Me haarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee wilde me haar niet nat maken want zo naar chickie dus was beetje oncomfortabel.Judge me, its oke.
Ik moet een konijnenpak voor je kopen? Dat kan ik nog welquote:
Het gaat om wat je van binnen hebt.quote:
Jajaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's juist een perfect match.
[..]
Zeker, ik extraheer zulke dingen uit postgedrag.
Kom je wel tijdens het passen meekijken in het kleedhokjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik moet een konijnenpak voor je kopen? Dat kan ik nog wel
Wat, is er iets?quote:Jaja![]()
![]()
dWc heb ik lang niet zien posten hierquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dWc al heel lang geen pussy gehad.
Ik zal wel stiekem kijken. Ben wel netjes natuurlijk en laat je zogenaamd in privacy.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom je wel tijdens het passen meekijken in het kleedhokje?
Nee hoor, niks.quote:[..]
Wat, is er iets?
Ik niet.quote:
Ik ken Willoowquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow, "bespaar", vieze dismiss weer.
[..]
Jij zag het al gebeuren.
Hij vangt waarschijnlijk geen eens pussy als we het naar 'm toe gooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dWc al heel lang geen pussy gehad.
Wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zal wel stiekem kijken. Ben wel netjes natuurlijk en laat je zogenaamd in privacy.
Jawel, nu ga het zeggen ookquote:Nee hoor, niks.
Vang jij nog een beetje pussy?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij vangt waarschijnlijk geen eens pussy als we het naar 'm toe gooien.
Ga naar een café of zo, daar hebben ze vast een automaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef remi1986 het volgende:
ik net lekker gedouched en dacht lekker chillen met een biertje en een sigaretje, kwam ik erachter dat ik gvd vergeten ben om sigaretten te kopen. Kom ik bij de Jumbo, hebben ze alleen nog maar kleine pakjes Chesterfield #struggles #hardknocklife
Jij bent maar al te blij met het "je bent wat je eet"-principe.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij vangt waarschijnlijk geen eens pussy als we het naar 'm toe gooien.
ja ach heb zon kleintje maar meegenomen, dan maar 3 cent per sigaret meer betalenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga naar een café of zo, daar hebben ze vast een automaat
Ik heb niets te klagen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vang jij nog een beetje pussy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |