Er zijn Meer films over Aliens (invasie)quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Fossielen zijn toch heel anders dan enorme skeleten?Fake skulls?Molded bones?Alleen 't feit dat de film industry e.a., hebben zoveel van gemaakt lijkt me ook verdacht.
Ik twijfel de/het bestaan van fossielen niet...it's just the big,silly,clumsy,cute,marketable,fun aspects about the whole dinosaur hoax thing.
When Dinosaurs Ruled the Earth,my arse.
Tingo is een crisis actor ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn Meer films over Aliens (invasie)
Dit is net zo verdacht..![]()
Tingo - IMDb
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, je moet weer persoonlijk worden. Zwak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Stel je niet aan. Dat jij een persoonlijke aanval niet van een grapje kan onderscheiden ligt toch echt aan jou.quote:
Het maakt mij verder niet uit hoor, maar jij was degene die erover klaagde dat het "altijd zo offtopic" ging. Waarom reageer je uberhaupt op dat getroll en doe je eraan mee?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Dat jij een persoonlijke aanval niet van een grapje kan onderscheiden ligt toch echt aan jou.
Leuk geprobeerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet uit hoor, maar jij was degene die erover klaagde dat het "altijd zo offtopic" ging. Waarom reageer je uberhaupt op dat getroll en doe je eraan mee?
We hebben een interessante inhoudelijke discussie over evolutie, dino's, etc. Anderen leveren allemaal interessante commentaren en filmpjes. Waarom doe jij niet op hetzelfde niveau mee?
Dino's in film dus hoax!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet uit hoor, maar jij was degene die erover klaagde dat het "altijd zo offtopic" ging. Waarom reageer je uberhaupt op dat getroll en doe je eraan mee?
We hebben een interessante inhoudelijke discussie over evolutie, dino's, etc. Anderen leveren allemaal interessante commentaren en filmpjes. Waarom doe jij niet op hetzelfde niveau mee?
Klopt, jaar 1994 was enorm bij geologie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef theguyver het volgende:
Toen in 1993 jurrasic park uit kwam wou bijna iedereen Paleontoloog worden!
Ik ook
Pas nog de making of van die film zitten kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dino's in film dus hoax!
tingo in film dus hoax!
Compleet ontopic!
Nee we weten niet alles van dinosaurussen, als je jurassic park 1 en 3 kijkt zie je al een groot verschil tussen raptors de reden is doordat de eerste film zo populair was, kregen veel paleantologen een groter budget voor onderzoek, waardoor er wat aanpassingen zijn uitgevoerd in film nr 3.
In het geval van de Spinosaurus die in deel 3 zijn entree deed was er wat meer bekend over, hij was dus groter dan een t-rex en dus een mooie toevoeging aan die film!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinosaurus
Veel dinosaurus films zijn geflopt omdat ze niet het niveau konden behalen van deze trilogie, dus beetje onzin om dat aan te halen.
Wat er voor hoax aan is snap ik nog steeds niet, zie paar pagina's terug ook ik heb wat fossielen gevonden.
Misschien dan wel geen dino beenderen, maar toch zeker wel boeiend.
Toen in 1993 jurrasic park uit kwam wou bijna iedereen Paleantoloog worden!
Ik ook
Reden plaats je hier zelf boven al, Omdat ik na dacht over de toekomst!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, jaar 1994 was enorm bij geologie.
Waarom ben je het niet gaan studeren dan?
Dat was er al heel lang. Nederlandse (en vooral Duitse) paleontologen zijn wereldbereoemd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:00 schreef theguyver het volgende:
Full-time paleantoloog was er toen nog niet echt, kans op een baan was miniscuul!
Wat een quote is van de lead stop-motion animator toen hij zag wat de computer mensen kondenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Reden plaats je hier zelf boven al, Omdat ik na dacht over de toekomst!
Simpel de film was uit 1993 de kans was groot dat er tijdelijk meer aandacht aan besteed werd,
Full-time paleantoloog was er toen nog niet echt, kans op een baan was miniscuul!
Ik ging de Electronica En ICT in, en goeie zet!
Daar viel wel de kost mee te verdienen, zoals in de film al gezegd werd en ik citeer:
Dr. Ellie Sattler: So, what are you thinking?
Dr. Alan Grant: We're out of a job.
Dr. Ian Malcolm: Don't you mean extinct?
Zou niet erg zijn als 't was maar 'n beetje grappig.quote:
Voor jurrasic park waren er wel wat paleantologen maar die deden dat over het algemeen voor de hobby, Door middel van giften en donaties kunnen zij onderzoek doen, dat was toen en nu nog steeds, Full time baan daarin is lastig..quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was er al heel lang. Nederlandse (en vooral Duitse) paleontologen zijn wereldbereoemd.
Kans op een baan hangt af van je niche, dat kan je zelf een beetje uitzoeken.
Olieprijs stond op een schokkende 12 dollar toen ik begon in 1997. Banen voor geologen zijn er altijd wel, puur paleontologie moet je zelf meer maken om te scoren.
Veel geologen uit die tijd die dus begin 2000s niet aan de slag kwamen zijn net als jij de ICT ingegaan.
Dino's zijn nou eenmaal interessant en we hebben nu eenmaal veel Jurassische en Krijt-afzettingen. Aan de overkant van Dover, waar jij was, heb ik ook veel fossielen (geen dino's) gevonden.
Vraag aan Tingo en Izzy is of de sporen en eieren die ik met eigen ogen zag in Spanje dan nep zijn ofzo? Wie heeft die dan gemaakt, op die supergeheime plek?
Veel films van nu kunnen nog niet eens tippen aan de kwaliteit van CGI en Animatronics van die film.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Pas nog de making of van die film zitten kijkenErg tof om te zien, hoe ze de de toen nog best wel primitieve CGI in hebben gezet.
Exactquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat een quote is van de lead stop-motion animator toen hij zag wat de computer mensen konden
Precies - dus twas mogelijk om te constructeren wat ze wilden.Net als Hollywood heeft dinosauren beelden constructed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die enorme skeletten zijn reconstructies. Meestal worden er maar een paar botten gevonden, een 10 ton dinosaurus compleet fossiliseren is nu eenmaal moeilijk.
Door het vele onderzoek en de aanvullende vondsten, kun je reconstructies maken en afgietsels.
Natuurlijk zijn dino's enorm gehypet, maar wat wil je? Het is nu eenmaal een bijzondere tijd uit onze geologische geschiedenis en er zijn er zoveel verschillende soorten en families gevonden.
Hoe kan jij nou zeggen dat dinosauriërs de Aarde niet regeerden? Was jij erbij?
Kom op nou, Tingo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Precies - dus twas mogelijk om te constructeren wat ze wilden.Net als Hollywood heeft dinosauren beelden constructed.
De echte grote dinosauren zijn verzonnen.Er is geen bewijs dat zulke grote beesten hebben ooit bestaan. De fossielen kunnen ook grote vogels zijn.
Er zijn geen echte grote skeleten van dinosauren.....zijn allemaal gemaakt van stukjes bot,hout en epoxy resin.
Niet alles wat Hollywood gebruikt is fake/een hoax.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Precies - dus twas mogelijk om te constructeren wat ze wilden.Net als Hollywood heeft dinosauren beelden constructed.
De echte grote dinosauren zijn verzonnen.Er is geen bewijs dat zulke grote beesten hebben ooit bestaan. De fossielen kunnen ook grote vogels zijn.
Er zijn geen echte grote skeleten van dinosauren.....zijn allemaal gemaakt van stukjes bot,hout en epoxy resin.
Als 't niet fake of hoax is dan is 't enorme overdreven of leugens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet alles wat Hollywood gebruikt is fake/een hoax.
vogels zijn kleine dino'squote:Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sue_%28dinosaur%29quote:Er zijn geen echte grote skeleten van dinosauren.....zijn allemaal gemaakt van stukjes bot,hout en epoxy resin.
Eh, juist.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als 't niet fake of hoax is dan is 't [...] leugens.
Tuurlijk joh!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
De echte grote dinosauren zijn verzonnen. Er is geen bewijs dat zulke grote beesten hebben ooit bestaan. De fossielen kunnen ook grote vogels zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |