ik vind dat wel heel leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:41 schreef Nelvalhil het volgende:
Ben er nog niet zo lang mee bezig, lees een paar dagen, als er geïnteresseerden zijn kan ik mijn ervaringen wel af en toe posten in dit topic =)
Als je droomt en langzaam wakker wordt is het een leuk spelletje stil te blijven liggen om zo wakker te zijn en door te dromen. Soort van in twee werelden zijn. Als je dat zat bent en je gaat (expres) langzaam bewegen zie je zo je droom uit elkaar vallen voor je.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:33 schreef ems. het volgende:
Heb één keertje echt een lange lucide droom gehad waarbij ik kon vliegen. Was wel heel vet. En toen ik er genoeg van had ben ik maar met m'n hoofd tegen een paal aangevlogen en werd ik wakker
Ik heb verder totaal geen behoefte om mijn dromen te onthouden maar toen ik wat jonger was leerde ik daar een truucje voor. Gewoon je ogen dicht houden als je wakker wordt (of zo snel mogelijk dichtdoen na het openen). Heb regelmatig hele dromen kunnen herinneren op die manier.
Een slaapverlamming?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zodra ik merk dat ik droom probeer ik wakker te worden omdat ik bang ben voor een slaapverlamming.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
Géén idee wat ik er van moet denken, maar mij lijkt het dikke onzin, maar dat is vanuit het oogpunt van een leek op dat gebiedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:47 schreef Krakimolo het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
https://www.kickstarter.c(...)ncing-headband/posts
Een methode om geld binnen te harken, of is het realistisch?
Dat is een te grote actie om te herinneren waar je veel energie voor nodig hebt. Je kan beter iets kleins proberen te herinneren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
In je dromen is er geen zwaartekracht dus je hoeft alleen maar te gaan springen en je weet dat je droomt. Maar op een of andere manier vergeet ik daaraan te denken als ik droom.
Ik geloof dat je in je droom je vinger door je hand kunt steken. Maar tot dusver lukt het me niet op zo'n manier in een lucide droom te komen. Ik heb ze wel maar dan besef ik gewoon door bepaalde gebeurtenissen dat het wel eens een droom kan zijn, en dan ga ik alles naar m'n hand zetten. Wat ook leuk is, is dat als je zo'n droom hebt en je bent bang dat ie eindigt, om rondjes te gaan draaien, dan blijf je er langer in.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een te grote actie om te herinneren waar je veel energie voor nodig hebt. Je kan beter iets kleins proberen te herinneren.
Life is a dream covered by the sky.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:25 schreef Leipo666 het volgende:
ik hoef helemaal geen moeite te doen om zo te dromen: ik denk dat 99% van mijn dromen 'lucide' zijn
volgens mij doe ik dat al mijn hele leven
Dat kan niet. Wat wel kan is lekker te keer gaan tegen mensen wat je in het echte leven niet gauw zou doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:28 schreef Leipo666 het volgende:
meestal uiten lucide dromen zich bij mij doordat er iets gebeurd in mijn droom waar ik het niet mee eens ben / iets gaat fout en dan spoel ik dat gedeelte terug en dan droom ik dat gedeelte weer, maar dan zoals ik dat wil
jij wil niet weten wat mensen kunnen doen met dromenquote:
Wablief? Ik heb het soms gewoon spontaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:32 schreef Sigaartje het volgende:
Helder dromen kost inderdaad jaren training.
Een maand voor 11 september 2001 heb ik gedroomd dat er wilde vogels door mijn raam vlogen en op mijn TV poepte, kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:24 schreef Loekie1 het volgende:
Een week vóór Charlie Hebdo heb ik gedroomd dat wilde dieren was losgelaten, o.a. leeuwen en iedereen kon doelwit worden. Overal was angst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |