SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoort gewoon bij een Turks topic.. Lekker authentiek.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
Ik had niet genoeg tijd om mijn taalfout te verbeteren
alteit so denigrerend over virauwen jaiquote:Op maandag 9 februari 2015 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle Turkse hoeren zijn trouwens Grieks.
Einde bericht.
Is juist beter. Dan weet je gelijk over wie iemand het heeft. In het Nederlands heb je alleen oom en tante min of meerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ook zo onnodig gecompliceerd in het Turks met kayınço, bacanak, elti, görümce... Wie precies wat is, heb ik vaak ook moeite mee.
Veel van dit soort mensen in TR jammer genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja knettergek is misschien overdreven, maar wel een enorme dramaqueen. Zusje van mijn moeder![]()
Ze is al 30+, getrouwd en heeft een zoontje, maar ze doet alsof ze nog een klein prinsesje is en kan erg bitchy zijn. Maar goed verder hou ik heel erg van haar hoor. Ze heeft ook goede kanten gelukkig.
[..]
Ja ja... il wilde dat niet benadrukken maar mijn teyze is dus ook zo. Ze woont weliswaar in turkije, maar ze doet alsof ze de oppergod van de turkse sosyete is. Overdreven bekakt praten etc etc.
Ik heb daar alleen last van als ik anderen hoor praten. Dan moet ik namelijk heel snel vanuit de spreker beredeneren en dat lukt niet altijd even snel (als het überhaupt al lukt).quote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ook zo onnodig gecompliceerd in het Turks met kayınço, bacanak, elti, görümce... Wie precies wat is, heb ik vaak ook moeite mee.
Ook omdat ze nu nog niet relevant voor me zijn, denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen last van als ik anderen hoor praten. Dan moet ik namelijk heel snel vanuit de spreker beredeneren en dat lukt niet altijd even snel (als het überhaupt al lukt).
De termen die jij noemt zijn los goed te begrijpen en ik ben zelfs blij dat het Turks zo specifiek is, in tegenstelling tot het Nederlands, waar er niet eens een woord bestaat voor 'kardeş'.
Dat het inwoneraantal van Mardin niet klopte, kwam ik na het plaatsen inderdaad ook achter, maar het gebruik van kaçak elektrik is in het zuidoosten wel enorm hoog vergeleken met de rest van het land...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de bron van dat plaatje?
Inwoners Mardin volgens Wiki: 737.852, en dus niet 423.000 (2009). En Denizli 926.362.
Verschil is dus geen 532.000 (955.000 - 423.000), maar slechts 188.510 (926.3620 - 737.852).
Dat er in het zuiden meer - veel meer - kaçak elektrik wordt gebruikt was ik al van op de hoogte en het plaatje geloof ik wel. Ik vond de tekst op je eerste plaatje alleen zo typisch...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat het inwoneraantal van Mardin niet klopte, kwam ik na het plaatsen inderdaad ook achter, maar het gebruik van kaçak elektrik is in het zuidoosten wel enorm hoog vergeleken met de rest van het land...
[ afbeelding ]
Dan moet je geen 9-10 kinderen gaan maken, maar zo veel je kunt voeden. En niet investeringen die in de regio worden gedaan saboteren.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:01 schreef xaban06 het volgende:
Geen werk is geen geld om elektra te betalen.
Fosik devlet.
Geef ze eens ongelijk.
Nah, langdurig? Hoe dan.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef zarGon het volgende:
Dallas Buyers Club was tof inderdaad. Wel iets te langdurig, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ome Erdo doet daar geen investeringen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet je geen 9-10 kinderen gaan maken, maar zo veel je kunt voeden. En niet investeringen die in de regio worden gedaan saboteren.
Film duurde bijna twee uur, na anderhalf uur wilde ik het einde al weten; dat de FDA een pestkop was, was allang duidelijk geworden... Beetje onnodig om dat zo lang uit te smeren.quote:
Ja, daarom wordt er zoveel gestemd op de AKP (op sommige plekken zelfs meer dan de Koerdische partij).quote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ome Erdo doet daar geen investeringen.
Voor zover ik zie klopt het inwoneraantal inderdaad niet, de twee daaropvolgende getallen kan ik niet verifiëren, maar het percentage kaçak elektrik en het feit dat Mardin geen/weinig industrie kent vergeleken met Denizli klopt wel.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat er in het zuiden meer - veel meer - kaçak elektrik wordt gebruikt was ik al van op de hoogte en het plaatje geloof ik wel. Ik vond de tekst op je eerste plaatje alleen zo typisch...
Komt omdat ze gratis witgoed uitgedeeld krijgen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, daarom wordt er zoveel gestemd op de AKP (op sommige plekken zelfs meer dan de Koerdische partij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |