abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:01:49 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149603555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fossielen zijn toch heel anders dan enorme skeleten?Fake skulls?Molded bones?Alleen 't feit dat de film industry e.a., hebben zoveel van gemaakt lijkt me ook verdacht.
Ik twijfel de/het bestaan van fossielen niet...it's just the big,silly,clumsy,cute,marketable,fun aspects about the whole dinosaur hoax thing.
When Dinosaurs Ruled the Earth,my arse.
Er zijn Meer films over Aliens (invasie)
Dit is net zo verdacht.. 8-)
Tingo - IMDb
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149603834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn Meer films over Aliens (invasie)
Dit is net zo verdacht.. 8-)
Tingo - IMDb
Tingo is een crisis actor ?
pi_149603904
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tingo is een crisis actor ?
quote:
13s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, je moet weer persoonlijk worden. Zwak.
-O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:27:22 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149604175
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

-O-
;)
Wat.. ik heb m niet op IMD gezet hoor.. Tingo is een acteur ..

Hij had het over film industrie, zoek Tingo op IMDB .. en gij vind :)

Net als dat deze matador een faalhaas is ;)
spoiler ivm dierenleed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149604374
quote:

[..]

[..]

-O-
Stel je niet aan. Dat jij een persoonlijke aanval niet van een grapje kan onderscheiden ligt toch echt aan jou.
pi_149604447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Dat jij een persoonlijke aanval niet van een grapje kan onderscheiden ligt toch echt aan jou.
Het maakt mij verder niet uit hoor, maar jij was degene die erover klaagde dat het "altijd zo offtopic" ging. Waarom reageer je uberhaupt op dat getroll en doe je eraan mee?

We hebben een interessante inhoudelijke discussie over evolutie, dino's, etc. Anderen leveren allemaal interessante commentaren en filmpjes. Waarom doe jij niet op hetzelfde niveau mee?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149604718
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het maakt mij verder niet uit hoor, maar jij was degene die erover klaagde dat het "altijd zo offtopic" ging. Waarom reageer je uberhaupt op dat getroll en doe je eraan mee?

We hebben een interessante inhoudelijke discussie over evolutie, dino's, etc. Anderen leveren allemaal interessante commentaren en filmpjes. Waarom doe jij niet op hetzelfde niveau mee?
Leuk geprobeerd :D
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:51:55 #183
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149604813
Het zou wel aardig zijn als Tingo even in ging op de posts die zijn stellingen hebben beantwoord...maar ik vermoed een trol, dus het zal wel weer hierbij blijven. :D
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:52:11 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149604821
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dino's in film dus hoax!
tingo in film dus hoax!
Compleet ontopic!

Nee we weten niet alles van dinosaurussen, als je jurassic park 1 en 3 kijkt zie je al een groot verschil tussen raptors de reden is doordat de eerste film zo populair was, kregen veel paleantologen een groter budget voor onderzoek, waardoor er wat aanpassingen zijn uitgevoerd in film nr 3.

In het geval van de Spinosaurus die in deel 3 zijn entree deed was er wat meer bekend over, hij was dus groter dan een t-rex en dus een mooie toevoeging aan die film!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinosaurus

Veel dinosaurus films zijn geflopt omdat ze niet het niveau konden behalen van deze trilogie, dus beetje onzin om dat aan te halen.

Wat er voor hoax aan is snap ik nog steeds niet, zie paar pagina's terug ook ik heb wat fossielen gevonden.
Misschien dan wel geen dino beenderen, maar toch zeker wel boeiend.

Toen in 1993 jurrasic park uit kwam wou bijna iedereen Paleantoloog worden!
Ik ook :@
pi_149604855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef theguyver het volgende:

Toen in 1993 jurrasic park uit kwam wou bijna iedereen Paleontoloog worden!
Klopt, jaar 1994 was enorm bij geologie.

Waarom ben je het niet gaan studeren dan?

donderdag 12 februari 2015 @ 16:57:20 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149604953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dino's in film dus hoax!
tingo in film dus hoax!
Compleet ontopic!

Nee we weten niet alles van dinosaurussen, als je jurassic park 1 en 3 kijkt zie je al een groot verschil tussen raptors de reden is doordat de eerste film zo populair was, kregen veel paleantologen een groter budget voor onderzoek, waardoor er wat aanpassingen zijn uitgevoerd in film nr 3.

In het geval van de Spinosaurus die in deel 3 zijn entree deed was er wat meer bekend over, hij was dus groter dan een t-rex en dus een mooie toevoeging aan die film!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinosaurus

Veel dinosaurus films zijn geflopt omdat ze niet het niveau konden behalen van deze trilogie, dus beetje onzin om dat aan te halen.

Wat er voor hoax aan is snap ik nog steeds niet, zie paar pagina's terug ook ik heb wat fossielen gevonden.
Misschien dan wel geen dino beenderen, maar toch zeker wel boeiend.

Toen in 1993 jurrasic park uit kwam wou bijna iedereen Paleantoloog worden!
Pas nog de making of van die film zitten kijken :) Erg tof om te zien, hoe ze de de toen nog best wel primitieve CGI in hebben gezet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:00:46 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149605051
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt, jaar 1994 was enorm bij geologie.

Waarom ben je het niet gaan studeren dan?
Reden plaats je hier zelf boven al, Omdat ik na dacht over de toekomst!
Simpel de film was uit 1993 de kans was groot dat er tijdelijk meer aandacht aan besteed werd,

Full-time paleantoloog was er toen nog niet echt, kans op een baan was miniscuul!
Ik ging de Electronica En ICT in, en goeie zet!
Daar viel wel de kost mee te verdienen, zoals in de film al gezegd werd en ik citeer:

Dr. Ellie Sattler: So, what are you thinking?
Dr. Alan Grant: We're out of a job.
Dr. Ian Malcolm: Don't you mean extinct?

8-)
pi_149605151
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:00 schreef theguyver het volgende:

Full-time paleantoloog was er toen nog niet echt, kans op een baan was miniscuul!

Dat was er al heel lang. Nederlandse (en vooral Duitse) paleontologen zijn wereldbereoemd.

Kans op een baan hangt af van je niche, dat kan je zelf een beetje uitzoeken.

Olieprijs stond op een schokkende 12 dollar toen ik begon in 1997. Banen voor geologen zijn er altijd wel, puur paleontologie moet je zelf meer maken om te scoren.

Veel geologen uit die tijd die dus begin 2000s niet aan de slag kwamen zijn net als jij de ICT ingegaan.

Dino's zijn nou eenmaal interessant en we hebben nu eenmaal veel Jurassische en Krijt-afzettingen. Aan de overkant van Dover, waar jij was, heb ik ook veel fossielen (geen dino's) gevonden.

Vraag aan Tingo en Izzy is of de sporen en eieren die ik met eigen ogen zag in Spanje dan nep zijn ofzo? Wie heeft die dan gemaakt, op die supergeheime plek?

donderdag 12 februari 2015 @ 17:05:18 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149605155
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Reden plaats je hier zelf boven al, Omdat ik na dacht over de toekomst!
Simpel de film was uit 1993 de kans was groot dat er tijdelijk meer aandacht aan besteed werd,

Ik ging de Electronica En ICT in, en goeie zet!
Daar viel wel de kost mee te verdienen, zoals in de film al gezegd werd en ik citeer:

Dr. Ellie Sattler: So, what are you thinking?
Dr. Alan Grant: We're out of a job.
Dr. Ian Malcolm: Don't you mean extinct?

8-)
Wat een quote is van de lead stop-motion animator toen hij zag wat de computer mensen konden ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149605316
quote:

[..]

[..]

-O-
Zou niet erg zijn als 't was maar 'n beetje grappig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:17:38 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149605481
-edit-
Dubbel!
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:18:05 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149605492
quote:
19s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was er al heel lang. Nederlandse (en vooral Duitse) paleontologen zijn wereldbereoemd.

Kans op een baan hangt af van je niche, dat kan je zelf een beetje uitzoeken.

Olieprijs stond op een schokkende 12 dollar toen ik begon in 1997. Banen voor geologen zijn er altijd wel, puur paleontologie moet je zelf meer maken om te scoren.

Veel geologen uit die tijd die dus begin 2000s niet aan de slag kwamen zijn net als jij de ICT ingegaan.

Dino's zijn nou eenmaal interessant en we hebben nu eenmaal veel Jurassische en Krijt-afzettingen. Aan de overkant van Dover, waar jij was, heb ik ook veel fossielen (geen dino's) gevonden.

Vraag aan Tingo en Izzy is of de sporen en eieren die ik met eigen ogen zag in Spanje dan nep zijn ofzo? Wie heeft die dan gemaakt, op die supergeheime plek?
Voor jurrasic park waren er wel wat paleantologen maar die deden dat over het algemeen voor de hobby, Door middel van giften en donaties kunnen zij onderzoek doen, dat was toen en nu nog steeds, Full time baan daarin is lastig..
Als je al kijkt hoeveel aanmeldingen er wel niet waren na het uitkomen van die film!
Dan nog even ik was 11 duurde nog wel even voor je met die opleiding kan starten, toen ik kon beginnen was de animo voor dit werk sterk gedaald!
dus ook de donaties voor onderzoek, er zijn er echt maar een paar die het daadwerkelijk doen voor de kost!

Nu Krijg ik als geschiedenis leraar alsnog veel met het onderwerp te maken.
Zoals vorige week nog toen ik met de hele klas naar de Twentse welle kon.
http://nl.wikipedia.org/wiki/TwentseWelle

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Pas nog de making of van die film zitten kijken :) Erg tof om te zien, hoe ze de de toen nog best wel primitieve CGI in hebben gezet.
Veel films van nu kunnen nog niet eens tippen aan de kwaliteit van CGI en Animatronics van die film.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat een quote is van de lead stop-motion animator toen hij zag wat de computer mensen konden ;)
Exact :D

Volunteer #1: This new program's incredible. A few more years development and we won't even have to dig anymore.
pi_149605615
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die enorme skeletten zijn reconstructies. Meestal worden er maar een paar botten gevonden, een 10 ton dinosaurus compleet fossiliseren is nu eenmaal moeilijk.

Door het vele onderzoek en de aanvullende vondsten, kun je reconstructies maken en afgietsels.

Natuurlijk zijn dino's enorm gehypet, maar wat wil je? Het is nu eenmaal een bijzondere tijd uit onze geologische geschiedenis en er zijn er zoveel verschillende soorten en families gevonden.

Hoe kan jij nou zeggen dat dinosauriërs de Aarde niet regeerden? Was jij erbij? :o
Precies - dus twas mogelijk om te constructeren wat ze wilden.Net als Hollywood heeft dinosauren beelden constructed.
De echte grote dinosauren zijn verzonnen.Er is geen bewijs dat zulke grote beesten hebben ooit bestaan. De fossielen kunnen ook grote vogels zijn.
Er zijn geen echte grote skeleten van dinosauren.....zijn allemaal gemaakt van stukjes bot,hout en epoxy resin.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149605667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies - dus twas mogelijk om te constructeren wat ze wilden.Net als Hollywood heeft dinosauren beelden constructed.
De echte grote dinosauren zijn verzonnen.Er is geen bewijs dat zulke grote beesten hebben ooit bestaan. De fossielen kunnen ook grote vogels zijn.
Er zijn geen echte grote skeleten van dinosauren.....zijn allemaal gemaakt van stukjes bot,hout en epoxy resin.
Kom op nou, Tingo.

Die enorme voetsporen en eieren die ik heb gezien? Die waren nep? Wie heeft die dan gemaakt, de aliens? Om mij voor de gek te houden?

Enorm grote zware op land stampende dino's bestaan niet, maar het zouden enorme superzware vogels geweest moeten zijn? Waarom dat nu wel weer? En hoe bleven die tonnen zware vogels in de lucht? Hadden ze een NASA-raket achter zich gebonden? :o

pi_149605756
quote:

[..]

Niet alles wat Hollywood gebruikt is fake/een hoax. :*
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:30:25 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149605783
Alles wat Tingo niet kan bevatten, is een hoax.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149605814
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet alles wat Hollywood gebruikt is fake/een hoax. :*
Als 't niet fake of hoax is dan is 't enorme overdreven of leugens.
pi_149605825
quote:

[..]

vogels zijn kleine dino's
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sue_%28dinosaur%29
80% compleet gevonden

om een fossiel te maken zouden ze technieken moeten ze technieken waarop je langzaam het cel materiaal vervangt met andere mineralen op een manier waarop de originele inwendige structuur intact blijft.
pi_149605883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als 't niet fake of hoax is dan is 't [...] leugens.
Eh, juist.

Als het niet diep donkerblauw is, is het indigo.

donderdag 12 februari 2015 @ 17:39:42 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149605972
quote:

[..]

De echte grote dinosauren zijn verzonnen. Er is geen bewijs dat zulke grote beesten hebben ooit bestaan. De fossielen kunnen ook grote vogels zijn.
Tuurlijk joh! :D

Hoe verklaar je mijn fondst van Amonieten dan? zomaar gewoon ergens neer gedropt, ik moest de steen openbreken, ik heb de ene helft het mooie gedeelte ligt in een museum in Borculo ;)

Soms niet altijd vinden ze complete skeletten, plus nog een rand er om heen wat goed weer geeft wat de vorm zo'n dier had.
Voetstappen in de grond zoals Mata hierboven al zegt..

Btw zo'n fucking grote vogel kon ook wel dwars door het WTC knallen!

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 12-02-2015 17:47:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')