quote:
Op zaterdag 7 maart 2015 07:07 schreef Susie het volgende:Mag de klok al een uur vooruit? Ik begin half 6 wakker worden nu wel errug irritant te vinden...
Niet gezien Kuukske, wat was er loos?
+1! Pas als je kinderen hebt leer je de zomertijd waarderen

En hier ook een slechte avond-eet-ster, maar dat is pas sinds een tijd. Hier meestal rond 15.30 uur tussendoortjestijd, dan krijgen ze fruit en als ze er daarna nog om vragen een snoepje ofzo. Als ik aan het koken ben hebben ze ook vaak al erge honger, om te voorkomen dat ze 'hangry' worden en/of over hun honger heengaan krijgen ze een rijstwafel. Aan tafel zorg ik dat er voor elk kind iets bij staat dat ze lusten, toetje krijgen ze altijd, daarna niks meer. Nooit. Ze vraagt er ook eigenlijk nooit om, denk niet dat het in haar opkomt dat dat een optie is

Tevens: hoi! Wij gaan vandaag naar de lammetjesdag. Wat gaan jullie doen?

doen jullie veel uitjes met je kind(eren)? En wat voor uitjes dan?
Ik zie veel dierentuin-abbo's, maar ik ben vast een rotmoeder, ik doe niet aan dierentuinen. Ik word zo verdrietig van die sippe dieren die hun ingesleten paadjes lopen

ik weet dat er veel is veranderd op dat gebied, maar de dierentuinen die ik de afgelopen jaren heb bezocht hebben allemaal toch nog wel een paar van dat soort hokken.. Plan is om eens naar Beekse bergen te gaan, dat lijkt me wel weer leuk

en een museumjaarkaart willen we gaan aanschaffen, dat vinden de kleintjes ook leuk en het is zo divers

Stef vond als tweejarige het Kröller Müller verrassend leuk bijvoorbeeld.
Peach heeft haar eerste echte groeispurt

ze groeide altijd heel geleidelijk, dan was er telkens weer 1 kledingstukje te klein, maar nu.. Ik heb ineens niks meer

PE, Fieder en DJMO, gefeliciteerd nog!!

Leuk, Kyara, je peutertjes en China lights

ik vind je dagboek leuk om te lezen hoor

Phadria, hoe is het nu in het peuterbed??
Omen, lastig he, die scholen.. Wij wonen in de buurt waar ik vroeger zelf op school heb gezeten en een heel gelukkige schooltijd heb beleefd, dus onze keuze was heel makkelijk (nog steeds een mij bekende directeur), maar anders zou ik het echt niet zomaar geweten hebben..
PE, hoe is het ondertussen op de psz? Wat leuk joh, dat de juf aan de foto's dacht en dat hij even mocht blijven
[ Bericht 5% gewijzigd door Incantrix op 08-03-2015 07:18:18 ]