Als je het terrein af bent gegaan heb je geen betaalde kaart meer. Juist voor terugkomende mensen een goede actie.quote:Op zondag 26 juli 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar leuk als je later terugkomt met je betaalde kaart en je kan het terrein niet meer op of het staat vol met 'gratis' volk
nope, 1x scannen en geen bandje of zoiets. Dus eraf is eraf.quote:Op zondag 26 juli 2015 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is zeker netjes opgelost dan, zeker gezien feit dat praktisch ieder ander outdoor festival (iig in Noord- en Zuid-Holland) was afgelast. Nou zaten ze qua locatie wel wat gunstiger, maar er zal t nodige gevallen zijn.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook mét dagkaart het terrein op en af kon, maar niet dus?
Alle tenten stonden vol, op het terrein was verder niemand. Mensen die niet in een tent stonden rond 14:00 zijn zeiknat geregend en vertrokken. Gelukkig stonden we droog in de megatent.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 11:34 schreef Nielsch het volgende:
Verder; wat zijn die boerenwijven lelijk zeg! Dik, ranzig en stinkend met van die korte pittige kapsels allemaal. En dan moeten ze de 25 nog passeren. Gelukkig is er nog zoiets als de Randstad vol mooie vrouwen die ook een bezoekje aan de Zwarte Cross brengen.
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 11:37 schreef Nielsch het volgende:
En dat hele predikaat "wij boeren op de ZC drinken het meeste bier" slaat ook nergens op. Ze kopen wellicht het meeste bier maar ik gok dat 70% van de gekochte biertjes door de lucht of gewoon simpelweg op de grond worden gegooid. Wat gelijk ook weer een bewijs is dat de uitkeringen die richting het platteland stromen te hoog zijn als je op die manier bier kan verspillen.
Oh dat valt nog mee dat zijn iig geen Pinkpop prijzenquote:
En dat is nu. Als je 'm voor 1-1 koopt, kost het 15 euroquote:Op zondag 26 juli 2015 12:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee dat zijn iig geen Pinkpop prijzen
dat ga ik dit jaar ook maar eens doen, voor de 2016 editiequote:Op zondag 26 juli 2015 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is nu. Als je 'm voor 1-1 koopt, kost het 15 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |