Hij weet die vrouwen wel uit te zoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ja
Sja, je moet ergens beginnen he .....
Ik wens niet gestalkt te worden!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Maily heeft dr 06nummer gevonden. Wie gaat haar stalken?
Ik wil maily best stalken hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Maily heeft dr 06nummer gevonden. Wie gaat haar stalken?
Doosquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Muts
(Om in Libelle sferen te blijven)
O, zeker. Xenos ligt er vol mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:21 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Men neme een plankje, een watervaste stift en een 'inspirerende' quote... zouden er echt mensen zijn die hiervoor gaan betalen?
[ afbeelding ]
Mooie vlinders ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:21 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Men neme een plankje, een watervaste stift en een 'inspirerende' quote... zouden er echt mensen zijn die hiervoor gaan betalen? Om van de spelfout in 'love the one who's special too you' nog maar te zwijgen.
[ afbeelding ]
De eigenaar van dat gedrocht rechts is boos op Joy (Joure?) omdat zij wél een compleet kunstwerk kan maken bij de meneer rechts?quote:
Dat is irrelevant.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
Joy heeft groot gelijk, tattoo's zijn voor tokkies.
Ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:41 schreef Ceviche het volgende:
Nee, joy heeft kritiek op de tatoeage links, en zegt dat haar tattoo-artiest de beste is. De onderste reactie is van haar artiest, en hij heeft dus dat pareltje rechts bij joy gezet.
Correct uitgelegd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Ceviche het volgende:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.
Duidelijker kan ik het niet maken
Jaaa nu begrijp ik het, dankjewelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Ceviche het volgende:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.
Duidelijker kan ik het niet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |