Peuter slaapt ook alweer een paar nachten gedeeltelijk in ons bed met baby in de wieg ernaast. Gek genoeg gaat dat prima, peuter wordt altijd makkelijk wakker maar niet van zijn babybroertjequote:Op maandag 23 februari 2015 10:32 schreef Loj het volgende:
Peuter in groot bed!
En al een beslissing genomen DJMO? Ik zou t niet doen, maar m'n peuter is niet op z'n best in grote gezelschappen
Ow heeft dit weekend met z'n broertje op 1 kamer geslapen en dat ging prima! Ze maakten elkaar niet wakker, ondanks dat Js een onrustige slaper is en Ow iedere nacht een paar uur wakker
ja, 't wordt een ienie-mini feestje op woensdagmiddag. de buurtweeling en 't meisje waar ik het over had + hun ouders/mama (bij gebrek aan eigen familie zeg maar). En dan 's avonds kijken of ik kan gourmetten met ze. Ik heb deze week weinig uitgaven want a) vakantie en b) de kinderen zijn er niet dus ik kan wel wat kleine stukjes vlees inslaan om een leuk gourmetschoteltje van te maken (of bv twee stuks kipfilet te kopen, er één te bereiden en één te bewaren voor de gourmet). Gaat vast goed komenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:32 schreef Loj het volgende:
En al een beslissing genomen DJMO? Ik zou t niet doen, maar m'n peuter is niet op z'n best in grote gezelschappen
2 jaar en 8 maanden. Maar eigenlijk altijd een moeilijke slaper geweest, de reden waarom verschilt alleen steedsquote:Op maandag 23 februari 2015 13:52 schreef watmoetikkiezen het volgende:
ahh da's sneu inderdaad.
Hoe oud is hij?
nee hoor, zou ik ook zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:51 schreef Loj het volgende:
Krijg ik toch net op het kdv te horen dat Ow vandaag best ondeugend is geweest! Mijn lieve brave verlegen Ow!
Is het stom dat ik daar best een beetje trots op ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |