abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:47 #176
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150005766
Dat idee had ik inderdaad ook Danic. Ik heb nog een paar gewone luiers, dan ga ik maar eens luierbroekjes scoren.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_150019285
Billie wil alleen maar luiers aan. Hij gaat wel voor het slapengaan op de wc zitten. Dat is al een hele stap gezet denk ik dan maar! :)

Gisteren vroeg de juf wanneer we zijn verjaardag willen vieren op de voorschool. :o . Dan wordt 'ie alweer 3! Het gaat zo hard.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150020888
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Billie wil alleen maar luiers aan. Hij gaat wel voor het slapengaan op de wc zitten. Dat is al een hele stap gezet denk ik dan maar! :)

Gisteren vroeg de juf wanneer we zijn verjaardag willen vieren op de voorschool. :o . Dan wordt 'ie alweer 3! Het gaat zo hard.
Het gaat heel hard ;(
9 maart komt de juffrouw kennis maken. En dan mag ze 3 dagen wennen. Na de Paasvakantie mag ze dan hele dagen naar school. 4 is ze dan alweer ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150020903
Heb jij de rem al gevonden? :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150020914
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Heb jij de rem al gevonden? :P
Nee anders had ik er al heel hard op getrapt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150022576
*O* droog vannacht!

Rond 23.30 werd ze een klein beetje wakker dus ik snel gevraagd of we gingen plassen, maar ze moest niet zei ze.
pi_150022613
*O*

[ Bericht 23% gewijzigd door Cyntiaa op 25-02-2015 11:01:41 ]
pi_150023066
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja, 't wordt een ienie-mini feestje op woensdagmiddag. de buurtweeling en 't meisje waar ik het over had + hun ouders/mama (bij gebrek aan eigen familie zeg maar). En dan 's avonds kijken of ik kan gourmetten met ze. Ik heb deze week weinig uitgaven want a) vakantie en b) de kinderen zijn er niet dus ik kan wel wat kleine stukjes vlees inslaan om een leuk gourmetschoteltje van te maken (of bv twee stuks kipfilet te kopen, er één te bereiden en één te bewaren voor de gourmet). Gaat vast goed komen :Y
Zelf mini hamburgertjes maken van wat gehakt is vaak ook goedkoper en lekkerder dan de kant en klare mini burgertjes.
Wij maken vaak ook kleine pannenkoekjes op het gourmetstel/ in het minipannetje. Een echt succesnummer want 'zelf' koken :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 11:20:05 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150023482
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Zelf mini hamburgertjes maken van wat gehakt is vaak ook goedkoper en lekkerder dan de kant en klare mini burgertjes.
Wij maken vaak ook kleine pannenkoekjes op het gourmetstel/ in het minipannetje. Een echt succesnummer want 'zelf' koken :)
Laatste keer ook gedaan,met een plakje spek eromheen gewikkeld. was een grote hit!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150043233
Tof idee!

Ik weet niet meer wie laatst de tip gaf, maar beekse bergen is echt leuk idd!

En ik heb Ow vandaag voor het eerst echt straf gegeven (lees: tien tellen op de gang) hij had Js gebeten. Voelde me echt schuldig, maar sommige dingen mogen echt niet....
pi_150044947
Loj, -O- voor deze mijlpaal :*

Hier is Riley aardig aan het opknappen. Alleen is ze wel afgevallen -O-
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:39:28 #187
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150045388
Dat was ik denk ik :) Loj, ben je in het safaripark of het zwembad geweest? Beide zijn tof voor peuters!

En straf geven is niet leuk -O-...

Beterschap voor Riley, fijn dat de antibiotica werkt!
pi_150050580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Susie het volgende:
Beterschap voor Riley :*

Anouk wil ook zonder luier 's nachts, maar aangezien er 's morgens nog best veel in zit, doe ik dat dus nog niet. Iemand een idee of luierbroekjes dan handiger zijn? Dat ze dus misschien dan wakker wordt van de plas ofzo? Of moeten we gewoon die vuurdoop door?
Wat ik op een gegeven moment bij de oudste gedaan heb, is s nachts een onderbroekje aan gedaan met daar overheen een luierbroekje (maar kan in principe ook met een gewone luier) dan is toch het gevoel van onderbroek er, en ook ervaren ze het 'natte' gevoel veel meer als het mis gaat.

Is een tip die ik ooit eens ergens gelezen heb. En dit kan natuurlijk ook voor overdag als eerste stap, zodat ze zich wat bewuster voelen. (Overdag hier niet gedaan, maar gewoon cold turkey geen luier meer aan, nou ja met voorbereiding daar op en hij was toen ook al ruim 3).
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:34:27 #189
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150057757
Das ook een goede Hillie. Overdag gaat het hier prima, wat ik zeg, ze wil ook 's avonds geen luier om en dat gaat hem echt niet worden nog.

Ik ga vandaag de huisarts maar weer eens bellen. Hoesten en flinke snotneus. Nu heeft ze die dichte neus al sinds dat ze in december ziek is geweest en in combinatie met het snurken en het idee hebben dat ze ons niet goed hoort (zegt om de haverklap euh?), wil ik eigenlijk doorverwezen worden naar een kno arts. Voor dat niet horen ben ik al eens geweest en hij dacht toen aan een slijmoor. Ik denk dat wanneer die neusamandelen erui zouden zijn, dat het al een hoop gaat schelen.
Gisteren tot 12 uur liggen hoesten en vanmorgen kwart over 5 weer wakker :O En dat alweer 2 dagen achter elkaar en 5 uur is tegenwoordig het nieuwe half 7 ofzo? :X
pi_150063847
Dat is niet leuk Susie, van het ziek zijn en het vroege wakker worden dan!

We zijn in het safaripark geweest mm, ik vond het park zo leuk dat we zaten te denken om er een keer een midweekje heen te gaan...
Maar waarom.... Heb ik toch alleen vrij tijdens schoolvakanties :(
pi_150064105
Susie, wat sneu :*

Loj, het nadeel van lerares zijn :*

Hier ook een verkouden peuter die gisteren om half 11 wakker werd door het hoesten. Een uur later weer naar bed ging en toen haar bed onderspuugde. En daarna verbazingwekkend wakker was tot 2 uur. Daarna tot 8 uur geslapen, maar totaal niet uitgerust met het daarbijhorende humeur :D
Nu ligt ze op bed en is het stil
pi_150064672
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:36 schreef Loj het volgende:
Dat is niet leuk Susie, van het ziek zijn en het vroege wakker worden dan!

We zijn in het safaripark geweest mm, ik vond het park zo leuk dat we zaten te denken om er een keer een midweekje heen te gaan...
Maar waarom.... Heb ik toch alleen vrij tijdens schoolvakanties :(
Ik zag de foto's al op FB ;). Wij hebben een abonnement, ¤50 voor een jaar, vond ik geen geld, en af en toe gaan we dus gewoon een uurtje alleen voor de speeltuin (J) en de leeuwen (ik)...

Tja, die schoolvakanties :(. Ik heb dit jaar bij uitzondering een weekje verlof gekregen in juni, omdat wij in de zomervakantie niet weg kunnen (hoogzwanger enzo). Scheelde gewoon ¤500 euro, nu maar ¤400 hoeven betalen voor een week luxe kamperen bij de boer op Terschelling ipv ¤900 in augustus :o
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:35:56 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150080508
Kindjes die spugen vind ik zo zielig, beterschap Omen.

Ik kreeg zowaar zomaar de verwijzing naar de kno op basis van mijn beschrijving en uiteraard de eerdere bezoeken. Ze ging het mailen naar het zkh en werd vanmiddag al gebeld, volgende week vrijdag al de afspraak...
pi_150089720
Oh dat is best snel Susie!

Safaripark klinkt ook leuk. Wil ik ook nog wel een keertje naar toe met het hele grut. Misschien eind van de zomer een keertje of zo. Abo op de dierentuin halen wij er dubbel en dwars uit. Ook wel mazzel (gehad) met de kortingsconstructie en dat geeft ook mogelijkheden voor volgend jaar.
pi_150117666
Zo zielig. Riley struikelt net over oma haar voeten heen met haar mondje tegen de trampoline. Tand door haar lip. Heel hard huilen. Ik moest mee huilen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 18:01:05 #196
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150117737
Au, arme Riley...

Kyara, hou er wel rekening mee dat je voor M gewoon moet betalen, gratis tot 3 jaar... Maar misschien krijgen jullie korting met je dierentuinabbo? Wij iig wel bij een hele hoop andere dierenparken met safariabbonnement :)
pi_150117849
Ja, in Rhenen moet je ook al vanaf 3 betalen. Geloof dat Burgers een van de weinige dierentuinen is waar het t/m 3 jaar gratis is. Maar waarschijnlijk wel korting met abo inderdaad.
pi_150121423
Susie fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen!

Ahhhh Omen die arme Riley! Zo zielig.

Dierentuinabo check! We hebben ook Burgers. En inderdaad er voor tweede jaar op rij dubbel en dwars uitgehaald. Vaak gaan we vissen kijken, naar de giraffen, de apen en dan lekker naar de (binnen)speeltuin. En dan volgende keer drie of vier andere diersoorten. Is voor peuter meer dan genoeg.
Hier vanaf dit jaar wel gedeeltelijk moeten betalen voor kleuter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Animalmix op 27-02-2015 20:01:41 ]
pi_150122796
Hier heb ik het dierentuin abbo er ook al weer uitgehaald, en m'n nieuwe is pas anderhalve maand geleden ingegaan 😉

Maar het was idd echt een aanrader Kyara!

Fijn Susie, dat je zo makkelijk een verwijzing kreeg. Hier kregen we er ook redelijk makkelijk een.
Vandaag opperde een vriendin of zijn uitslag geen invloed heeft op z'n slaappatroon. Hij heeft heel snel uitslag rondom z'n mond, dus ik denk dat hij ergens allergisch voor is, maar ben er niet achter voor wat. De huisarts denkt dat hij er overheen gaat groeien, maar ik ga mezelf er nu toch eens in verdiepen.

AM, wat superfijn! Gefeliciteerd :)

:* voor zielige Riley!
pi_150123273
Dierentuinabo O+ Hier ook een groot succes!! Idd vanaf 3 betalen maar je kan dan een soort overgangsabo kopen voor je kind tot je ouderabo afloopt. En korting bij andere dierentuinen en zo inderdaad. Goed geregeld!

En jij ook Animalmix, gefeliciteerd! Wat voor iets ga je doen?

Ach arme riley!

Loj dat zou wat zijn als allergie de reden is, waar denk je aan? Eten/drinken of iets in z'n bed, stof of een knuffel of zo? Die uitslag is niet van veel kwijlen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')