ben jij dat echt in je fobo?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:19 schreef DjeDje het volgende:
Een tijdje geleden dacht ik dat je vet kan omzetten tot spier. Na een research gedaan te hebben, is dat dus niet waar. Heeeeel internet staat er vol mee!
En nu willen sommige mensen mij niet geloven terwijl het over het hele internet verspreid staat. Heel Google staat er vol mee dat het een fabel is.
En dan zeggen ze "Internet heeft niet altijd gelijk".
Wat moet ik met zulke mensen?![]()
![]()
![]()
TS zag alleen zichzelf aankomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Solo7609 het volgende:
Heel internet staat ook vol met dat je vet wel om kan zetten tot spier.
Die zag je niet aankomen he? En nu?
hahaha zo oppervlakkig van je..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als het fotoboek van TS echt is:
Hoi. Nee het is inderdaad een misverstand waar veel mensen nog in geloven. Echt vervelend als mensen koppig blijven over zoiets. Ik leef met je mee en sta aan jouw kant.
Als het fotoboek van TS niet echt is:
Hoe dom kun je zijn![]()
![]()
![]()
!!
Ik heb ook nooit gezegd dat ík vet wil omzetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:52 schreef Sosa het volgende:
[..]
ben jij dat echt in je fobo?
dan hoef je toch heule geen vetjes om te zetten
Uhm het gaat niet over mij. Vele mensen maken die fout. Ik geef tenminste mijn fout toe.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:15 schreef ScheurGleuf het volgende:
Blijkbaar is logisch nadenken teveel gevraagd van FOK!sters.
Je zou het wel erg bont maken als je het ook nog niet zou toegeven inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhm het gaat niet over mij. Vele mensen maken die fout. Ik geef tenminste mijn fout toe.
Je kan wel vet verliezen en spieren opbouwen, niet iedereen en het is een stuk lastiger, maar het kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhm het gaat niet over mij. Vele mensen maken die fout. Ik geef tenminste mijn fout toe.
Daar maken mensen de fout. En om iemand dan gelijk dom te noemen.. Beetje vaag. Als jij je ergens in vergist, dan is het toch ook raar als iemand je dan "zomaar" dom noemt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan wel vet verliezen en spieren opbouwen, niet iedereen en het is een stuk lastiger, maar het kan.
Ligt eraan wat voor een vergissing het is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar maken mensen de fout. En om iemand dan gelijk dom te noemen.. Beetje vaag. Als jij je ergens in vergist, dan is het toch ook raar als iemand je dan "zomaar" dom noemt.
Nja, ik vraag gewoon af wat jouw gedachtegang dan was, want blijkbaar vond je dit logisch klinken in je hoofd of nam je het gewoon aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar maken mensen de fout. En om iemand dan gelijk dom te noemen.. Beetje vaag. Als jij je ergens in vergist, dan is het toch ook raar als iemand je dan "zomaar" dom noemt.
Ik nam het aan. Voor derest nooit verder over nagedacht totdat iemand mij erop wees.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, ik vraag gewoon af wat jouw gedachtegang dan was, want blijkbaar vond je dit logisch klinken in je hoofd of nam je het gewoon aan?
Ja! Dat was nog wel het ergste, als argument gebruiken tegen mijn gelijk in; "internet moet je niet altijd geloven".quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:26 schreef Eliseth het volgende:
net zoals dat ik schoon genoeg heb van mensen die zeggen dat wikipedia niet betrouwbaar is. houd je bek en flikker op! dat is echt kant en klare onzin gewoon. probeer maar eens onjuiste info op wikipedia te zetten, dat is binnen dezelfde minuut nog verwijderd.
Oke, sorry voor mijn aantijging.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik nam het aan. Voor derest nooit verder over nagedacht totdat iemand mij erop wees.
Dit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:26 schreef Eliseth het volgende:
net zoals dat ik schoon genoeg heb van mensen die zeggen dat wikipedia niet betrouwbaar is. houd je bek en flikker op! dat is echt kant en klare onzin gewoon. probeer maar eens onjuiste info op wikipedia te zetten, dat is binnen dezelfde minuut nog verwijderd.
Er zit al weer wat vet aan hoor. Was al tijdje geleden die foto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Vet omzetten in spier zou bij TS tot een spierbuik leiden
Welke foto?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er zit al weer wat vet aan hoor. Was al tijdje geleden die foto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |