Oh wacht. Je bedoelt dus dat ik dik ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bedoelt dus dat ik dik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd had ik geen idee waar ik over sprak, maar de opmerking moest gemaakt worden. Dat heb je wel eens. Dus nee, ik vind niet dat je dik bent.
Welke foto nou dan?
Dat was mijn suggestie op de vraag uit de OP, maar je mag wel wat vaker in de KLB SC komen wat mij betreft.quote:
Oh zo, ja moet ik doen, maar ik wilde helpen en hun meer kennis bijbrengen. Maar negeren is ook een optie haha.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was mijn suggestie op de vraag uit de OP, maar je mag wel wat vaker in de KLB SC komen wat mij betreft.
Schande.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:56 schreef DjeDje het volgende:
Ja die klb sc, vind het niet zo leuk meer..
Dat is wel het laaste wat ik wil doenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schande.
Maar ff srs: wrm niet?
Zit nu zelfs een nieuwe chick bij dus kun je over vrouwengezeik en korting bij de V&D praten.
Ja en met houses is het ook hartstikke gezelligquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schande.
Maar ff srs: wrm niet?
Zit nu zelfs een nieuwe chick bij dus kun je over vrouwengezeik en korting bij de V&D praten.
Ik voel sarcasme?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en met houses is het ook hartstikke gezellig
Kssssst. Ga weg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:19 schreef Kiid het volgende:
FUUUUAAAARRRKKKKK, we're all gonna make it, brah
Nee, dat is wel erg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is wel het laaste wat ik wil doen
Ik ben ingeruild, niet erg toch.
Misschien op een dag, wanneer ik zin heb in gezeik kom ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel erg.
Beter kom je gewoon terug #neverforget
Dat gezeik valt tegenwoordig wel mee toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Misschien op een dag, wanneer ik zin heb in gezeik kom ik.
Oh ehh dat moet ik even overleggenquote:
Als je het zo plaatst dan dan dan neequote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Probeer je Eend nu zo ver te krijgen jou te fixen?
Dat gaat Aberella niet leuk vinden.
Oh? Gelukkig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat gezeik valt tegenwoordig wel mee toch?
Hoe zei jij het willen plaatsen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je het zo plaatst dan dan dan nee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |