Dan maken we dat ervanquote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er was een lavenderradoratietopic beloofd![]()
😐😔
Maar Inso, heb je ook wel genoten van je dagje? Ze is vast hartstikke lief en mooi en schattig?quote:
Ja wel super hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Inso, heb je ook wel genoten van je dagje? Ze is vast hartstikke lief en mooi en schattig?
Ik denk weleens dat ze mensen die graag een kindje willen eens een paar keer op moeten laten passen. Denk dat ze zich dan nog weleens bedenken.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja wel super hoor.
Maar was wel blij dat m'n vriendin er was en ook wel dat het avond was
Ik maak mijn neefjes en nichtjes altijd hordedol en als ze bijna niet meer te houden zijn ga ik naar huis.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat ze mensen die graag een kindje willen eens een paar keer op moeten laten passen. Denk dat ze zich dan nog weleens bedenken.
Hartstikke lief maar 24/7 is toch anders.
Wat zullen hun ouders blij met je zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik maak mijn neefjes en nichtjes altijd hordedol en als ze bijna niet meer te houden zijn ga ik naar huis.
Niet een paar keer maar gewoon meteen een hele week en zonder hulplijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat ze mensen die graag een kindje willen eens een paar keer op moeten laten passen. Denk dat ze zich dan nog weleens bedenken.
En ze krijgen een drumstel van de sint?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik maak mijn neefjes en nichtjes altijd hordedol en als ze bijna niet meer te houden zijn ga ik naar huis.
ik wil nog steeds wel kinderen maar wel vies vermoeiend.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het komt je toequote:
Die eer komt jullie allemaal toe. Onze SC is helemaal top . Dus:quote:
Dat is best sadistisch. I love itquote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze krijgen een drumstel van de sint?
Ja, daar verkijkt men zich volgens mij weleens op. Ik wacht nog ff denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil nog steeds wel kinderen maar wel vies vermoeiend.
BOKSEN! *Boks lav*quote:Op maandag 9 februari 2015 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die eer komt jullie allemaal toe. Onze SC is helemaal top . Dus:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jullie allemaal.
En nu gaan we weer normaal doen en allemaal op de vuist
Voor meer tips over wat ouders zeer zeker niet als cadeau voor hun kind willen, vraag gerustquote:Op maandag 9 februari 2015 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is best sadistisch. I love it
Ligt er een beetje aan natuurlijk, sommige kinderen slapen de hele nacht (schijnen een uitzondering te zijn). Maar je bent inderdaad blij als je eens een hele nacht door kan slapen. Wat dat betreft is het wel OK dat ik veel weg ben voor mijn werkquote:Op maandag 9 februari 2015 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar verkijkt men zich volgens mij weleens op. Ik wacht nog ff denk ik.
Fogel, hoe is het in de praktijk? Slapeoze nachten en zo?
Laat je vrouw dit maar niet lezenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor meer tips over wat ouders zeer zeker niet als cadeau voor hun kind willen, vraag gerust
[..]
Ligt er een beetje aan natuurlijk, sommige kinderen slapen de hele nacht (schijnen een uitzondering te zijn). Maar je bent inderdaad blij als je eens een hele nacht door kan slapen. Wat dat betreft is het wel OK dat ik veel weg ben voor mijn werk
Precies. Blokfluit. Mondharmonica. Dat soort dingen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze krijgen een drumstel van de sint?
Kom jij ook maar op dan! Kan jullie beide wel aanquote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een goede rechtse. 😏
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies. Blokfluit. Mondharmonica. Dat soort dingen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een goede rechtse. 😏
Nou, dan pakken we hem met zijn tweetjes he?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Kom jij ook maar op dan! Kan jullie beide wel aan![]()
![]()
![]()
Daar zeg ik óók geen nee tegenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan pakken we hem met zijn tweetjes he?
Nice nice. We kunnen hem aannn.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan pakken we hem met zijn tweetjes he?
Hahahaha.. Hahahaaahahahahaaaaaahaaahaaa! Hahaha... Hahahahahaha!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice nice. We kunnen hem aannn.
Boem in je ballen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahahaha.. Hahahaaahahahahaaaaaahaaahaaa! Hahaha... Hahahahahaha!
Zo speel jij het he. Je bent gemeen Jasmijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus dat. Thanks en de groetjens.
Sowieso, wie niet sterk is moet slim zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Zo speel jij het he. Je bent gemeen Jasmijn.
Dat is ook weer zo. Gelukkig ben ik beidequote:Op maandag 9 februari 2015 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso, wie niet sterk is moet slim zijn.
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:07 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Gelukkig ben ik beide
Zo hebben we allemaal onze gebreken. Ik bijvoorbeeld ben zoooo belachelijk knap dat niemand mij ooit serieus neemt.quote:
Wie heeft je vandaag niet serieus genomen dan, de klootzak?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze gebreken. Ik bijvoorbeeld ben zoooo belachelijk knap dat niemand mij ooit serieus neemt.
Jij bijvoorbeeld net, dat je lavenderr en mij uitlachte.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Wie heeft je vandaag niet serieus genomen dan, de klootzak?
slaap lekkerquote:
Oops.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld net, dat je lavenderr en mij uitlachte.
Soms heb ik scherpe momenten, die moeten gekoesterd worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Oops.
Jij hebt altijd je antwoordje wel klaar he.
Hahaha, eens. Gewoon af en toe glimlachen en klaar tochquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms heb ik scherpe momenten, die moeten gekoesterd worden.![]()
Meeste van de tijd heb ik geen idee wat er allemaal gebeurt en ben ik een beetje traag van begrip 😔
Jij weet hoe ik rol door het leven. Beetje lief kijken, mooi staan wezen en gaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:21 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha, eens. Gewoon af en toe glimlachen en klaar toch
Ja dat inderdaad. Naast het studiebolletje zijn dan. Slimmerik.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik rol door het leven. Beetje lief kijken, mooi staan wezen en gaan.
Haha, valt allemaal wel mee! Alles valt mee, ben maar een gemiddeld persoon.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:23 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Naast het studiebolletje zijn dan. Slimmerik.
Nee joh, gewoon slim zijn, prima toch.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, valt allemaal wel mee! Alles valt mee, ben maar een gemiddeld persoon.
eens.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sleutelbeenderen en blote schouders zijn echt
dus strand zit er niet in voor je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil er altijd aan zitten dan
Gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil er altijd aan zitten dan
strand is anders.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus strand zit er niet in voor je?
quote:
Uiteraard mag jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
strand is anders.
[..]Mag ik?
Hoe komt dat dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Primabeetje brak & spierpijn maar goed
GMquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Primabeetje brak & spierpijn maar goed
Bierquote:
Ouch, what happened?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:32 schreef Rumbling het volgende:
[..]
GM![]()
Ik wil ook gewoon spierpijn..loop al weken met een blauwe teen incl. pijn
Foei toch, bier op maandagavondquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Bieren in totaal ~31km gefietst gisteren, en vannacht volgens mij de hele tijd op 1 zij gelegen
Doodeng trouwens, ongeveer 2km lang op een onverlichte B-weg fietsen waar auto's best hard rijden, zelfs om 2u 's nachtsen zelf action lampjes op de fiets hebben.
Zoveel gefietst.. en die weggetjes zijn idd eng. Weet nog van vroeger in het dorp naar de disco en dan terug (de helft had niet eens een lamp) ook over van die weggetjes. En toen stapte men ook nog gemakkelijk dronken in de wagen. Jij was gisteren dus ook een dronken bestuurder?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Bieren in totaal ~31km gefietst gisteren, en vannacht volgens mij de hele tijd op 1 zij gelegen
Doodeng trouwens, ongeveer 2km lang op een onverlichte B-weg fietsen waar auto's best hard rijden, zelfs om 2u 's nachtsen zelf action lampjes op de fiets hebben.
[..]
Dunno.. als ik dat wist was het een stuk makkelijker. Niet gestoten ofzo.. ja nu wel uiteraard, tegen de kast aan de afstandsbediening erop laten vallenquote:Ouch, what happened?
Lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:41 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Foei toch, bier op maandagavond.
Maar da's best een eind fietsen!
Haha ja was wel in beschonken toestand. Wat jij zegt heb ik ook vaak meegemaakt toen ik nog tussen Assen & Beilen woonde. Beide kanten op was het kut fietsen over die weggetjes. En zeker met een grote groep na TT-nachtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:44 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Zoveel gefietst.. en die weggetjes zijn idd eng. Weet nog van vroeger in het dorp naar de disco en dan terug (de helft had niet eens een lamp) ook over van die weggetjes. En toen stapte men ook nog gemakkelijk dronken in de wagen. Jij was gisteren dus ook een dronken bestuurder?
[..]
Dunno.. als ik dat wist was het een stuk makkelijker. Niet gestoten ofzo.. ja nu wel uiteraard, tegen de kast aan de afstandsbediening erop laten vallen
Het zal niet vaker gebeuren maar het valt dan op hoe vaak je (licht) iets raakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkeren moest er wat voor over hebben
Ben zulke afstanden niet meer gewend op een opoe-fietsmet mountainbike is een stuk chiller.
[..]
Haha ja was wel in beschonken toestand. Wat jij zegt heb ik ook vaak meegemaakt toen ik nog tussen Assen & Beilen woonde. Beide kanten op was het kut fietsen over die weggetjes. En zeker met een grote groep na TT-nacht
Heb jij ook dat als je een pijnlijke teen hebt je je blijkbaar veel vaker stoot tegen voorwerpen?
raakpoes in zijn natuurlijke habitat 😏quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat ga jij studeren dan nu?
Zo dan, wat een kutstudie!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
raakpoes in zijn natuurlijke habitat 😏
Haha, nou lekker dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:59 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Zo dan, wat een kutstudie!
Ik ga Swift leren, nieuwe programmeertaal om apps mee te maken voor die schone telefoon van jou.
Is het ook. Tussendoor bestudeer ik jou ook nog in je natuurlijke habitat hoor, voel je niet achtergesteld.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nou lekker dan.
En soooo, succes ermee. Klinkt wel leuk.
Ik moet de keuken opruimen, mehhhhh. Help beter mee ipv bestuderen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Is het ook. Tussendoor bestudeer ik jou ook nog in je natuurlijke habitat hoor, voel je niet achtergesteld.
Keuken opruimen is leuk! Beetje muziek erbij, dansen, primaaaaa. Dat bestudeer ik dan. Kan ik heel goed, beter dan helpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet de keuken opruimen, mehhhhh. Help beter mee ipv bestuderen.
Leer je alleen de programmeertaal en ontwerp je daarmee alles of heb je voor de interface iets anders nog nodig?
maar als je moe bent zijn andere dingen loikerrrrr. Gelukkig is dat nu ook achter de rug. Haha jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:15 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Keuken opruimen is leuk! Beetje muziek erbij, dansen, primaaaaa. Dat bestudeer ik dan. Kan ik heel goed, beter dan helpen.
En programmeertaal alleen, idealiter krijg ik een 'ontwerp' aangeleverd van een echte ontwerper, en dan zet ik dat om in iets dat werkt. Maar het is wel beetje ontwerp ook, in deze fase.
Ja, als je moe bent moet je in bed liggen, lekker lekker. Maar gelukkig ben je er klaarrrrrr mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar als je moe bent zijn andere dingen loikerrrrr. Gelukkig is dat nu ook achter de rug. Haha jij.
En ahh, duidelijk. Hoe ver ben je ik je proces?
sletquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben verliefd op iedereen. 😍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |