittenbroek, voorzitter van de onlangs opgerichte buurtvereniging Gouda Noord Zoals het Hoort. 'Natuurlijk is het een vrolijke bende als een sliert toeterende auto's naar een islamitische bruiloft gaat. Geen punt dat die mensen lol hebben, maar als je dat concentreert op één locatie, wordt het te veel.'
http://www.volkskrant.nl/(...)e-ver-gaat~a3843872/
Het raakt de fan al in Londenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar gaat shit ook the fan raken. Dat kun je nu al zien aankomen.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 11-02-2015 om 18:26:55BREAKING: Shooting at Orli kosher restaurant Edgware, London. http://t.co/WC6xqkaJmt reageer retweet
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het raakt de fan al in Londentwitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 11-02-2015 om 18:26:55BREAKING: Shooting at Orli kosher restaurant Edgware, London. http://t.co/WC6xqkaJmt reageer retweet
twitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 11-02-2015 om 18:34:10UPDATE: Spoke to the restaurant They don't know what it was stone /shots, the heard a bang and there is a crack in the window. (SS) reageer retweet
oh niks aan de hand dusquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:45 schreef meth1745 het volgende:
[..]twitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 11-02-2015 om 18:34:10UPDATE: Spoke to the restaurant They don't know what it was stone /shots, the heard a bang and there is a crack in the window. (SS) reageer retweet
twitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 11-02-2015 om 18:53:34UPDATE: Manager at the restaurant told @News_Executive it appears to be rocks that were thrown and NO shots were fired. Police investigating reageer retweet
Ik las multi kul op het laatst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vroeger, toen Unreal niet verder ging dan de Monster Kill
Wat deze hele verhaal te maken heeft met het feit dat ik hem een aandachtshoer vindt ontgaat me even.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moslims slachten mensen af uit de naam van de islam
- Moslims: Ik keur het af maar ik begrijp het wel
- Linkse mensen/moslims: Moet kunnen dat moslims dat vinden die hoeven zich niet te verantwoorden voor iedereen en ze zeggen toch dat ze het afkeuren!!
Blanke jongen die toevallig een atheist is slacht mensen af voor nog onbekende reden
- Atheist papierversnipperaar: [sarcasme]Ik keur het af maar ik begrijp het wel[/sarcasme]
- Linkse mensen/moslims: SMERIGE HOND HOE DURF JE DIT NIET TE VEROORDELEN!! VUILE AANDACHTSHOER!! ONBEGRIJPELIJK!!!
Geweldig
In Amsterdam?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:07 schreef mig72 het volgende:
En grote verrassing, hij is een bekende van de politie:
http://www.nu.nl/binnenla(...)arige-crimineel.html
Wat heeft dit met de amerikaanse moorden te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:07 schreef mig72 het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:07 schreef mig72 het volgende:
Het komt ook voor jou nu wel heel erg dichtbij he?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:07 schreef mig72 het volgende:
Zie paar berichten hierboven, stenen gooienquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
Melding van schietpartij in koshere deli in Noord-Londen.........
Nadere berichten volgen.
Wrs ook parkeerproblemen?
We staan op scherp, met al die atheïsten hè.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zie paar berichten hierboven, stenen gooien
O verkeerd topic sorryquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de amerikaanse moorden te maken?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als atheïst neem ik afstand van deze gruwelijke daad.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij doet het waarschijnlijk wel uit naam er van, dus het is belangrijk dat andere atheïsten een signaal afgeven.
Onderstaande heeft doorgaans geen betrekking op bovenstaande.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moslims slachten mensen af uit de naam van de islam
- Moslims: Ik keur het af maar ik begrijp het wel
quote:- Linkse mensen/moslims: Moet kunnen dat moslims dat vinden die hoeven zich niet te verantwoorden voor iedereen en ze zeggen toch dat ze het afkeuren!!
Waarom begin jij trouwens bijna in elk topic waar ik je zie posten (vaak uit het niets) over negers?quote:
Als je jezelf een slachtofferrol hebt aangemeten dan pak je elke strohalm dankbaar aan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef ReplaR het volgende:
Al die moslims op twitter doen alsof dit hetzelfde is als Charlie Hebdo, echt wtf...
*ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:00 schreef Szikha het volgende:
[..]
Wat deze hele verhaal te maken heeft met het feit dat ik hem een aandachtshoer vindt ontgaat me even.
Dat is niet echt verrassend hoor. Ik heb een tijdje terug nog wat polls en papers bekeken waarin aan moslims en niet-moslims in de westerse wereld naar hun geloof in complottheorieën werd gevraagd. Daaruit bleek dat moslims veel meer geneigd zijn om in samenzweringen te geloven: van terroristische aanslagen die westerse samenzweringen zijn tot geheime plannen van zionisten en Bilderbergachtige clubjes voor wereldoverheersing. In de moslimwereld loopt het helemaal de spuigaten uit, daar gelooft een grote meerderheid dat de bekende terroristische aanslagen van deze eeuw (9/11, Madrid, Londen) (zionistische) samenzweringen zijn. Er was volgens mij geen enkel islamitisch land waar het geloof in zulke samenzweringen minder dan 60% bedroeg, in Pakistan bijv was dat zelfs 90%. Ook geloven moslims massaal in de protocollen van de wijzen van Zion.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer lezen, die bagger. Ik heb vanmiddag even gekeken en had nog niet geen teiltje nodig. De hypocrisie is bizar en tenenkrommend.
t zijn beide terroriste aanvallenquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef ReplaR het volgende:
Al die moslims op twitter doen alsof dit hetzelfde is als Charlie Hebdo, echt wtf...
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom begin jij trouwens bijna in elk topic waar ik je zie posten (vaak uit het niets) over negers?
Bedoel je niet: waar de mond vol mee is, typen de vingers over?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:48 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Ok, waar de mond van overstroomt, baggert hij het topic mee vol. Beter?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bedoel je niet: waar de mond vol mee is, typen de vingers over?
Klopt, dit is niet erg natuurlijk want het zijn moslims.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef ReplaR het volgende:
Het is een uit de hand gelopen burenruzie, (3 tegen 1 ook nog eens, doe even normaal) geen terrorisme of aanslag.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klopt, dit is niet erg natuurlijk want het zijn moslims.
Misplaatste slachtofferrol van een boel moslims, die boos zijn omdat de vermoorde personen moslims waren. Puur daarom zijn ze boos. Dat moslims elkaar dagelijks bij bosjes afslachten, daar horen we ze niet of nauwelijks over.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klopt, dit is niet erg natuurlijk want het zijn moslims.
Geloof speelt nooit een rol bij moorden waar moslims bij betrokken zijn. Behalve wanneer de dader niet-moslim is blijkbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:08 schreef YuckFou het volgende:
Ik snap dit hele topic niet?
Moet de TT niet zijn "rare man schiet familie dood" ofzo? Waar lees ik iets over dat geloof een rol speelt?
Focking punt is natuurlijk dat een kuttige schietpartij gelijk zwaar gehypt wordt terwijl we nog amper iets weten, 3 pagina's vol reakties terwijl het ook een idiote schietpartij als zovelen in 'murica kan zijn...quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geloof speelt nooit een rol bij moorden waar moslims bij betrokken zijn. Behalve wanneer de dader niet-moslim is blijkbaar.
Overigens: 'dader'. We kennen de hele toedracht nog niet.
Ik ben het met je eens hoor. Maar wanneer de hele moslimgemeenschap gelijk huilie huilie doet (racisme, moslimhaat) dan krijg je dergelijke nieuwsberichten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Focking punt is natuurlijk dat een kuttige schietpartij gelijk zwaar gehypt wordt terwijl we nog amper iets weten, 3 pagina's vol reakties terwijl het ook een idiote schietpartij als zovelen in 'murica kan zijn...
twitter:CBSNews twitterde op donderdag 12-02-2015 om 02:14:11Man accused of killing 3 in #ChapelHillShooting "believed everyone is equal," his wife says http://t.co/Qt2Nwk1Jz4 http://t.co/qv0IntZDVq reageer retweet
Mensen die zich moslim noemen (ik zeg bewust niet: moslims) hebben de gekste dingen aangevoerd om de terreurdaden in Parijs goed te praten. Van "False Flag" (allemaal gedaan door zionisten) door de breed gedragen opvatting dat de redactie van Charlie Hebdo het allemaal over zichzelf had afgeroepen. Hadden ze maar geen cartoons van Mohammed moeten maken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 03:30 schreef topdeck het volgende:
"Ik keur het niet goed, maar keur het ook niet af"
Zeiden moslims tijdens de hebdo shooting.
Hoe zouden zij het vinden als iemand hetzelfde zou zeggen hierover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |