Ik ben met je broeder, laten we huilen op elkanders schouderquote:Op maandag 9 februari 2015 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu ben ik in een staat van verwarring.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu ben ik in een staat van verwarring.
Heb je er weer van die zachte pads in?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben met je broeder, laten we huilen op elkanders schouder
Ja, die anderen begonnen te schurenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je er weer van die zachte pads in?
Is dit nou positief?quote:
Uiteenlopende smaakquote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel uiteenlopende smaken.
Maar dat zal Ukkie wel leuk vinden
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die anderen begonnen te schuren
Dan ben je in elk geval ouder dan Fylaxquote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Uiteenlopende smaak. Ik vind wel veel leuk ja
. Maar hardcore vibes is echt jeugdsentiment
Eigenlijk welquote:Op maandag 9 februari 2015 21:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Nu moet eigenlijk horse with no name er wel achter aan.
Dat moest ik heel vaak zingen tijdens muziek les.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef LompeHork het volgende:
Tevens nog gefeli Uccieik zag het voorbij komen maar was te saai om te reageren.
Beetje bonte avond, maar dan zonder bontkraagjes.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat moest ik heel vaak zingen tijdens muziek les.
Dubbele gevoelens.
Dubbele avond hier wel.
Tevens nog gefeli Fokkerquote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
Tevens nog gefeli Uccie ik zag het voorbij komen maar was te saai om te reageren.
Bij twijfel altijd als compliment opvatten.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dit nou positief?
Dafuq is happening.
Ik kan wel 1 van de katten om m'n nek wikkelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje bonte avond, maar dan zonder bontkraagjes.
Nou dat laatste had je weg kunnen latenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tevens nog gefeli Fokkerik zag het voorbij komen maar was te saai om te reageren.
Prima tip.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd als compliment opvatten.
Ik had vandaag 2 bontkraagjes over elkaar...even mijn allochtonisme tonen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje bonte avond, maar dan zonder bontkraagjes.
Moet je grotere kopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima tip.
Nu ga ik naast m'n schoenen lopen.
Ik ook, dan heb ik meteen nekklemmen zodat het NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer weg gaat!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kan wel 1 van de katten om m'n nek wikkelen.
Nee, ik ben altijd saaiquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat laatste had je weg kunnen laten
Aiiiiiight! Thuglifequote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vandaag 2 bontkraagjes over elkaar...even mijn allochtonisme tonen.
quote:
Welke kleur zal ik doen? Ik blijf een fashionista he.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook, dan heb ik meteen nekklemmen zodat het NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer weg gaat!
JA WAT JOH DIT WOU JE TOCH HEquote:Op maandag 9 februari 2015 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mee zingennnnnnnn
Paaaaaardjessssss
WORDEN PAARDEN TOCH NIET MINDER KUT VAN JONGUH.quote:
Alpaca'squote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
WORDEN PAARDEN TOCH NIET MINDER KUT VAN JONGUH.
KAMELEN
Ja, ik vind die Dumpert-filmpjes leukquote:
Oranje is wel sjiek, gewaagd, grijs is zo gewoontjes, dan ben je een beetje een grijze muis in de massa.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welke kleur zal ik doen? Ik blijf een fashionista he.
Grijs, of oranje?
Er was ooit eens een fokker met een bazen alpaca UI.. ik weet niet meer wie.. Super random ditquote:
camel camel camel(eon)quote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn er nog leuke liedjes over kamelen?
Nee doe maar doorbakkenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Er was ooit eens een fokker met een bazen alpaca UI.. ik weet niet meer wie.. Super random dit
Medium in de zaal?
Die kat is ook altijd chagrijnig.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:08 schreef LompeHork het volgende:
Oranje is wel sjiek, gewaagd, grijs is zo gewoontjes, dan ben je een beetje een grijze muis in de massa.
Smegmanus.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Er was ooit eens een fokker met een bazen alpaca UI.. ik weet niet meer wie.. Super random dit
Medium in de zaal?
quote:
Ben je op je hoofd gevallen, recentelijk?quote:
Hodverquote:
True that.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, een kameel is zo gek nog niet.
Oh ja man.. gigi bliblabliniquote:
Behoorlijk, maar je moet ze wel behoorlijk hard duwen voor ze de trap af gaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True that.
Volgens mij zijn die nog best rap.
IK MOET NOG BEGINNEN MAN!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik neukte toen al meisjes. Was wel een best nummer, het ritme was prima!
sommige figuren kan je niet hard genoeg duwen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar je moet ze wel behoorlijk hard duwen voor ze de trap af gaan.
Gewoon een wortel beneden aan de trap leggen....of Hassan.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar je moet ze wel behoorlijk hard duwen voor ze de trap af gaan.
Kijk die Servische film, Milo schijnt ook een goed tempo te hebben 14.gif!quote:
QFTquote:Op maandag 9 februari 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sommige figuren kan je niet hard genoeg duwen.
Ja, dat moet je ook met sommige mensen, die wortel dan.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een wortel beneden aan de trap leggen....of Hassan.
En Marco nog wat. 1 of andere Italiaan met een slang of hagedis of whatever.quote:
Niet gekeken.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Kijk die Servische film, Milo schijnt ook een goed tempo te hebben 14.gif!
Ken de film, maar kan die shit niet kijken.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Srpski film (2010) - IMDb
Best aardige ratings nog!
Haske nep man, in alle opzichten, er zijn ergere filmsquote:Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ken de film, maar kan die shit niet kijken.
Flip ik 'm de pan uit
Dan nogquote:Op maandag 9 februari 2015 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haske nep man, in alle opzichten, er zijn ergere films
Tevens kan ik me op dit moment niet echt vinden in de muziek, maar dat is mijn probleem
get rekt!11!11!1!!!~~``quote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan nogIk ben gevoelig
U WOT M8?
ja hier!...Uccie dan.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
HALLO WAAR ZIJN UCCIE, FYLAX, SEPULARIUM OID, EN ANDEREN
Dank je!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
HALLO WAAR ZIJN UCCIE, FYLAX, SEPULARIUM OID, EN ANDEREN
quote:
Mouth & McNealquote:Op maandag 9 februari 2015 21:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Wie weet dat.
Ik had altijd zo'n leuk liedje op m'n walkman vroeger.
Mouth & nog wat.
Lang harige kerel met zo'n mokkel. Classic was dat.
Must have.
Yes! Dat was 'm.quote:
Ik zie een sterquote:Op maandag 9 februari 2015 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yes! Dat was 'm.
Nu de goeie track nog. Waarschijnlijk hebben ze er maar 4![]()
Oh die enequote:Op maandag 9 februari 2015 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yes! Dat was 'm.
Nu de goeie track nog. Waarschijnlijk hebben ze er maar 4![]()
Ohja meer ken ik er ook niet.quote:
Maid weg?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Meteen downen en vanacht weer op repeat.
je verwacht het nietquote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker.
60 uur wakker.
Ontsporen jwz.
Dat was een leugen. Volgens mij 50 nu.quote:
quote:
Wat een droeftoeters waren dat eigenlijkquote:
Kwa persoon wel, maar de muziekquote:Op maandag 9 februari 2015 21:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Wat een droeftoeters waren dat eigenlijk
Party Animals en Nakatomi
True that. Ik kan me nog herinneren dat die Theo zo'n date iets deed op het podium en dan tegen zo'n meisje zegt van ''ja lelijke meiden krijgen ook een kans'' oid.quote:
Party Animals waren puik ja, tenminste gruwelijke coversquote:Op maandag 9 februari 2015 21:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Wat een droeftoeters waren dat eigenlijk
Party Animals en Nakatomi
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True that. Ik kan me nog herinneren dat die Theo zo'n date iets deed op het podium en dan tegen zo'n meisje zegt van ''ja lelijke meiden krijgen ook een kans'' oid.![]()
Die tijden waren zo awesome. Ik had allemaal Hakkuh en Zaguh 4 Kids cd'squote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Party Animals waren puik ja, tenminste gruwelijke covers
Ja, ik dus nietquote:Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die tijden waren zo awesome. Ik had allemaal Hakkuh en Zaguh 4 Kids cd's
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet
Toen had ik al soort van lang haar enzo. Maar ik kon het wel waarderen op zich, soort van
Neuh, meer zo van: "ja ok, snap ik wel, omdat muziek", verder had ik er niet veel meequote:Op maandag 9 februari 2015 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Van je wilt het niet, maar toch gebeurt het?
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, meer zo van: "ja ok, snap ik wel, omdat muziek", verder had ik er niet veel mee
Ik herken het, ik had ook lang haar.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet
Toen had ik al soort van lang haar enzo. Maar ik kon het wel waarderen op zich, soort van
Verder waren gabbers altijd wel tof tegen "mijn volk", altijd van die dingen als "Ja, jullie zijn ook in de minderheid he? Kut is dat man, kom, we gaan feesten"quote:Op maandag 9 februari 2015 21:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Ja die optie is er ook nog natuurlijk.
Oneluv, deze vrouw begrijpt mijn meest innerlijke gedachtenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik herken het, ik had ook lang haar.
1luf alles he.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verder waren gabbers altijd wel tof tegen "mijn volk", altijd van die dingen als "Ja, jullie zijn ook in de minderheid he? Kut is dat man, kom, we gaan feesten"
Ik ook, maar toen klonk het anders....quote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen idee waarom, maar dit liedje vond ik vroeger heel indrukwekkend
Nou ja, die stemmen.
Volgens mij wel bij de Tivoli, toentertijd.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1luf alles he.
Maar hey, volgens mij is er ook nog nooit een knokpartij geweest bij Thunderdome oid.
Orly?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen klonk het anders....
Ach, dat was een gezellige knokpartij.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij wel bij de Tivoli, toentertijd.
Maargoed, lang terug enzo :")
enzo knol?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij wel bij de Tivoli, toentertijd.
Maargoed, lang terug enzo :")
En zo moet het ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja da was een kant en klare die van 5 minuten terug jonge
True, Party Animals waren op Lowlands afgelopen jaar, was nog fakking druk ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier had de happy hardcore terug kunnen komen, jammer dat het niet door ging
Even quoten voor het nageslachtquote:Op maandag 9 februari 2015 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Vroeger had ik altijd mijn discman bij me, en dan dat liedje Freestyler.
Ik voelde me zo'n toffe dude toen he.
Ik heb ze een paar jaar terug ook nog live gezien, maar dat is allang niet meer dezelfde formatie.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, Party Animals waren op Lowlands afgelopen jaar, was nog fakking druk ook.
Wel allemaal 25 & ouder, maar toch.
Jonguh dat heb jij ook wel gehad met een liedje hoor.quote:
Nee volgens mij wisselen die echt om de zoveel maanden.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar terug ook nog live gezien, maar dat is allang niet meer dezelfde formatie.
Hij luisterde S Club 7, ik zou me geen zorgen maken.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonguh dat heb jij ook wel gehad met een liedje hoor.
Dat was dan ook wel tof. Maar plots was die serie weg verdomme.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij luisterde S Club 7, ik zou me geen zorgen maken.
Dat ik me baas voelde? Ja, eik wel, met Motorbreath van Metallica welquote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonguh dat heb jij ook wel gehad met een liedje hoor.
Dat was ikquote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij luisterde S Club 7, ik zou me geen zorgen maken.
MOTHER OF GOD.quote:Tijdens de opnames van een nieuwe videoclip van Vengaboys op Curaçao is danser Robin Pors naar eigen zeggen 'aangerand' door een dolfijn.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
MOTHER OF GOD.
PEOPLE OF THIS TOPIC.
WE'VE GOT HIM.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ik me baas voelde? Ja, eik wel, met Motorbreath van Metallica wel
Ik dacht dat hij jou quotetequote:
Je hebt het hier over Robin Pors neem ik aan, de dolfijn is onschuldig, die randde enkel mijn edele delen aan. Maar dat was stiekem fijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
MOTHER OF GOD.
PEOPLE OF THIS TOPIC.
WE'VE GOT HIM.
Ik mijn eerste walkman in 1986.quote:
Mooie dingen wel ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, iedereen had een walkman!
quote:
We're watching you.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt het hier over Robin Pors neem ik aan, de dolfijn is onschuldig, die randde enkel mijn edele delen aan. Maar dat was stiekem fijn.
Toen was ik er nog niet eensquote:
Hier was ik jaloers op ja, ik had gewoon die kleine, met die hoofdtelefoon. Ik wilde ook een microfoonquote:
Minidisc was brilliant, maar toen zat ik al een tijdje op de middelbare.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mooie dingen wel ja.
En toen opeens hadden de hippe kinderen zo'n flop ding. Mini disc of whatever het was
Tuig, allemaal!quote:
Die heb ik ook gehad, superhandigquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Minidisc was brilliant, maar toen zat ik al een tijdje op de middelbare.
Don't tell me you had one.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Minidisc was brilliant, maar toen zat ik al een tijdje op de middelbare.
Hoe kom je daarbijquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
MENSEN.
HOE KUNNEN WE CAPTAIN JACK VERGETEN?!
RIP BREDE NEGER BROEDER VAN HET FRONT
Dat is een typo, dat moet zijn:quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
MENSEN.
RIP BREDE NEGER BROEDER VAN HET FRONT
Die dingen waren fakking duur inderdaad.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik niet, kon ik niet betalen(ik kocht vinyl van m'n bollengeld)
[..]
Nee, te arm.
Would allow.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een typo, dat moet zijn:
"MENSEN.
RIP BREDE NEGER BROEDER VAN MIJN KONT"
Go-Go-Gadget paarse lans!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]Ik spaarde voor die gadgets.
Er schuilt nog steeds een gadet-meisje in mij
Daar was ik heel laat mee, dat mp3 gedoe zou toch weer uit de mode rakenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die dingen waren fakking duur inderdaad.
Ik weet nog m'n 1e mp3 speler van 124mb? Man. Sparen als een malle.
Wat ben ik toen genomen.
waarom staat mijn naam daar in die quotequote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een typo, dat moet zijn:
"MENSEN.
RIP BREDE NEGER BROEDER VAN MIJN KONT"
Ja, en Apple zou ook niks worden dus fuck aandelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar was ik heel laat mee, dat mp3 gedoe zou toch weer uit de mode raken
Ik kon niet sparenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]Ik spaarde voor die gadgets.
Er schuilt nog steeds een gadet-meisje in mij
You know you want itquote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom staat mijn naam daar in die quote
Je hebt er inmiddels wel twee toch?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kon niet sparenik was één slappe zak in die tijd.
[..]
You know you want it
Toen was ik nog niet geborenquote:
Nou ben ik nooit van de aandelen geweest...dus dat scheelde, maar idd wie gaat er nou een iPad kopen, een pc zonder toetsenbordquote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en Apple zou ook niks worden dus fuck aandelen.
Enjoy! Ik moet de draad ook weer eens oppakkenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Drie
Maar moet wel gaan nu, want Walking Dead![]()
kusjons aan iedereen gr gr
kusjekroel bedankt weerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Drie
Echt he. En dat Google is ook waardeloos.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ben ik nooit van de aandelen geweest...dus dat scheelde, maar idd wie gaat er nou een iPad kopen, een pc zonder toetsenbord![]()
(meest gebruikte apparaat geloof ik hier in huis, op de waterkoker na).
Sexyquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Drie
Heb je wel eens geprobeerd om de ipad in de waterkoker te doen?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ben ik nooit van de aandelen geweest...dus dat scheelde, maar idd wie gaat er nou een iPad kopen, een pc zonder toetsenbord![]()
(meest gebruikte apparaat geloof ik hier in huis, op de waterkoker na).
Waar heb je het over jongequote:
zijn genoeg youtube filmpjes vanquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd om de ipad in de waterkoker te doen?
Ik heb idd nog tijden Altavista gebruiktquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he. En dat Google is ook waardeloos.
Mijn ruimtelijk inzicht is dusdanig minimaal ontwikkeld dat ik zie dat dat niet past.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd om de ipad in de waterkoker te doen?
JE HEBT GEEN ALLEENRECHT OP NA 1986 GEBOREN TE ZIJN SONquote:
LMAO. Mooie tijden, mooie tijden.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb idd nog tijden Altavista gebruikt
Ik ben overduidelijk geen frontrunner qua gadgets en nieuwigheden.
Ja, nu moet ik iets anders irritants horen, manamana ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Omgawd dit deuntje
Welkom in mijn hoofd de komende 24 uur
Eerst in de blender ermee!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ruimtelijk inzicht is dusdanig minimaal ontwikkeld dat ik zie dat dat niet past.
HEB JE DE ALGEMENE VOORWAARDEN WEL GELEZENquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
JE HEBT GEEN ALLEENRECHT OP NA 1986 GEBOREN TE ZIJN SON
Ah the horrorquote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik iets anders irritants horen, manamana ofzo.
Past ook niet, en als mijn blender stuk gaat kan ik geen smoothies meer makenquote:
Joh, je bent als smooth genoeg, heb je heul geen smoothies voor nodig.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past ook niet, en als mijn blender stuk gaat kan ik geen smoothies meer maken.
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
HEB JE DE ALGEMENE VOORWAARDEN WEL GELEZEN
Waar denk je dat die onweerstaanbare schoonheid vandaan komt....precies kiwiprut.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Joh, je bent als smooth genoeg, heb je heul geen smoothies voor nodig.
Wel sir mix-a-lot of is dat de <16 versiequote:
Robot Wars brahquote:Op maandag 9 februari 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel sir mix-a-lot of is dat de <16 versie.
Het is dat jij veilig op de poolcirkel zit...quote:
Ohjaquote:
Hye Surge, heb jij destijds ook Red Dwarf gekeken?quote:
Enkele keren gekeken ja, maar echt lopen volgen, neenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hye Surge, heb jij destijds ook Red Dwarf gekeken?
er is een nederlandse SF serie die ik er op vind lijken, geen idee meer hoe het heettequote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Enkele keren gekeken ja, maar echt lopen volgen, neen
Jij drukt op die knoppenquote:
Een Nederlandse? Zegt mij niks o.óquote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
er is een nederlandse SF serie die ik er op vind lijken, geen idee meer hoe het heette
Knoppenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij drukt op die knoppen
[..]
Een Nederlandse? Zegt mij niks o.ó
Ik keek altijd Beetleborgs. Dat was zo awesome.
Verstandig inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ff afbouwen, ben al bijna 3.5 uur bezig
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
Alvast bedankt voor het draaien fokker !!
Misschien dat ik morgenavond even ga testen, als ik niet te moe ben.
Moet je bij die blauwe zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Zit je nou verkapte kerstliedjes te draaien.
Nee, je hebt gelijk was een telefooncommercial...ik dacht dat het coca-cola was, maar dat is een andere band.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef Fogel het volgende:
Is dit een kerstnummer? Die lui vieren heul geen kerst, zijn een stel Mormonen
Ja, nu is iedereen wel weg.quote:
ik niet meerquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik niet meermaar ik heb het wel uitgeluisterd.
En dat met 3 luisteraars?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah zag precies 3:33:33 op de tellerwas mooi zat zo
Half, maar het is een beginquote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef pixelbitty het volgende:
Awesome, ik heb een plaatje gedraait.
truequote:
Het had zomaar for reals kunnen zijn.quote:
Ik heb zin in Carnaval, dus luister carnavalsmuziek, maar ik ga helemaal geen carnaval vieren.quote:
Waarom niet, lekker zuipen en lelijke wijven versierenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb zin in Carnaval, dus luister carnavalsmuziek, maar ik ga helemaal geen carnaval vieren.
Nah ik hou niet zo van feestenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom niet, lekker zuipen en lelijke wijven versieren
Carnaval isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nou? Jij hebt helemaal geen zin in carnaval.
Ik snap die jongen soms ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nou? Jij hebt helemaal geen zin in carnaval.
Ben ik zelf ook erg blij om.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:37 schreef Fylax het volgende:
Wel fijn dat het weer wat drukker wordt hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |