quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee niks, carry on. Nothing to see here.
Fixedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef Qwea het volgende:
Vet awesome.
Oke, dus. To do zometeen : Link uitlaten laat Q uit, whey maken, hitting le gym, daar mensen aan oren trekken
Maar is het niet het beste om je lange-termijn doelen als prioriteit te houden? Zo'n clubcompetitie, leuk voor ertussendoor maar als je daar nu teveel voor gaat doen en laten komt dat misschien in strijd met latere doelen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee want er zijn verschillende klassen. Het is idd laagdrempelig. Maar ik wil wel aimen voor het beste natuulk
[..]
Is dit wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek goede workout muziek! Even lijstje maken in Spotify.
Mag best ballen hebben, en elektronisch. Dit vind ik awesome om op te sporten:
Joah, daar kan ik wel wat mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is dit wat?
http://open.spotify.com/album/5ytYsHI7lYbp4xbcrbZOXp
Spotify is awesomequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Joah, daar kan ik wel wat mee.
Had ook al wat afspeellijstne op spotify gevonden.
true story... Maar mijn doel voor mei (ff voor die competitie) is sowieso 1.4% vet nog verliezen. Misschien moet ik even iets steviger doorpakken en 2% daar van maken. Of misschien moet ik gewoon dat niet doen idd en gewoon steady as it goes doen. Ik ga wel even mijn altijd gelijkhebbende second voice (fysioquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar is het niet het beste om je lange-termijn doelen als prioriteit te houden? Zo'n clubcompetitie, leuk voor ertussendoor maar als je daar nu teveel voor gaat doen en laten komt dat misschien in strijd met latere doelen?
*gaat*quote:
Herkenbaar, hier ook. Ik heb nu al geen zin in vanavondquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook!
Nu nog zin maken om te sporten.
Braaf!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
true story... Maar mijn doel voor mei (ff voor die competitie) is sowieso 1.4% vet nog verliezen. Misschien moet ik even iets steviger doorpakken en 2% daar van maken. Of misschien moet ik gewoon dat niet doen idd en gewoon steady as it goes doen. Ik ga wel even mijn altijd gelijkhebbende second voice (fysio) vragen. She'll knows what to do.
[..]
*gaat*
Ja, zo. Kleine work-out, morgen weer wat meer, want dan is m'n matje er ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier ook. Ik heb nu al geen zin in vanavondLast van dingen, genoeg dingen te doen
Maar sporten zullen we!
Goed zoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo. Kleine work-out, morgen weer wat meer, want dan is m'n matje er ook
Die hele pan zoals gisteren op de foto?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:02 schreef sandertjuh het volgende:
Potverdikkie net een bak met kipfilet en noodles op en heb nu gewoon weer trek
Nee een portie daar van, die pan van gisteravond is genoeg voor 2 personen avondeten en daarnaast nog 3 bakken voor mee naar werk als lunch!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die hele pan zoals gisteren op de foto?
Zo de knetterquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee een portie daar van, die pan van gisteravond is genoeg voor 2 personen avondeten en daarnaast nog 3 bakken voor mee naar werk als lunch!![]()
Boks. Hier ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:02 schreef sandertjuh het volgende:
Potverdikkie net een bak met kipfilet en noodles op en heb nu gewoon weer trek
Jij hopt wat af van sportscholenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:56 schreef Qwea het volgende:
oke plan : De fysio gaat vragen aan de bodybuildster en tevens jurylid die patient van haar is, of ze me wil trainenWellicht maak ik tijdelijk een switch naar een andere gym ook, waar zij al coach is
Uhu! Geen idee of ze tijd heeft maar anders maak ik die switch naar de gym waar zij zit en collega's van haar die ook wel weten wat ze doenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef -Peach het volgende:
Oh nice. Altijd fijn om een goede coach/trainer te hebben!
Hahaha hoe danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Fripsel het volgende:
Lol, zelfs m'n panties worden te groot.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha hoe dan, maar wel fijn om vooruitgang te zien/merken zo he!
Er gaan van die vouwen inzitten omdat ik ruimte over houquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha hoe dan, maar wel fijn om vooruitgang te zien/merken zo he!
Snel nieuwe halen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[..]
Er gaan van die vouwen inzitten omdat ik ruimte over houZiet er niet uit. Maar heeeel fijn inderdaad
Beetje jammer alleen dat ik m'n haar verpest heb bij de kapper
Dus nu alsnog niet blij in de spiegel kijk.
Ik had een kleurverkloop van bruin naar blond. En het is nu helemaal blond. Maar nu voel ik me net zo'n barbie. Dus ik ga het vrijdag terug verven naar hoe het was.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Snel nieuwe halen.Ow
wat is er anders of mis?
Het is ongeveer mijn dagdoelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ziet er goed uit vind ik! Hoeveel kcal schat je dat het is?
Pindakaas is van zichzelf al wel vet dus dan kan je de boter weglaten, maar in principe is af en toe boter op je brood prima, een beetje vet heb je nodig.
Ik drink eigenlijk vooral water, en soms wat Oatly havermelk met chocoladesmaak of kokos-ananaswaterquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Op zich niet gek
Weet je ook hoeveelheden? Hoeveel havermout, pindakaas en kwark? En wat voor kwark?
En wat drink je zoal op een dag?
Edit: en waarom als T1 meteen 2 bananen? Waarom niet iets meer verspreiden. banaan geeft veel energie, dus zonde om ineens een hoop energie erin te proppen en niet 1 's ochtends en 1 's middags te nemen imo.
Had ik dat maar alvast, ik vind het echt heel moeilijk om panties te vinden die mij passen en dan ook nog een beetje goeie kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Fripsel het volgende:
hopen dat je plakrandjes hebt danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Fripsel het volgende:
Zo herkenbaar. Ik koop vaak van die strakke jurkjes, als topje. Van die dingen die als ik ze uit zou rekken net onder mijn billen komen, noemen ze jurkjes.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:40 schreef Fripsel het volgende:
Ohja ik was stuiterend van plan om wat kleding te kopen vanmiddag. Maar ik was vergeten dat plussize altijd wat degelijker is in lengte enzo. Heb verschillende broeken en jurkjes aangehad. Maar kom echt overal centimeters te kort. Ik heb best wel lange benenEn ik wil geen jurkjes die net over m'n billen vallen. XD
En heb je dan ook gekeken naar de hoeveelheid per portie enzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:36 schreef Myooze het volgende:
[..]
Het is ongeveer mijn dagdoel![]()
Ja idd, ik heb het deze keer dan weggelaten omdat pindakaas ook al vet is maar ik vind brood met boter ook veel lekkerder. Vooral met niet-smeerbaar beleg zoals kipfilet.. (en daar zit ook weinig vet in)
[..]
Ik drink eigenlijk vooral water, en soms wat Oatly havermelk met chocoladesmaak of kokos-ananaswater
Klopt, ik heb uiteindelijk ook maar 1 banaan gehad
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Plakrandjes?Jij weet meer van panties dan ik.
Oh sorry dat was ik nog vergeten te antwoordenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:54 schreef sanger het volgende:
[..]
En heb je dan ook gekeken naar de hoeveelheid per portie enzo?
En ik bedoelde niet dat je de tweede banaan helemaal niet moest nemen, ik had heb bv in de middag ergens genomen.
Wat? 100 gram droge havermout?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef Myooze het volgende:
[..]
Oh sorry dat was ik nog vergeten te antwoorden
Havermout was ongeveer 100 gr, had eerst 150 gr afgemeten maar dat leek toch wel teveel nadat ik het gekookt had.
De pindakaas weet ik niet precies, het was niet superveel maar het had volgens mij nog wel was minder gekund. Kwark was 450 gram
Ja maar ik had 's middags al de kwark, en ik had de banaan in de eerste instantie ook weggelaten omdat ik dan beter uitkwam met m'n calorieën
Nou ik had het gekookt (150 gram) en toen heb ik ongeveer een derde overgelaten, dus ik weet niet of het dan droog ook 100 is. Maar ik had het ook gemeten met een maatbeker voor suikerquote:
Ik zou eens een normale keukenweegschaal kopen. En als je dan nog steeds 100 gram hebt is dat echt achterlijk veel. Ik gebruik 40 gram en dat is al veel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:04 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nou ik had het gekookt (150 gram) en toen heb ik ongeveer een derde overgelaten, dus ik weet niet of het dan droog ook 100 is. Maar ik had het ook gemeten met een maatbeker voor suiker
Naar mijn idee was het niet echt veel dus dat zou dan wel niet hebben gekloptquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou eens een normale keukenweegschaal kopen. En als je dan nog steeds 100 gram hebt is dat echt achterlijk veel. Ik gebruik 40 gram en dat is al veel.
En ik zou het gewoon in melk koken, want in water is het echt smerig.
Ik heb net mijn shakebeker gevuld met muesli tot aan 150ml als test; dat is 100gr. Weer een goede reden om een keukenweegschaal te kopen zodat je weet wat je eet!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:22 schreef Myooze het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel was het (ongeveer 5 cm hoog tot 150 gram) en toen heb ik na het koken nog een derde weggedaan.
Jep, komt voor elkaar, net als de personenweegschaalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik heb net mijn shakebeker gevuld met muesli tot aan 150ml als test; dat is 100gr. Weer een goede reden om een keukenweegschaal te kopen zodat je weet wat je eet!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef Myooze het volgende:
[..]
Jep, komt voor elkaar, net als de personenweegschaalDonderdag (en vrijdag) heb ik vrij dus dan kan ik dat mooi even halen.
quote:
Die roze van B&F?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik heb net mijn shakebeker gevuld met muesli tot aan 150ml als test; dat is 100gr. Weer een goede reden om een keukenweegschaal te kopen zodat je weet wat je eet!
LMAO, ik ben niet meer de enige geloof ik als ik kijk naar die semi 100g havermoutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:40 schreef sanger het volgende:
Nou, maar oppassen dat er geen klachten komen dat er weer iemand aan het bulken is dan.....
Wat is bulken?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:40 schreef sanger het volgende:
Nou, maar oppassen dat er geen klachten komen dat er weer iemand aan het bulken is dan.....
Haha nope! Gewoon een standaard beker van XXLquote:
Ooh! nice! Ik moet bij XXL nog bestellen. Kan alleen nergens de eiwit pasta vinden bij hun. Heb jij whey isolaat toevallig van XXL?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Haha nope! Gewoon een standaard beker van XXL
IIFYM wel berekenen ook adhv je TDEE hoorquote:
Ja. Waar je bijv ook weer je BMR voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
IIFYM wel berekenen ook adhv je TDEE hoor
Ooh. Maar ik weet ook niet wat iifym isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee juist niet teveel. Vandaar IIFYM
Goh, ik wist niet dat google stuk wasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ooh. Maar ik weet ook niet wat iifym is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |