quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien is dat maar beter ook dat Israel dit doet.
Erg vreemd dat je mensen die jijzelf aanvalt als bezetter ziet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:31 schreef reza1 het volgende:
[..]
Erg vreemd dat je raketten afvuurd op bezetters inderdaad.
Het is wel vreemd in mijn ogen om te zeggen dat het goed is dat Israël meer rechten claimt terwijl anderen de Palestijnen niet iets mogen gunnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien is dat maar beter ook dat Israel dit doet.
Is ook onzin. Typisch een zionistenreactie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel vreemd in mijn ogen om te zeggen dat het goed is dat Israël meer rechten claimt terwijl anderen de Palestijnen niet iets mogen gunnen.
Mahmoud is dan ook de enige Iranier die geen neuscorrectie heeft laten doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wow, check die jodenneus van Achmed dan.
Quote van een Oostenrijker:quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef Szikha het volgende:
Quote van een Libanees:
"The Palestinian nation is an issue created by the Jordanians during Saladin and has become a headache not only for Israelis and Jews, but also for us all Arabs and specially for us in Lebanon. None wants them, specially inside our lands, this human dross. When I look at them and Muslims in general, I
remember President Bashir Gemayel and venerate his memory. These Palestinians are sewer rats who have never learned neither will learn how to live in society. They deserve to be sent into the wilderness..."
De Palestijnse gebieden bevatten ook het huidige Israel. Waarom zouden ze geaccepeerd moeten hebben dat hun land werd in gepikt door een stel niet-Palestijnse joden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Erg vreemd dat je mensen die jijzelf aanvalt als bezetter ziet.
Zonder de oorlog zouden de Palestijnse gebieden nog bij de originele landen horen, dan hadden ze misschien wel een afscheiding kunnen bewerkstelligen, want ook de andere landen zijn die Palestijnen liever kwijt.
Volgens de VN zijn het ook bezetters.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk, als het in jou ogen bezetters zijn... Tjah, dan zal je ook nooit een erkenning kunnen verwachten.
Antisemiet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wow, check die jodenneus van Achmed dan.
Boehoehoe! Joden hebben een grote neus zodat ze goud op een kilometer kunnen ruiken. Ney zoals Duitsers kuilen graven, Nederlanders hun vinger in de dijk stoppen en negers dikke lippen hebben.quote:
Past mooi in je straatje toch, zo'n bewering?quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:00 schreef reza1 het volgende:
[..]
Volgens de VN zijn het ook bezetters.
Want de rest doet er niet toe.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want de rest is niet fijn om te lezen.
Ik quoted deze man uit Libanon om te laten zien hoe gek de wereld is. Hoe haat kan leiden tot vernietiging, uitsluiting en ellende.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Quote van een Oostenrijker:
"The black-haired Jewish youth lies in wait for hours on end, satanically glaring at and spying on the unsuspicious girl whom he plans to seduce, adulterating her blood and removing her from the bosom of her own people. The Jew uses every possible means to undermine the racial foundations of a subjugated people."
En nu?
Erg vreemd dat je dan raketten terugkrijgt inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:31 schreef reza1 het volgende:
[..]
Erg vreemd dat je raketten afvuurd op bezetters inderdaad.
Dat is niet vreemd maar dat maakt het nog niet goed, het is niet vreemd dat je als je Daesh aanvalt je ook wordt aangevallen maar dat maakt het nog niet goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:37 schreef Donnis het volgende:
[..]
Erg vreemd dat je dan raketten terugkrijgt inderdaad.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:59 schreef reza1 het volgende:
[..]
De Palestijnse gebieden bevatten ook het huidige Israel.
Je mag de Palestijnen prima iets gunnen, dat is het probleem niet, het probleem is dat de Palestijnen dat wat ze willen hebben simpelweg niet op de huidige wijze kunnen krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel vreemd in mijn ogen om te zeggen dat het goed is dat Israël meer rechten claimt terwijl anderen de Palestijnen niet iets mogen gunnen.
Nee hoor, het was meer een vraag wat jij nou precies bedoelt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef Szikha het volgende:
[..]
Ik quoted deze man uit Libanon om te laten zien hoe gek de wereld is. Hoe haat kan leiden tot vernietiging, uitsluiting en ellende.
Waar de onderbuikgevoelens regeert.
Jouw response op mijn post is precies wat ik dus bedoel : deze is geplaatst uit onderbuikgevoelens.
Ah okquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, het was meer een vraag wat jij nou precies bedoelt.
Dus IS aanvallen geeft je een vrijbrief om ook maar andere landen aan te vallen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:43 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd maar dat maakt het nog niet goed, het is niet vreemd dat je als je Daesh aanvalt je ook wordt aangevallen maar dat maakt het nog niet goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |