Kut is dat ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef remi1986 het volgende:
ik net lekker gedouched en dacht lekker chillen met een biertje en een sigaretje, kwam ik erachter dat ik gvd vergeten ben om sigaretten te kopen. Kom ik bij de Jumbo, hebben ze alleen nog maar kleine pakjes Chesterfield #struggles #hardknocklife
Niet 12 supermarkten, 8 snackbars en 3 avondwinkels hebben in 500m omtrekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef remi1986 het volgende:
ik net lekker gedouched en dacht lekker chillen met een biertje en een sigaretje, kwam ik erachter dat ik gvd vergeten ben om sigaretten te kopen. Kom ik bij de Jumbo, hebben ze alleen nog maar kleine pakjes Chesterfield #struggles #hardknocklife
Weer begonnen met roken ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kut is dat ja.
Had dat vaker met 3/4. We hebben wel nog halfzwaar en zwaar. Ja, leuk, ik koop ook geen 95 als ik 98 nodig heb.
Alleen al daarom zou ik niet kopen daarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme, mail van ''YourSkin.nl'' in m'n mailbox: Verras jou valentijn!
[ afbeelding ]!
Over jezelf in de derde persoon praten is wel een emo.gif waard. En zo te zien is het dierenasiel langzaam leeggelopen gezien je sneue poging to het hosselen op Fok!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
dWc heb ik lang niet zien posten hier. Weet wel dat hij meer pussy ving dan het dierenasiel.
quote:
heb je je ingeschreven voor die vichy nieuwsbrief?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]!
Haha pussy is mijn lievelingseten tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent maar al te blij met het "je bent wat je eet"-principe.
inb4 ''wat is er mis mee.''quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]!
we hebben volgens mij niet eens 12 supermarkten in 25km omtrekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet 12 supermarkten, 8 snackbars en 3 avondwinkels hebben in 500m omtrek.
Amsterdam.
De enige overeenkomst met het dierenasiel is dat hij pussy vangt met een vangnet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over jezelf in de derde persoon praten is wel een emo.gif waard. En zo te zien is het dierenasiel langzaam leeggelopen gezien je sneue poging to het hosselen op Fok!
TR gedaan wegens sluikreclame.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]!
Idd, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen al daarom zou ik niet kopen daar
Durf ik niet :squote:
Even zonder?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef remi1986 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige overeenkomst met het dierenasiel is dat hij pussy vangt met een vangnet.
Nee ik heb er ooit een moisturizer gekocht en sindsdien krijg ik mailquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
heb je je ingeschreven voor die vichy nieuwsbrief?
Door ze eerst te verdoven bedoel je.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:31 schreef voederbietel het volgende:
De enige overeenkomst met het dierenasiel is dat hij pussy vangt met een vangnet.
Kleintje van wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Moisturizer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik heb er ooit een moisturizer gekocht en sindsdien krijg ik mail
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kleintje van wat?ahaha piemeltje togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |