Daar hadden niet meer spaties in gekund.quote:
En dan die al even mutserige reacties van 'vriendinnetjes', 'collegaatjes' en 'kennisjes':quote:Me mentaal aan het voorbereiden. Whoop whoop, Anouk here we come!
En dan een paar reacties verderop de uitsmijter:quote:You go girl! have fun!
quote:yes, #zinin!!! Anouk rockt, she go girl!!!
Misschien gebruikt ze Who Deleted Me of een soortgelijke service.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:23 schreef Bzzzzt het volgende:
Rond 22.00 iemand verwijderd omdat ik zat van haar geklaag/gezeur ben., kijk ik net op m'n telefoon heb ik alweer een vriendschaps verzoek van haar... Vind het maar eng
Stoere boiquote:Op maandag 2 maart 2015 01:03 schreef swollywood het volgende:
Ik word helemaal gek van die droeftoeters die niet zelf een voorwerp kunnen raden en het dan maar 10x per dag op Facebook flikkeren.![]()
Ik heb nu maar ff een plaatje gephotoshopt en die ga ik elke keer als reactie plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je? 11?quote:Op maandag 2 maart 2015 01:03 schreef swollywood het volgende:
Ik heb nu maar ff een plaatje gephotoshopt en die ga ik elke keer als reactie plaatsen.![]()
Jij wil liever een "tuutsje" zekerquote:Op maandag 2 maart 2015 16:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nekharen gaan recht overeind staan van ''zoentje''
Mijn eerste gedachtequote:Op maandag 2 maart 2015 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
Die kunnen vast geen kinderen krijgen
Vleesjesquote:Op maandag 2 maart 2015 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn eerste gedachte is: wat vóeren ze die beesten?
Nou ja, misschien willen ze gewoon geen kinderen, en zijn ze blij met die honden, ik ken ook genoeg mensen die geen kinderen willen maar wel helemaal gek zijn met hun huisdieren.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
Die kunnen vast geen kinderen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |