Bij de wasserette lijkt me voor de hand liggenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Cameo is leuk. Dat je hem aan het begin van een shot net het kantoor uit ziet lopen ofzo. Meer moet je niet doen denk ik.
Als je rechten studeert samen met 100.000 anderen dat jaar moet je soms 'creatief' zijn om geld te verdienen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is het niet onrealistisch dat zo veel, zeg maar, hoogopgeleiden zo laag bij de grond geraken?
Ik dacht vanaf dinsdagochtend 8 uur.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef tralalala het volgende:
Vanaf hoe laat is de aflevering eigenlijk beschikbaar op maandag/dinsdag?
Is eigenlijk ooit uitgelegd waarom Walt als geniaal scheikundige voor een hongerloontje lesgeeft in plaats van dat hij bijvoorbeeld bij een prestigieus onderzoeksinstituut werkt?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is het niet onrealistisch dat zo veel, zeg maar, hoogopgeleiden zo laag bij de grond geraken?
Hij was helemaal kapot van de breuk met Gray Matters, die hem hadden uitgekocht voor $5000 dollar, en nu miljarden waard zijn. Denk dat hij daardoor in een depressie is geraakt, neerwaartse spiraal met geldnood, rekeningen, gehandicapt kind, etc.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is eigenlijk ooit uitgelegd waarom Walt als geniaal scheikundige voor een hongerloontje lesgeeft in plaats van dat hij bijvoorbeeld bij een prestigieus onderzoeksinstituut werkt?
Zoals Me_Wesley zegt, en het is wel degelijk uitgelegd als je een klein beetje had opgelet in het verhaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is eigenlijk ooit uitgelegd waarom Walt als geniaal scheikundige voor een hongerloontje lesgeeft in plaats van dat hij bijvoorbeeld bij een prestigieus onderzoeksinstituut werkt?
Maar dat was decennia geleden, dan blijft het toch merkwaardig dat je in al die tijd als briljant scheikundige die zelfs betrokken is geweest bij nobelprijswinnend onderzoek geen betere baan kunt krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij was helemaal kapot van de breuk met Gray Matters, die hem hadden uitgekocht voor $5000 dollar, en nu miljarden waard zijn.
Dat doet depressie met je. En hee, uiteindelijk is hij een zeer winstgevende scheikundige 'carrière' begonnenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar dat was decennia geleden, dan blijft het toch merkwaardig dat je in al die tijd als briljant scheikundige die zelfs betrokken is geweest bij nobelprijswinnend onderzoek geen betere baan kunt krijgen.
Dat zien we al direct in de eerste aflevering van BCS.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef Xrenity het volgende:
In de insider podcast (die trouwens best de moeite waard is), zegt Bob dat hij niet uitsluit dat deze serie uiteindelijk samenvalt met de Breaking Bad tijd en er vervolgens ook nog voorbij gaat om te laten zien wat er daarna met Saul gebeurt.
Vond de eerste twee wel redelijk, het niveau van BB heeft het echt nog lang nietquote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef Skwish het volgende:
Leuke serie tot nu toe. Heb gisteren de eerste 2 afleveringen bekeken.. heeft echt wel het BB niveau tot nu toe...
Leuk om ook al personages terug te zien zoals Mike en die mexicaan.
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vond de eerste twee wel redelijk, het niveau van BB heeft het echt nog lang niet
Dat ja. Sowieso vind ik de eerste 2 seizoenen van Breaking Bad van beduidend lager niveau dan de rest. Nog steeds heel vermakelijk hoor, maar in schril contrast met de latere afleveringen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.
Had ik ook, begonnen met kijken destijds en afgehaakt. Later weer opnieuw begonnen en doorgezet, heb er geen spijt van.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef Jivis het volgende:
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.
Haha, ja okquote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat zien we al direct in de eerste aflevering van BCS.![]()
Ja, maandag in Amerika, dus dinsdag in Nederland.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuke serie komt er nu elke maandag een nieuwe aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |