Verrassend hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het snelste CRE-topic ooit.
Haha vaker rellen in de Gerda-FB groep dusquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef Arcee het volgende:
Ik heb nog wel een Stabilo in licht turquoise voor jequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en ik heb ook chronische rugklachten, dus stuur ff wat leuks op kthnxbye![]()
.
Trutjequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor automatic:
[ afbeelding ]![]()
Maar is klote. Heb ook ooit twee vogeltjes tot roadkill gemaakt. Nooit leuk.
Netjes Summerbreeze!
Hier is de cornflower een bekende lek/vlek/vloei-stift. Heel irritant idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Tekeningen hier sowieso al nooit, wel kleurplaten. En als je er meer wil zien post je er een paar. Nu is het een beetje een pot verwijt ketel opmerking van jequote:
Ik klikte op dit onderwerp omdat ik benieuwd was naar de kleurplaten...quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tekeningen hier sowieso al nooit, wel kleurplaten. En als je er meer wil zien post je er een paar. Nu is het een beetje een pot verwijt ketel opmerking van je![]()
Dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:14 schreef Anettie het volgende:
[..]
Ik klikte op dit onderwerp omdat ik benieuwd was naar de kleurplaten...
Lijkt wel slowchat dit.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef Arcee het volgende:
En toch gaat het over kleuren. Ik vind het wel leuk.. zo leer je de mensen nog eens kennen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:14 schreef Anettie het volgende:
[..]
Lijkt wel slowchat dit.
Hij is heel mooi geworden SummerBreezequote:Op woensdag 11 februari 2015 22:20 schreef SummerBreeze het volgende:
Mijn mandala is done!
tadaaaaa
[ afbeelding ]
*ja, hij is klaar, ma ben er zelf nie zo tevrede mee eiglk*
eigenlijk inderdaad niet zo tevreden mee. Wat kleuren stabilo's toch ongelooflijk knudde. De groentinten dan. De rozes zijn mooi geworden.
Moet je de vorige delen lezen, veel plezierquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:14 schreef Anettie het volgende:
[..]
Lijkt wel slowchat dit.
Zou dan wel bij deel 23 of eerder beginnenquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Moet je de vorige delen lezen, veel plezier
Ik heb er eentje terug tussen mijn boek gedaan, misschien pak ik die nog op. En heb er een keer een van Creative weggegooid. Die had ik er al uitgescheurd namelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
![]()
Wat doen jullie met kleurplaten waarvan je denkt dit wordt niks? Ik vind m echt niet mooi maar aan de andere kant denk ik je moet m afmaken. Wat natuurlijk nergens op slaat.
Blijft echt mooi!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:33 schreef Jannuk2.0 het volgende:
[ afbeelding ] Uit Ontspannende patronen.
Ik heb 1 kleurplaat verscheurd, uit het zeeman boekje. De plaat die m'n oppasjongetje (3) gemaakt had, was mooier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
![]()
Wat doen jullie met kleurplaten waarvan je denkt dit wordt niks? Ik vind m echt niet mooi maar aan de andere kant denk ik je moet m afmaken. Wat natuurlijk nergens op slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:35 schreef automatic_ het volgende:
Eend-updateDacht dat er onder spoiler een kleurplaat van de eend kwam, maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij gemaakt met een dode mus.
Ik ga de eenden kleurplaten nog wel kleurenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:36 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dacht dat er onder spoiler een kleurplaat van de eend kwam, maar helaas.
Niet eens met een dode eend!quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:36 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Waar zijn jouw kleurplaten dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:36 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:35 schreef automatic_ het volgende:
Eend-updateFijn, en goed dat je niet in paniek geremd hebt, of je stuur omgegooid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor gewoon met kleurpotloden.quote:
Door de schittering leek het zo. Het beste? Mwa dacht ligt er echt aan..quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Anettie het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon met kleurpotloden.
Dit geeft uiteraard het beste effect dan met stiften of pennen.
Met stiften en pennen zit je aan een limiet kwa kleuren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Door de schittering leek het zo. Het beste? Mwa dacht ligt er echt aan..
Auto wat een schade nog van die eenden![]()
Ze blijven leuk idd
Heb je wel eens met promarkers gewerkt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef Anettie het volgende:
[..]
Met stiften en pennen zit je aan een limiet kwa kleuren.
Met een stift of pen kan je niet minder hard drukken zodat de kleur lichter word.
Daarom zie je proffecionals ook veel met kleurpotloden werken gezien het feit dat je daar veel meer variatie en kleuren uit kan halen
Ook met stiften en markers kun je onbeperkt kleuren mengen hoor... Ook met 'kleurloos' waardoor de kleur minder intens of lichter wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef Anettie het volgende:
[..]
Met stiften en pennen zit je aan een limiet kwa kleuren.
Met een stift of pen kan je niet minder hard drukken zodat de kleur lichter word.
Daarom zie je proffecionals ook veel met kleurpotloden werken gezien het feit dat je daar veel meer variatie en kleuren uit kan halen
dit dusquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb je wel eens met promarkers gewerkt?
en dit dan dus ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Promarkers en copics worden ook juist heel veel professioneel gebruikt.
Oa dit iddquote:Op zondag 01 februari 2015 13:37 schreef Klaproos het volgende:
[..]
potloden maken de tekeningen mooier, het is maar net hoe iemand kleurt
Ehmm vorige topics.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
er gaat iets gruwelijk niet goed met je quote (verkeerde datum, verkeerde persoon)
Euhm, neequote:
ik dacht dat je al lid was johquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef Sylvana het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar eens lid worden van die groep
Iemand een linkje want zie meerdere groeoen als ik zoek?
Haha nee dus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:34 schreef MissStevie het volgende:
[..]
ik dacht dat je al lid was joh
Doe maar zonder jquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:08 schreef automatic_ het volgende:
Nijnja, die onderste is leuk! Waar komt die vandaan?
Welke groep? Met gerda's of zonder gerda's?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef Sylvana het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar eens lid worden van die groep
Iemand een linkje want zie meerdere groeoen als ik zoek?
Mooie platen!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:33 schreef Jannuk2.0 het volgende:
[ afbeelding ] Uit Ontspannende patronen.
https://m.facebook.com/groups/1434479383470198quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha nee dus.
* Sylvana wacht op linkje
Mooi! Dreamscapes gaat op m'n verlanglijst.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:47 schreef NedKelly het volgende:
Is al van even geleden gekleurd, maar had ze nog niet gepost bedacht ik me net toen ik ze weer zag.
Vind deze qua kleurcombi erg geslaagd. Op moment lukt het me niet zo goed om juiste kleuren bij elkaar te kiezen, alle platen mislukken![]()
Beiden komen uit Dreamscapes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er gisteren resoluut 6 van mijn verlanglijstje geschrapt!quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mooi! Dreamscapes gaat op m'n verlanglijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx!quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/groups/1434479383470198
Je mag ook lid worden van niet-gerda's of was je dat al?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx!
En met Gerda's natuurlijk
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren resoluut 6 van mijn verlanglijstje geschrapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net meteen bij bookdepositery lotus designs en dreamscapes besteld.
Ja, die met de ballen in de bek.
Die zijn allebei erg fijn om in te kleurenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ik heb net meteen bij bookdepositery lotus designs en dreamscapes besteld.
Nee ben nog geen lid. Bij diegene waar je linkje van heb gegeven ben ik toegelaten. Als ik me verveel ga ik gewoon alle "mooi!s" tellen op oerlelijke platenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Je mag ook lid worden van niet-gerda's of was je dat al?
Aawww liefquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Mijn ode aan eend;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Mijn ode aan eend;
[ afbeelding ]
hihi denk niet dat de fokkers er moeilijk uit te pikken zijn.. zoek naar sarcastische of kritische reacties en waarschijnlijk is het iemand van hierquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee ben nog geen lid. Bij diegene waar je linkje van heb gegeven ben ik toegelaten. Als ik me verveel ga ik gewoon alle "mooi!s" tellen op oerlelijke platenEn uitzoeken wie jullie allemaal zijn hihi
Ik ben volgens mij echt langer bezig met een kleurplaat uitzoeken dan met het kleuren zelf
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb m'n nieuwe boek binnen. Dynamic Designs van Creative Haven. Nu benieuwd wanneer mn stiften komen! Zo'n zin om daarmee aan de slag te gaan
Dat boek wil ik eigenlijk ook wel. Maar ik heb er al zoveel...quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Ik ben na lang twijfelen begonnen aan de kleurplaat die op de voorkant van Lotus Designs staat. Maar die krijg ik vanavond niet meer af hoor
Staan ook andere platen in. Ook platen waar je in kan "zentanglen" als je dat wilt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Mooie platen!
Is dat hele boek met dit soort platen of ook hele andere dingen?
Yeps!quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef mocha het volgende:
Wat gaan jullie snel, dit hou ik toch allemaal toch niet bij.
Mooie platen voorbij zien komen! Van (als ik het wel heb) Sylvana, Nijna, NedKelly en de eendjes (r.i.p.) van automatic![]()
Ik ben op het moment nergens mee bezig. Het enige wat ik gedaan heb is de Valentijnplaat geprint.![]()
en FBEr zijn serieus enkelen van jullie uit de groep gewipt??
Haha door FB?!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef automatic_ het volgende:
Een vriendin appte; WTF heb jij gedaan?![]()
Hahahahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Ama op 12-02-2015 22:18:13 ]Your beauty never ever scared me.
Zeker weten zelf gemaakt? http://www.linnes.nl/2014(...)ek-voor-volwassenen/quote:
En deze komt hier weg? http://www.neatorama.com/(...)g-Book-For-Big-Kids/quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef Anettie het volgende:
Binnenkort aan een moeilijkere beginnen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha door FB?!
Deel 26 trouwens:oeh mijn vlammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha door FB?!
Deel 26 trouwens:Ja, zij zit ook in die groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die zag eendnatuurlijk
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dank.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk zijn die geworden trouwens. Zag je kleurplaten net pas
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeker weten zelf gemaakt? http://www.linnes.nl/2014(...)ek-voor-volwassenen/
[..]
En deze komt hier weg? http://www.neatorama.com/(...)g-Book-For-Big-Kids/
OMG betrapt hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeker weten zelf gemaakt? http://www.linnes.nl/2014(...)ek-voor-volwassenen/
[..]
En deze komt hier weg? http://www.neatorama.com/(...)g-Book-For-Big-Kids/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |