SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jammer joh Timmy. We zien je volgend topic wel weer.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
alleen yapo kan je niet omheen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hihi hier ben ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Jammer joh Timmy. We zien je volgend topic wel weer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die gasten rechts hebben toch een triple link?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ikMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is de enige waar ik vanaf wil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ik
Heb ook maar een klein budget, dus dan wordt het Ben Yedder, Matuidi, Yapi Yapo en een of andere trage non-rare rechtsback.
Maar er is geen franse middenvelder van Bayernquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gasten rechts hebben toch een triple link?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, maar iets anders valt er niet te bouwen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gasten rechts hebben toch een triple link?Er is geen andere CDM die daar past.
Deze kan ook met Schwein en Lahm CDM, en nieuwe RB natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ik![]()
Niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Deze kan ook met Schwein en Lahm CDM, en nieuwe RB natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Dit kan dus ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die kost maar 2 miljoenquote:
Elke dag![]()
Gehe ja vond hem ook wel ironisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goeie, die is maar 2 miljoen dus dat gaat 'm worden.![]()
Ah verkeerd begrependacht dat je schweinie of lahm op rcdm wilde zetten, daar kwam ik niet uit net. maar beide kan wel.
waarom benatia? is toch slecht
#FreeTrapz![]()
Netjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen Koerkoef
en dubbel Lahmbow all the way
Elke dag![]()
Koning.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen Koerkoef
en dubbel Lahmbow all the way![]()
Die stond niet bij de linkbot tussen Boateng en Lacazette.Bizar.
Ik maak alleen wel de poor man's versie.Met De Yedder, Digne, Grootkruis en een andere CDM.
Lekker besparen.
Daar kan alleen een Duitse Bayern Middenvelder iigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak alleen wel de poor man's versie.Met De Yedder, Digne, Grootkruis en een andere CDM.
Lekker besparen.
Oh duitse wolfsburg kan ook
Elke dag![]()
Ben Yedder al dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker besparen.
![]()
Rode CDM beste CDMquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan alleen een Duitse Bayern Middenvelder iig
Rode kan daar prima staan tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan alleen een Duitse Bayern Middenvelder iig
Oh duitse wolfsburg kan ook
#FreeTrapz![]()
Is gehackt door ISquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of gewoon Götze CDM.Liever niet inderdaad. Ziet er wel netjes uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Subtiele formatie switch zit er zeker niet in?
Dat einde, moest lachen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wisten jullie eigenlijk al dat ik een compilatie heb gemaakt?
[ afbeelding ]
gr gr![]()
je af vragen waarom je geen TOTW voorbij hebt zien komen vandaag en er achter komen dat het vandaag dinsdag is
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Dat einde, moest lachen.
gr gr![]()
Nu maar wachten hoe lang het duurt voordat het account in de handen van anonymous is.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen in seasons en de gold cup, single matches speel ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:11 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Zijn dat doelpunten die je maakt in seasons of single matches?
Owquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Newsweek is gehackt door IS he
Dat zijn dus niet allemaal jihadisten
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoe kan dit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
97K boven de goedkoopste BIN![]()
Gewoon voor te duur er op zetten. Staat een heel topic op het EA FUT forum vol met deze flauwekulquote:
Maar waarom koopt iemand dat dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon voor te duur er op zetten. Staat een heel topic op het EA FUT forum vol met deze flauwekul![]()
Ja, weet ik veel. Omdat iemand dom is denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar waarom koopt iemand dat dan?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Of een recalcitrante bui. Gewoon lekker een keer de duurste kopenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Omdat iemand dom is denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een rit van ruim een uur moeten maken in zo'n klein kutautootje. Kom godver helemaal in de kreukels uit dat ding
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan moet je de stoel naar achter schuivenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een rit van ruim een uur moeten maken in zo'n klein kutautootje. Kom godver helemaal in de kreukels uit dat ding![]()
![]()
No shit. Maar evengoed nul komma nul comfortquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je de stoel naar achter schuiven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je een fatsoenlijke sedan aanschaffen![]()
In een lijkwagen willen rijden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
On it. Geen sedan, wel station.![]()
![]()
Niet snappen dat ruimte broodnodig is met een kindquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
In een lijkwagen willen rijden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een babywagen en zitje past ook prima in een sedan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet snappen dat ruimte broodnodig is met een kind![]()
Past ja. En dan houdt het wel ver op vaak. Ik ben een station gewend en wil niet meer zonder. En daarbij vind ik sommige modellen echt niet zo lelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Een babywagen en zitje past ook prima in een sedan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat voor gebakje was het dan? C1/Aygo/108 ongein?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No shit. Maar evengoed nul komma nul comfort![]()
kom fiet sedanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Een babywagen en zitje past ook prima in een sedan.![]()
Zeg, zullen we het leuk houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat voor gebakje was het dan? C1/Aygo/108 ongein?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Audi is echt de enige merk die een station maakt die er nog een beetje normaal uitziet. De rest is gewoon tyfes lelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Past ja. En dan houdt het wel ver op vaak. Ik ben een station gewend en wil niet meer zonder. En daarbij vind ik sommige modellen echt niet zo lelijk.![]()
Zullen we hem gewoon opzoeken?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zeg, zullen we het leuk houden![]()
Eenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat voor gebakje was het dan? C1/Aygo/108 ongein?Getz
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zeg, zullen we het leuk houden![]()
haha terechte klachtquote:Hyundais uit dat tijdperk waren echt bagger
![]()
![]()
Daar heb ik ook ooit eens een ritje mee mogen maken. Bult op moest in z'n 3 omdat die het anders niet trok.quote:![]()
![]()
Audi maakt mooie stations ja. Maar ik vind een Passat, V50 en Megane ook oprecht mooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Audi is echt de enige merk die een station maakt die er nog een beetje normaal uitziet. De rest is gewoon tyfes lelijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De nieuwste Passat station is wel echt een typische Audi. Megane is Frans en die zijn sowieso altijd lelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Audi maakt mooie stations ja. Maar ik vind een Passat, V50 en Megane ook oprecht mooi.![]()
![]()
En een V50? Die wil ik misschien gaan aanschaffenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:54 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
De nieuwste Passat station is wel echt een typische Audi. Megane is Frans en die zijn sowieso altijd lelijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zien er niet heel verkeerd uit en Volvo is kwalitatief ook gewoon een stevige auto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een V50? Die wil ik misschien gaan aanschaffen![]()
![]()
quote:Ik had geen zin om te googlen. Maar morgen ga ik naar Utrecht met de trein. Ik ben bang dat dat een stuk minder comfortabel gaat worden. Vooral terug, in de avondspitsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Google is uw beste vriend.
En dus een garantie voor veel veilige kilometertjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:58 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Zien er niet heel verkeerd uit en Volvo is kwalitatief ook gewoon een stevige auto.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha die gr gr hoef ik niet eens te translatenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:59 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Am dracu 'copilul cancer întreagă generație
salutări salutări![]()
![]()
Lekker naast de WC gaan staan omdat het zo druk is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen zin om te googlen. Maar morgen ga ik naar Utrecht met de trein. Ik ben bang dat dat een stuk minder comfortabel gaat worden. Vooral terug, in de avondspitsMisschien krijg je wel het plekje van een minderjarige student(e).
![]()
Bohhhhhh doe je best snel dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha die gr gr hoef ik niet eens te translatenDat heb je natuurlijk in eigen hand.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dus een garantie voor veel veilige kilometertjes![]()
![]()
Als die dag komt dat mensen voor me op gaan staan, dan zoek ik wel een plekje voor de trein.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Lekker naast de WC gaan staan omdat het zo druk is.Misschien krijg je wel het plekje van een minderjarige student(e).
Mijn collega doet het dagelijks, en zweert erbij. Zo lang je maar na de schoolgaande meute bent, zegt hij. Dat betekent na half 9, en na 5 uur.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen zin om te googlen. Maar morgen ga ik naar Utrecht met de trein. Ik ben bang dat dat een stuk minder comfortabel gaat worden. Vooral terug, in de avondspitsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mits ik geen kat in de zak koop wel jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:01 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Bohhhhhh doe je best snel dan.
[..]
Dat heb je natuurlijk in eigen hand.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Om 9 uur krijg je de 'grijze' treinquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn collega doet het dagelijks, en zweert erbij. Zo lang je maar na de schoolgaande meute bent, zegt hij. Dat betekent na half 9, en na 5 uur.65plus kaarten gaan dan in. Die mensen dringen als gekken want stel je voor dat zijjjj te laat ergens zijn
![]()
![]()
Het is een lunchafspraak, ik zal de 5 uur tip in praktijk brengenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn collega doet het dagelijks, en zweert erbij. Zo lang je maar na de schoolgaande meute bent, zegt hij. Dat betekent na half 9, en na 5 uur.![]()
Tevens de derde goede deal van vandaag
Mijn collega is al grijs, dus die valt mooi in de doelgroepquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om 9 uur krijg je de 'grijze' trein65plus kaarten gaan dan in. Die mensen dringen als gekken want stel je voor dat zijjjj te laat ergens zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het gaat alleen om de wedstrijden in Engeland; de buitenlandse rechten zijn nog niet verkocht. Door de astronomische deal kunnen de financiële afdelingen van clubs in de Premier League alvast hun zegeningen tellen. Een club die in 2016 landskampioen wordt krijgt 210 miljoen euro prijzengeld, de ploeg die als laatste eindigt krijgt nog altijd 133 miljoen euro.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |