abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149937781
Kusjes O+
En je grote peuter in een groot bed. Wat lijkt hij dan weer klein O+
pi_149947998
Peuter in groot bed! O+

En al een beslissing genomen DJMO? Ik zou t niet doen, maar m'n peuter is niet op z'n best in grote gezelschappen ;)

Ow heeft dit weekend met z'n broertje op 1 kamer geslapen en dat ging prima! Ze maakten elkaar niet wakker, ondanks dat Js een onrustige slaper is en Ow iedere nacht een paar uur wakker ;)
pi_149948097
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:32 schreef Loj het volgende:
Peuter in groot bed! O+

En al een beslissing genomen DJMO? Ik zou t niet doen, maar m'n peuter is niet op z'n best in grote gezelschappen ;)

Ow heeft dit weekend met z'n broertje op 1 kamer geslapen en dat ging prima! Ze maakten elkaar niet wakker, ondanks dat Js een onrustige slaper is en Ow iedere nacht een paar uur wakker ;)
Peuter slaapt ook alweer een paar nachten gedeeltelijk in ons bed met baby in de wieg ernaast. Gek genoeg gaat dat prima, peuter wordt altijd makkelijk wakker maar niet van zijn babybroertje :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2015 @ 10:41:54 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149948215
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:32 schreef Loj het volgende:
ja, 't wordt een ienie-mini feestje op woensdagmiddag. de buurtweeling en 't meisje waar ik het over had + hun ouders/mama (bij gebrek aan eigen familie zeg maar). En dan 's avonds kijken of ik kan gourmetten met ze. Ik heb deze week weinig uitgaven want a) vakantie en b) de kinderen zijn er niet dus ik kan wel wat kleine stukjes vlees inslaan om een leuk gourmetschoteltje van te maken (of bv twee stuks kipfilet te kopen, er één te bereiden en één te bewaren voor de gourmet). Gaat vast goed komen :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2015 @ 10:44:57 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149948297
fijn om te lezen dat dat makkelijk gaat Phaidra .. ik denk namelijk dat Geert straks ook graag nog bij me wil liggen als baby er is, maar dat zou dus in een gunstig geval geen probleem moeten zijn .. En ow en js ook al niet wakker van elkaar .. hoopvolle berichten dus!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_149948485
Djmo, ik zou misschien de kinderen met de ouders uitnodigen, om te voorkomen dat je zelf moet rennen ;)
Als je het dan zelf ziet zitten, zou ik het wel doen. Alleen niet te groots.
Wij hebben het pas vanaf 5 jaar gedaan, maar hij had genoeg familie op bezoek.

Kyara, fijn dat hij goed heeft geslapen! En die mini's klinken heerlijk!

Man is afgelopen weekend wezen zwemmen met de jongens. Daan is echt zo watervrij. Hij wil gewoon alles zelf doen. Ook de grote wildwaterbaan. Ik denk dat hij snel op zwemles mag als hij 4 is. ;)
pi_149950029
Heb ik Opa en de oudste vanmorgen naar het zwembad gestuurd voor (Teddy) les is dat er niet want vakantie! Ja dat weet ik nog niet hoor :')

En kreeg ik net een mailtje dat de oudste 4 VIP kaarten heeft gewonnen voor musical Sneeuwwitje O+ We hadden een foto van haar in haar Roodkapje jurkje ingestuurd na afloop van een musical. In september :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149950953
Wow wat goed DF! Zwemmen met M hebben we vorig jaar voor het laatst gedaan, toen was ht een groot drama. Met de meiden 1,5 jaar geleden voor het laatst gezwommen. Maar goed, met 3 peuters gaan zwemmen is ook weer een onderneming. Misschien in het najaar maar een keertje proberen en dan 1 kind per keer of zo.

Leuk Tally!

Hier slapen de meiden op 1 kamer en die maken elkaar ook niet wakker. Ze werden wel wakker als wij op de kamer kwamen (bijvoorbeeld om er 1 te troosten). Maakte het meteen ook een beetje een dilemma als 1 van de twee een beetje huilde :')
pi_149952317
Hebben jullie peuters ook wel eens last van nachtmerries? Onze van 2,5 is nu 2x huilend wakker geworden en kon beide keren vertellen waar t over ging. Vond t wel schattig eigenlijk.. Ben benieuwd waar de dromen van die van jullie over gaan!

de dromen:
1: er zat een vlieg in de fles melk
(ze krijgt elke avond een flesje melk voor t slapen en de volgende dag heeft ze wel 10 keer gecontroleerd of er geen vlieg in zat. Is trouwens nog nooit gebeurd)
2: de tandenborstel zat tussen de dekens
(moest de tandenborstel laten zien én de dekens even helemaal uitschudden om haar gerust te stellen. )
pi_149952364
Ja die van ons is 3 maar is wel eens huilend wakker geworden omdat ze droomde dat ze in de wc gevallen was en er niet meer uit kon komen. Of dat haar zusje in de wc gevallen was. Zulke dingen komen regelmatig terug.

Maar ook dat ze lachend wakker word.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149952441
ah, in de wc vallen lijkt me ook eng!

oh en meestal begint ze hier meteen met zingen als ze wakker wordt. Gelukkig meestal vrolijk dus.
pi_149952964
Hier ook vaak nachtmerries helaas. Meestal weet hij niet meer wat hij gedroomd heeft, maar een paar keer wel:

Over een grote vleermuis.
Papa deed het raam open toen het sneeuwde en toen kwam er een heleboel sneeuw naar binnen.
Over het omzagen van bomen (bleek hij gezien te hebben bij het kdv).

Ik vind het vooral sneu, hij wordt bijna elke nacht wel huilend wakker.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149953521
ahh da's sneu inderdaad.
Hoe oud is hij?
pi_149953725
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:52 schreef watmoetikkiezen het volgende:
ahh da's sneu inderdaad.
Hoe oud is hij?
2 jaar en 8 maanden. Maar eigenlijk altijd een moeilijke slaper geweest, de reden waarom verschilt alleen steeds ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149958527
Kyara. Ik denk dat ik met Chris vaker heb gezwommen. Maar toch was hij echt bang voor water. Terwijl Daan er in springt terwijl hij een half jaar niet is geweest..

Chris had ook last van nachtmerries. Eerst konden we hem ook niet wakker krijgen (nachtangst), later echte. Sommige weken vaak. Dan weer een periode niet. Moet afkloppen, maar de laatste maanden is het rustig. (Vanaf 6,5 jaar). Maar echt op een af, afhankelijk van spanning..
En na even troosten sliep hij wel verder.
pi_149963228
Djmo, klinkt als een goed idee, het verjaardagsfeestje. :*

Tally, wat leuk van die kaartjes *O*

Hier ook al heel lang niet meer lesjes gezwommen. Vorige week wel vrij zwemmen.
En nachtmerries heel af en toe. Dan wordt ze overstuur huilend wakker. Zo zielig.

Vandaag naar Shandaly geweest. Was erg gezellig, alleen beide meisjes waren niet helemaal in hun hum. Jongetje was supervrolijk O+
De terugweg heeft mijn peuter geslapen en thuis kreeg ze koorts. Ze ligt nu met 39,6 graden op bed.
Deze foto heeft Shandaly gemaakt. Riley was op mijn schoot in slaap gevallen O+

pi_149963999
Agos, een hele mooie maar ook hele zielige foto. Beterschap :*
pi_149964104
Ze was ook echt niet lekker... maar ze snurkte wel heel lief ;) O+
En Lars was weer superlief voor de meisjes... Dat wordt nog wat als die groot is... *;
pi_149966345
Hallo! Ik las een stukje over het Fantastisch Kinderfilmfestival in de krant. Wellicht leuk voor jullie kindjes!
pi_149995456
Krijg ik toch net op het kdv te horen dat Ow vandaag best ondeugend is geweest! Mijn lieve brave verlegen Ow!

Is het stom dat ik daar best een beetje trots op ben :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 17:52:18 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149997189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:51 schreef Loj het volgende:
Krijg ik toch net op het kdv te horen dat Ow vandaag best ondeugend is geweest! Mijn lieve brave verlegen Ow!

Is het stom dat ik daar best een beetje trots op ben :')
nee hoor, zou ik ook zijn :Y O+

pi_149999819
Noooh die foto van Riley O+

Eva had van de week ineens een nachtmerrie. Ze werd om 03.00 's nachts gillend wakker want 'ze wilde niet onder de auto!'
Lijkt me een hele enge nachtmerrie als ik het zo hoorde.

En ze kwam net naar me toe 'ik ga vanavond zonder luier slapen'
eeeeh.....oké! Ff snel dat bed een beschermhoes gegeven. Ik ben heel benieuwd!
pi_150002189
Loj, ik snap dat je trots bent :Y

Wat een zielige nachtmerrie Danic :*
Ik ben benieuwd hoe het gaat zonder luier

Vandaag met Riley naar de dokter gegaan. Riley gaf zelf aan bij de dokter dat haar oortjes pijn deden en ze heeft ook een dubbele oorontsteking. Nu een ab kuurtje.
En vandaag weer op schoot in slaap gevallen O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:54 #174
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150003231
Beterschap voor Riley :*

Anouk wil ook zonder luier 's nachts, maar aangezien er 's morgens nog best veel in zit, doe ik dat dus nog niet. Iemand een idee of luierbroekjes dan handiger zijn? Dat ze dus misschien dan wakker wordt van de plas ofzo? Of moeten we gewoon die vuurdoop door?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_150003340
Eva heeft een tijdje luierbroekjes gehad inderdaad. Met het idee dat ik haar dan wakker maakte voor heb plassen.
Dat heb ik een paar keer gedaan en iedere keer kreeg ze een Driftbui omdat ik het in mijn hoofd haalde haar wakker te maken :D
Dus dat doe ik niet meer.
7 van de 10 keer is ze nu droog.

Andere reden voor de keuze voor luierbroekjes is dat deze minder kunnen hebben. Ze heeft dus iets meer 'last' van plassen in haar luier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')