Het gaat heel hardquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Billie wil alleen maar luiers aan. Hij gaat wel voor het slapengaan op de wc zitten. Dat is al een hele stap gezet denk ik dan maar!![]()
Gisteren vroeg de juf wanneer we zijn verjaardag willen vieren op de voorschool.. Dan wordt 'ie alweer 3! Het gaat zo hard.
Nee anders had ik er al heel hard op getrapt.quote:
Zelf mini hamburgertjes maken van wat gehakt is vaak ook goedkoper en lekkerder dan de kant en klare mini burgertjes.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, 't wordt een ienie-mini feestje op woensdagmiddag. de buurtweeling en 't meisje waar ik het over had + hun ouders/mama (bij gebrek aan eigen familie zeg maar). En dan 's avonds kijken of ik kan gourmetten met ze. Ik heb deze week weinig uitgaven want a) vakantie en b) de kinderen zijn er niet dus ik kan wel wat kleine stukjes vlees inslaan om een leuk gourmetschoteltje van te maken (of bv twee stuks kipfilet te kopen, er één te bereiden en één te bewaren voor de gourmet). Gaat vast goed komen
Laatste keer ook gedaan,met een plakje spek eromheen gewikkeld. was een grote hit!quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Zelf mini hamburgertjes maken van wat gehakt is vaak ook goedkoper en lekkerder dan de kant en klare mini burgertjes.
Wij maken vaak ook kleine pannenkoekjes op het gourmetstel/ in het minipannetje. Een echt succesnummer want 'zelf' koken
Wat ik op een gegeven moment bij de oudste gedaan heb, is s nachts een onderbroekje aan gedaan met daar overheen een luierbroekje (maar kan in principe ook met een gewone luier) dan is toch het gevoel van onderbroek er, en ook ervaren ze het 'natte' gevoel veel meer als het mis gaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Susie het volgende:
Beterschap voor Riley![]()
Anouk wil ook zonder luier 's nachts, maar aangezien er 's morgens nog best veel in zit, doe ik dat dus nog niet. Iemand een idee of luierbroekjes dan handiger zijn? Dat ze dus misschien dan wakker wordt van de plas ofzo? Of moeten we gewoon die vuurdoop door?
Ik zag de foto's al op FBquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:36 schreef Loj het volgende:
Dat is niet leuk Susie, van het ziek zijn en het vroege wakker worden dan!
We zijn in het safaripark geweest mm, ik vond het park zo leuk dat we zaten te denken om er een keer een midweekje heen te gaan...
Maar waarom.... Heb ik toch alleen vrij tijdens schoolvakanties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Animalmix op 27-02-2015 20:01:41 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |