SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jammer joh Timmy. We zien je volgend topic wel weer.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
alleen yapo kan je niet omheen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hihi hier ben ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Jammer joh Timmy. We zien je volgend topic wel weer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die gasten rechts hebben toch een triple link?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ikMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is de enige waar ik vanaf wil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ik
Heb ook maar een klein budget, dus dan wordt het Ben Yedder, Matuidi, Yapi Yapo en een of andere trage non-rare rechtsback.
Maar er is geen franse middenvelder van Bayernquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gasten rechts hebben toch een triple link?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, maar iets anders valt er niet te bouwen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gasten rechts hebben toch een triple link?Er is geen andere CDM die daar past.
Deze kan ook met Schwein en Lahm CDM, en nieuwe RB natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ik![]()
Niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Deze kan ook met Schwein en Lahm CDM, en nieuwe RB natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Dit kan dus ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die kost maar 2 miljoenquote:
Elke dag![]()
Gehe ja vond hem ook wel ironisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goeie, die is maar 2 miljoen dus dat gaat 'm worden.![]()
Ah verkeerd begrependacht dat je schweinie of lahm op rcdm wilde zetten, daar kwam ik niet uit net. maar beide kan wel.
waarom benatia? is toch slecht
#FreeTrapz![]()
Netjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen Koerkoef
en dubbel Lahmbow all the way
Elke dag![]()
Koning.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen Koerkoef
en dubbel Lahmbow all the way![]()
Die stond niet bij de linkbot tussen Boateng en Lacazette.Bizar.
Ik maak alleen wel de poor man's versie.Met De Yedder, Digne, Grootkruis en een andere CDM.
Lekker besparen.
Daar kan alleen een Duitse Bayern Middenvelder iigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak alleen wel de poor man's versie.Met De Yedder, Digne, Grootkruis en een andere CDM.
Lekker besparen.
Oh duitse wolfsburg kan ook
Elke dag![]()
Ben Yedder al dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker besparen.
![]()
Rode CDM beste CDMquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan alleen een Duitse Bayern Middenvelder iig
Rode kan daar prima staan tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan alleen een Duitse Bayern Middenvelder iig
Oh duitse wolfsburg kan ook
#FreeTrapz![]()
Is gehackt door ISquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of gewoon Götze CDM.Liever niet inderdaad. Ziet er wel netjes uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Subtiele formatie switch zit er zeker niet in?
Dat einde, moest lachen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wisten jullie eigenlijk al dat ik een compilatie heb gemaakt?
[ afbeelding ]
gr gr![]()
je af vragen waarom je geen TOTW voorbij hebt zien komen vandaag en er achter komen dat het vandaag dinsdag is
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Dat einde, moest lachen.
gr gr![]()
Nu maar wachten hoe lang het duurt voordat het account in de handen van anonymous is.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen in seasons en de gold cup, single matches speel ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:11 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Zijn dat doelpunten die je maakt in seasons of single matches?
Owquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Newsweek is gehackt door IS he
Dat zijn dus niet allemaal jihadisten
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoe kan dit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
97K boven de goedkoopste BIN![]()
Gewoon voor te duur er op zetten. Staat een heel topic op het EA FUT forum vol met deze flauwekulquote:
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Maar waarom koopt iemand dat dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon voor te duur er op zetten. Staat een heel topic op het EA FUT forum vol met deze flauwekul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |