Dan maken we dat ervanquote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er was een lavenderradoratietopic beloofd![]()
😐😔
Maar Inso, heb je ook wel genoten van je dagje? Ze is vast hartstikke lief en mooi en schattig?quote:
Ja wel super hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Inso, heb je ook wel genoten van je dagje? Ze is vast hartstikke lief en mooi en schattig?
Ik denk weleens dat ze mensen die graag een kindje willen eens een paar keer op moeten laten passen. Denk dat ze zich dan nog weleens bedenken.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja wel super hoor.
Maar was wel blij dat m'n vriendin er was en ook wel dat het avond was
Ik maak mijn neefjes en nichtjes altijd hordedol en als ze bijna niet meer te houden zijn ga ik naar huis.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat ze mensen die graag een kindje willen eens een paar keer op moeten laten passen. Denk dat ze zich dan nog weleens bedenken.
Hartstikke lief maar 24/7 is toch anders.
Wat zullen hun ouders blij met je zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik maak mijn neefjes en nichtjes altijd hordedol en als ze bijna niet meer te houden zijn ga ik naar huis.
Niet een paar keer maar gewoon meteen een hele week en zonder hulplijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat ze mensen die graag een kindje willen eens een paar keer op moeten laten passen. Denk dat ze zich dan nog weleens bedenken.
En ze krijgen een drumstel van de sint?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik maak mijn neefjes en nichtjes altijd hordedol en als ze bijna niet meer te houden zijn ga ik naar huis.
ik wil nog steeds wel kinderen maar wel vies vermoeiend.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het komt je toequote:
Die eer komt jullie allemaal toe. Onze SC is helemaal top . Dus:quote:
Dat is best sadistisch. I love itquote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze krijgen een drumstel van de sint?
Ja, daar verkijkt men zich volgens mij weleens op. Ik wacht nog ff denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil nog steeds wel kinderen maar wel vies vermoeiend.
BOKSEN! *Boks lav*quote:Op maandag 9 februari 2015 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die eer komt jullie allemaal toe. Onze SC is helemaal top . Dus:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jullie allemaal.
En nu gaan we weer normaal doen en allemaal op de vuist
Voor meer tips over wat ouders zeer zeker niet als cadeau voor hun kind willen, vraag gerustquote:Op maandag 9 februari 2015 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is best sadistisch. I love it
Ligt er een beetje aan natuurlijk, sommige kinderen slapen de hele nacht (schijnen een uitzondering te zijn). Maar je bent inderdaad blij als je eens een hele nacht door kan slapen. Wat dat betreft is het wel OK dat ik veel weg ben voor mijn werkquote:Op maandag 9 februari 2015 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar verkijkt men zich volgens mij weleens op. Ik wacht nog ff denk ik.
Fogel, hoe is het in de praktijk? Slapeoze nachten en zo?
Laat je vrouw dit maar niet lezenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor meer tips over wat ouders zeer zeker niet als cadeau voor hun kind willen, vraag gerust
[..]
Ligt er een beetje aan natuurlijk, sommige kinderen slapen de hele nacht (schijnen een uitzondering te zijn). Maar je bent inderdaad blij als je eens een hele nacht door kan slapen. Wat dat betreft is het wel OK dat ik veel weg ben voor mijn werk
Precies. Blokfluit. Mondharmonica. Dat soort dingen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze krijgen een drumstel van de sint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |