Wat zeg jij nou. Dit is hemelsquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef Andros het volgende:
Nou, dat gaat bij een eenmalige deelname blijven. Het land kan zo veel beter dan een weggooi radio nummer.
Helemaal mee eens. En van mij mag Australië blijven.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geen winnaar, maar zeker finalewaardig
Lekker swingend. Goede zanger ook.
Eensch!quote:
Idd, onze inzending is beter.quote:
Net zo'n scenario als Italië bij hun comeback zou best eens kunnenquote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef Greys het volgende:
Gaaf, live is dat dus VEEL beter nog dan in de gelikte videoclip
Ik zou ze een top 5 zeker gunnen.
Ja. Tof. Het is ook een jongen die ik het gunquote:Op zondag 19 april 2015 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net zo'n scenario als Italië bij hun comeback zou best eens kunnen
En dan heeft Australië nog een enorme gunfactor ook, want ELKE commentator gaat bij hun optreden natuurlijk nog even noemen dat ze al heel lang massaal kijken en fan zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie in het hele veld slechts twee liedjes die moeiteloos heel Europa kunnen aanspreken en dat is dit lied en dat van Zweden. Logischerwijs zou een van deze twee dus de winnaar moeten worden.
Nah dat zou wel iets teveel van het goeie zijn, ze hebben al een finaleplek, ik denk dat de EBU ze ook weer niet teveel wil pamperen om andere landen niet tegen de haren in te strijken, maar ze zullen hoe dan ook in het tweede deel van de show zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:55 schreef Fred_B het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen als Australië de allerlaatste startpositie krijgt, om zo de spanning maximaal op te bouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |