Hahahquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of het gebeurt als ik er niet ben, maar vgm zijn wij inmiddels gwn ingeburgerd.
idd, niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent nogal necrofiel, niet?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Ferdinand67 het volgende:
Vet is vet, spieren zijn spieren
Een poes is een poes, een hond is een hond
Kun je een poes veranderen in een hond? Nee
Hooggeleid deze man.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Ferdinand67 het volgende:
Ik denk dat je mijn punt een beetje mist, maar dat doen achterlijken als jij wel vaker.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:24 schreef DerekB het volgende:
[..]
idd, niet.
Maar bij jou is het dik of dood?
Leuke troll.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Ferdinand67 het volgende:
Maar je kunt wel een poes op z'n hondjes doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Ferdinand67 het volgende:
Denken dat elke fokster dik is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:24 schreef scoober het volgende:
als jij dit zou kunnen, dan ben je straks 1 en al spier.
Niet waar. Je moet het wel ergens op baseren, anders wordt het er inderdaad afgehaald, maar als je die bronnen van Wikipedia naloopt kom je ook meer dan eens op obscure blogs of verlopen internetpagina's aan. Dus ondanks dat ik niet wil zeggen dat Wikipedia erg onbetrouwbaar is, kan je echt niet alles dat op Wikipedia staat voor waar aannemen. Bij sommige pagina's voel je ook heel duidelijk het sentiment van de schrijver.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:26 schreef Eliseth het volgende:
net zoals dat ik schoon genoeg heb van mensen die zeggen dat wikipedia niet betrouwbaar is. houd je bek en flikker op! dat is echt kant en klare onzin gewoon. probeer maar eens onjuiste info op wikipedia te zetten, dat is binnen dezelfde minuut nog verwijderd.
Vet kan niet worden omgezet in spier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:47 schreef TorroFernandes het volgende:
Kan je uitleggen hoe het dan wel zit?
Dat zei je al, maar wat gebeurt er dan wel wanneer een dik persoon gaat trainen en het vet afneemt en de spieren toenemen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vet kan niet worden omgezet in spier.
Ik denk, dat eerst het vet verdwijnt. Waardoor sowieso je spieren meer uitkomen. En als je blijft trainen dat ze sterker en "groter" worden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:55 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Dat zei je al, maar wat gebeurt er dan wel wanneer een dik persoon gaat trainen en het vet afneemt en de spieren toenemen?
Hoezo groter tussen aanhalingstekens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik denk, dat eerst het vet verdwijnt. Waardoor sowieso je spieren meer uitkomen. En als je blijft trainen dat ze sterker en "groter" worden.
Naar mijn weten.
Ja dat klopt. Maar als zij al internet niet geloven, dan heeft hij weinig nut als ik met een argument komt dat ze toch als een korreltje zout nemen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:07 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Hoezo groter tussen aanhalingstekens?
Als door dezelfde training vet verbrandt en spieren groeien, dan kan je toch gewoon spreken over vet dat wordt omgezet in spieren?
Ik denk dat als je duidelijk uit kan leggen waarom dat schijnbaar niet zo is, mensen eerder geneigd zijn je te geloven, dan wanneer je argument is "dat stond op internet".
Maar letterlijk gezien, vet kan níet worden omgezet in spier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:07 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Hoezo groter tussen aanhalingstekens?
Als door dezelfde training vet verbrandt en spieren groeien, dan kan je toch gewoon spreken over vet dat wordt omgezet in spieren?
Ik denk dat als je duidelijk uit kan leggen waarom dat schijnbaar niet zo is, mensen eerder geneigd zijn je te geloven, dan wanneer je argument is "dat stond op internet".
Ja, maar je moet ook niet beginnen met "wat ik op internet las...". Gewoon uitleggen hoe het wel zit. Dit lijkt me een goed moment om je uitleg te oefenen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar als zij al internet niet geloven, dan heeft hij weinig nut als ik met een argument komt dat ze toch als een korreltje zout nemen.
Haha ja dat ga ik wel voortaan doen. Maar niet bij die personen meer. Die zijn eigenlijk echt dom. En niet alleen om het feit over mijn genoemde voorbeeld. Daar vergissen veel mensen zich in. Maar er komt soms echt onzin uit hun.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:20 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook niet beginnen met "wat ik op internet las...". Gewoon uitleggen hoe het wel zit. Dit lijkt me een goed moment om je uitleg te oefenen.
Wat zijn dier personen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja dat ga ik wel voortaan doen. Maar niet bij dier personen meer. Die zijn eigenlijk echt dom. En niet alleen het feit om mijn genoemde voorbeeld. Daar vergissen veel mensen zich in. Maar er komt soms echt onzin uit hun.
Maar omdat het gvd op het internet in je topic stond geloofde ik er wel in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Typefout
Telefoon hè, dat gebeurt sneller.
Oehh goed gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar omdat het gvd op het internet in je topic stond geloofde ik er wel in.
Je doet gewoon zelf mee aan deze vorm van oplichterij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |