SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
? Je gelooft het niet?quote:Als ik coins gekocht had zou ik het gewoon zeggen hoor
Aangezien ik dat al ook aantal keer gedaan heb. Maak ik nou niet echt een geheim van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Garpje togquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
? Je gelooft het niet?Als ik coins gekocht had zou ik het gewoon zeggen hoor
Aangezien ik dat al ook aantal keer gedaan heb. Maak ik nou niet echt een geheim van.
![]()
wel aardig dat hij je 60euries aan coins heeft gegevenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel sicka man, hoeveel had je zelf dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
Als ik de 15M aan heb getikt is het te laat om Messi te halen vrees ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:00 schreef Kiid het volgende:
Messi bijna 10 millies
Blij dat ik eens niet #TradenAlsKiid heb gedaanMaar diep van binnen lach ik.![]()
denk rond de 9miljoen. in waardequote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel sicka man, hoeveel had je zelf dan?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk niet dat hij zo'n bedrag zou halen. Maar ik weet niet of ik hem verkoop. Waarom zou ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik de 15M aan heb getikt is het te laat om Messi te halen vrees ik.![]()
Dus je hebt dan die 18/19 mil + 9 mil?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
denk rond de 9miljoen. in waarde![]()
Had. Team gekocht, Nog 5 miljoen over.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus je hebt dan die 18/19 mil + 9 mil?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ben je dus rijker dan ikquote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had. Team gekocht, Nog 5 miljoen over.![]()
![]()
pwndquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lol, ik had mijn broertjes 250k gegeven allebei en een team gemaakt, maar zijn klote ps3 verloor hele tijd verbinding dus ik zei dat hij maar evra moest kopen (ik moest alleen nog een lb kopen voor hem). Stuurt 'ie een foto dat hij 32.000 heeft geboden op een evra![]()
![]()
noobquote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Kiid het volgende:
Lol, ik had mijn broertjes 250k gegeven allebei en een team gemaakt, maar zijn klote ps3 verloor hele tijd verbinding dus ik zei dat hij maar evra moest kopen (ik moest alleen nog een lb kopen voor hem). Stuurt 'ie een foto dat hij 32.000 heeft geboden op een evra
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deedquote:![]()
![]()
Hij had hem ook nog direct kunnen kopen voor het dubbele.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deed
[ afbeelding ]
Bright.Side.Life.![]()
Zoveel had hij niet meer anders had 'ie het nog gedaan ookquote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij had hem ook nog direct kunnen kopen voor het dubbele.
Bright.Side.Life.![]()
![]()
IF Vilhena, had een hattrick vanavond. JizzAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deed
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ekte Kiiddosquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
14, maar hij speelt meer call of duty enzo![]()
Dat zal best. Want ik doe niet aan tradenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best. Want ik doe niet aan traden![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja leuk die spoilersquote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel bazig, opeens Mike en Tuco in beeldDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mensen kennen Rijst blijkbaar nietquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoiler is gequote, dan heeft de tag nog weinig zin
Al is het nou niet echt een big spoiler idd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja die goal van Blind wou je in hd zien he.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:20 schreef Kiid het volgende:
Die Fox beelden zijn wel echt een toevoeging aan Vi'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SIF Griez inmiddels ook 2 miljoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die goal van Blind wou je in hd zien he.![]()
die verklapt gewoon meteen het einde van de hele seriequote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen kennen Rijst blijkbaar niet![]()
![]()
Rijst sowiesoquote:Op maandag 9 februari 2015 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die verklapt gewoon meteen het einde van de hele serie![]()
![]()
Ongekend, wat een treurigheid in de nieuwe cup. Je zou toch zeggen dat mensen genoeg goedkope alternatieven met Brazilianen hebben, maar dan nog 3 wissels in de 2e minuut
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mad? Y so mad bro?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongekend, wat een treurigheid in de nieuwe cup. Je zou toch zeggen dat mensen genoeg goedkope alternatieven met Brazilianen hebben, maar dan nog 3 wissels in de 2e minuut![]()
Omdat mensen vervolgens beginnen te janken als ik daarna Robben, Neuer en SIF Costa inbreng. En dan gewoon niet snappen dat ze geen recht van spreken hebben. Ben ik dan zo slim, of zijn zij zo dom?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen uit divisies die afgelopen week de fut utd cup hebben gespeeld zijn blijven hangen in cups volgens mij. Echt alleen maar ultra defensive of park the bus kom ik tegen daar de afgelopen dagen. Misschien is mijn ELO weer verneukt waardoor ik alleen aan dat soort gasten gematched wordt momenteel ofzo. Heel vaag.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongekend, wat een treurigheid in de nieuwe cup. Je zou toch zeggen dat mensen genoeg goedkope alternatieven met Brazilianen hebben, maar dan nog 3 wissels in de 2e minuut
Gelukkig loopt Benz ook tegen dat soort gasten nog altijd beter dan 1 op 1.
Alleen een beetje mixed feelings over Cabella en Griez nog. Sowieso is Griez eigenlijk beter op de vleugel en Cabella op CAM, waardoor ik ze ingame al vaak in de rust heb omgewisseld, maar het is allebei nog erg hit or miss. Griez is vaak verstoppertje aan het spelen (had hij in mijn 4222 toen ook al last van) en Cabella komt op RW gewoon wat minder in het spel voor, terwijl ik hem wel daarvoor wil gebruiken. En met zijn fysiek heeft hij het dan vaak toch wel lastig tegen die press hoertjes, zeker als het superdruk is achterin.
Gaat dus over dit team:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg je messages ja? Heb er dit jaar pas 1 gehad, maar je moet op PS4 ook echt een gamertag onthouden en zelf handmatig die shit versturen omdat die player hub niet werkt voor mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat mensen vervolgens beginnen te janken als ik daarna Robben, Neuer en SIF Costa inbreng. En dan gewoon niet snappen dat ze geen recht van spreken hebben. Ben ik dan zo slim, of zijn zij zo dom?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lees ff die spoiler boven.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Rijst het volgende:
net thuis. ff lekker die pilot kijken van saul![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]Dat vond ik juist niet coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PS3 he. Ik kreeg net weer berichtjes van iemand die me een sweaty cunt vond, omdat ik niet uit een onmogelijke hoek schoot maar de bal opzij legde naar Robben die bij de 2e paal vrij stond. Ik heb het maar gelaten. Meneer heeft de hele wedstrijd niks anders gedaan dan hoge steekballetjes, hoe hoger hoe beter. Maar ik ben de sweaty cuntquote:Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je messages ja? Heb er dit jaar pas 1 gehad, maar je moet op PS4 ook echt een gamertag onthouden en zelf handmatig die shit versturen omdat die player hub niet werkt voor mij.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sweaty cunt.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PS3 he. Ik kreeg net weer berichtjes van iemand die me een sweaty cunt vond, omdat ik niet uit een onmogelijke hoek schoot maar de bal opzij legde naar Robben die bij de 2e paal vrij stond. Ik heb het maar gelaten. Meneer heeft de hele wedstrijd niks anders gedaan dan hoge steekballetjes, hoe hoger hoe beter. Maar ik ben de sweaty cunt![]()
![]()
Dát mis ik wel echt in deze Fifa. Was echt genieten vorig jaar. Dan 5 kopgoals met TOTS Toni of Gomez, quit en dan een rage bericht.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je messages ja? Heb er dit jaar pas 1 gehad, maar je moet op PS4 ook echt een gamertag onthouden en zelf handmatig die shit versturen omdat die player hub niet werkt voor mij.![]()
Vertel.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TR gemacht. Er hebben mensen voor minder een ban van 6 maanden gehad.![]()
Video van de goal? Anders kan ik niet oordelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PS3 he. Ik kreeg net weer berichtjes van iemand die me een sweaty cunt vond, omdat ik niet uit een onmogelijke hoek schoot maar de bal opzij legde naar Robben die bij de 2e paal vrij stond. Ik heb het maar gelaten. Meneer heeft de hele wedstrijd niks anders gedaan dan hoge steekballetjes, hoe hoger hoe beter. Maar ik ben de sweaty cunt![]()
![]()
Ja, ik vond dat vaak ook wel geinig. Probeert iemand continu pace abuse en kick off glitch en omdat ik dan toevallig uit 2 kopballen scoor ben ik de cross abuser, ondanks mijn 10 op 1 kansverhouding en 60% balbezitquote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dát mis ik wel echt in deze Fifa. Was echt genieten vorig jaar. Dan 5 kopgoals met TOTS Toni of Gomez, quit en dan een rage bericht.
Oh en ik had altijd daddy's creditcard gebruikt.
Sowieso mooi dat soort gasten. Als je van ze wint met een kutteam dan ben je een handicap abuser en als je van ze wint met een duur team dan kan je niks zonder de creditcard van je pappie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee geen video. Dan maar geen kwaliteitsstempeltje van de illustere DS2quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Video van de goal? Anders kan ik niet oordelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah kom op POTS, vertel gewoon ff.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees maar terug. Week of 3 geleden schat ik?![]()
ohneequote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees maar terug. Week of 3 geleden schat ik?![]()
Dat is bij mij ookquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat vaak ook wel geinig. Probeert iemand continu pace abuse en kick off glitch en omdat ik dan toevallig uit 2 kopballen scoor ben ik de cross abuser, ondanks mijn 10 op 1 kansverhouding en 60% balbezit
Sowieso mooi dat soort gasten. Als je van ze wint met een kutteam dan ben je een handicap abuser en als je van ze wint met een duur team dan kan je niks zonder de creditcard van je pappie.
Als ik win ligt het aan mezelf en als ik verlies ligt het aan alles behalve aan mij.![]()
Sorry Kami. Principekwestietje; als ik alles moet gaan vertellen wat jij niet weet omdat je gewoon niet hebt opgelet, ben ik nog 3 jaar bezigquote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah kom op POTS, vertel gewoon ff.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Arme DSLtwitter:futheadnews twitterde op maandag 09-02-2015 om 21:36:23Our Robben winner! Congrats! RT @Jake_Tanis: Thanks @futheadnews @futheadsite for the TOTY Robben!!! http://t.co/BJirqDzEW8" reageer retweet
![]()
![]()
Ja echt een klootzak jij he. Eerst zon opmerking maken en dan niet uitleggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry Kami. Principekwestietje; als ik alles moet gaan vertellen wat jij niet weet omdat je gewoon niet hebt opgelet, ben ik nog 3 jaar bezig![]()
Ik heb die neiging naar mezelf toe ook wel, maar ik ga een ander dat niet verwijten. Zo werkt het ook met handicap/scripting waar we het zo vaak over hebben gehad. Als het in je nadeel aanwezig lijkt te zijn dan blijft het je bij, maar als bij jou alles lukt dan is het meestal ook gewoon omdat je tegenstander dan de scripting helemaal tegen zich heeft.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook
Als ik win ligt het aan mezelf en als ik verlies ligt het aan alles behalve aan mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt he, net zoals posten "jullie geloven niet wie ik nu in een pack heb!!1!".quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echt een klootzak jij he. Eerst zon opmerking maken en dan niet uitleggen.![]()
Ja precies.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt he, net zoals posten "jullie geloven niet wie ik nu in een pack heb!!1!".
Trouwens wat ik nu toch uit een pack haal !![]()
jullie raden nooit wat ik nu tussen mijn billetjes hebAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Nee.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echt een klootzak jij he. Eerst zon opmerking maken en dan niet uitleggen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een zakdoek?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef Tim86 het volgende:
jullie raden nooit wat ik nu tussen mijn billetjes heb![]()
een marrrrrrsquote:
Kent uw klassiekers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is dat je het nu gewend bent, maar hoop dat het er in Fifa 16 weer bij zit want dat brengt toch een stukje extra. Soms deed ik het ook nog zelf en stuurde ik iets van: "u mad?" en kreeg je soms ook prachtige verhalenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat vaak ook wel geinig. Probeert iemand continu pace abuse en kick off glitch en omdat ik dan toevallig uit 2 kopballen scoor ben ik de cross abuser, ondanks mijn 10 op 1 kansverhouding en 60% balbezit
![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
behalve M&M'squote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
To be fair, bij jou kan het alles zijn...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik stuurde nooit iets uit mezelf, tenzij het positief was (en dat was het toch bijna nooitquote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat je het nu gewend bent, maar hoop dat het er in Fifa 16 weer bij zit want dat brengt toch een stukje extra. Soms deed ik het ook nog zelf en stuurde ik iets van: "u mad?" en kreeg je soms ook prachtige verhalen)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iam ook. Hoe gaan we communicerenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom haten danquote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen kennen Rijst blijkbaar niet#LockupDS2![]()
Als ik tegen een klootzakje speelde die shhh'de of iets dergelijks en ik won uiteindelijk kon ik het nooit laten om hem sarcastisch te complimenterenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik stuurde nooit iets uit mezelf, tenzij het positief was (en dat was het toch bijna nooit)
![]()
Kunnen wel party doen, ff mijn headset zoekenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:08 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, ps party/skype call/skype gewoonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik win nooit ietsquote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Zhano het volgende:
Arme DSLtwitter:futheadnews twitterde op maandag 09-02-2015 om 21:36:23Our Robben winner! Congrats! RT @Jake_Tanis: Thanks @futheadnews @futheadsite for the TOTY Robben!!! http://t.co/BJirqDzEW8" reageer retweet
kut futhead.
![]()
Sorry hoor ik kom waarschijnlijk weer met een herhalende vraag, maar heb sif griez en sif laca. Zou jij daar 2 sif benzemas nu van halen? Welke worden meer waard?quote:![]()
![]()
ronaldoWat een baasje.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hij is gewoon beter dan ik verwacht hadquote:ALs je heb op stay wide en get behind zet. en dan in een 433
Ik zelf vind een winger niet belangrijk genoeg om er 12 mil voor te betalenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hij is gewoon beter dan ik verwacht hadALs je heb op stay wide en get behind zet. en dan in een 433
![]()
nou heb nu 9 uit 3. Dus gaat wel prima als lwquote:Op maandag 9 februari 2015 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zelf vind een winger niet belangrijk genoeg om er 12 mil voor te betalenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je moederquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou heb nu 9 uit 3. Dus gaat wel prima als lw![]()
Omdat je hem zoektquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou heb nu 9 uit 3. Dus gaat wel prima als lw![]()
Valt mee. Sif benzema en bale scoren ook genoeg. Maar door die instellingen kan je gewoon blind een diepte bal geven richting hem of bale.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen idee, ik kies zelf ook steeds verkeerd dit jaar. Maar Griez werd wel genoemd als potentiële UP (maar geen h2h UP)quote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sorry hoor ik kom waarschijnlijk weer met een herhalende vraag, maar heb sif griez en sif laca. Zou jij daar 2 sif benzemas nu van halen? Welke worden meer waard?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is echt niet zo goed ingame hoorquote:
Heb hem zelf gehad in FUT en vond het helemaal niks, Messi speelt veel fijner omdat die in de as van het veld staat.![]()
Deze man weetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is echt niet zo goed ingame hoor
Heb hem zelf gehad in FUT en vond het helemaal niks, Messi speelt veel fijner omdat die in de as van het veld staat.![]()
Met net hoe je speelt dan. Want bij mij doet hij het anders heel erg goed. 11 uit 4 nu.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is echt niet zo goed ingame hoor
Heb hem zelf gehad in FUT en vond het helemaal niks, Messi speelt veel fijner omdat die in de as van het veld staat.
Niet slecht voor een lw.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In divisie 10 kan iedereen veel scoren natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met net hoe je speelt dan. Want bij mij doet hij het anders heel erg goed. 11 uit 4 nu.
Niet slecht voor een lw.![]()
Als dat Mertesacker is ga je niet winnenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:57 schreef Rijst het volgende:
ff kijken of ik een potje kan winnen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zal best zo zijn. Alleen speel ik daar nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In divisie 10 kan iedereen veel scoren natuurlijk.
Oke chefke.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn. Alleen speel ik daar niet![]()
Wil je tegen mij? Ik heb ook een kutteamquote:Op maandag 9 februari 2015 22:57 schreef Rijst het volgende:
ff kijken of ik een potje kan winnen
[ afbeelding ]![]()
neequote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wil je tegen mij? Ik heb ook een kutteam![]()
Terry danquote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als dat Mertesacker is ga je niet winnen![]()
boehhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Niet van mij dit. Maar ik was blij met 160k laatst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus, dat is nog eens geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van mij dit. Maar ik was blij met 160k laatst![]()
Ik was blij met 250kquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van mij dit. Maar ik was blij met 160k laatst
Maar mijn inkoop was dan weer veel goedkoper: 40k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het optelsommetje nog maar eens gemaakt. 20 miljoen aan handelswaar en coins. Maar ik denk dat ik maar lekker met SIF Costa blijf spelen. Hou ik nog maar 15 miljoen tradespul over
Bijna vergeten: vanavond die Carnival Cup maar eens winnen. Dan komt er gewoon weer 6k bij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben gewoon te hebberig. Heb het prima voor elkaar met een paar dikke teams, maar toch wil ik altijd maar meer, meer, meer en raak ik er snel op uitgekeken. Heb ook steeds het geduld niet om te investeren de laatste tijd, zeker niet met al die rare shit die er steeds gebeurde met de prijzen. Genoeg spelers die ik daadwerkelijk gebruik en toevallig ook een goede investering zijn, maar toch. Heb nu steeds iedere cent in mijn teams zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het optelsommetje nog maar eens gemaakt. 20 miljoen aan handelswaar en coins. Maar ik denk dat ik maar lekker met SIF Costa blijf spelen. Hou ik nog maar 15 miljoen tradespul over
Bijna vergeten: vanavond die Carnival Cup maar eens winnen. Dan komt er gewoon weer 6k bij
Nu alleen nog iets voor rondom KdB bedenken. Heb weinig inspiratie alleen. Jammer dat ik niet met een false 9 kan spelen. Dan waren er best veel opties. Nu zit ik steeds te kutten met de spitspositie in mijn potentiële teams. Misschien Lewa maar een herkansing geven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb altijd erg moeilijk als ik tegen Lewa speel...maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te hebberig. Heb het prima voor elkaar met een paar dikke teams, maar toch wil ik altijd maar meer, meer, meer en raak ik er snel op uitgekeken. Heb ook steeds het geduld niet om te investeren de laatste tijd, zeker niet met al die rare shit die er steeds gebeurde met de prijzen. Genoeg spelers die ik daadwerkelijk gebruik en toevallig ook een goede investering zijn, maar toch. Heb nu steeds iedere cent in mijn teams zitten
Nu alleen nog iets voor rondom KdB bedenken. Heb weinig inspiratie alleen. Jammer dat ik niet met een false 9 kan spelen. Dan waren er best veel opties. Nu zit ik steeds te kutten met de spitspositie in mijn potentiële teams. Misschien Lewa maar een herkansing geven.
Of je kan natuurlijk gaan sparen voor de SIFAuba
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mehh, als ik zoveel geld uit moet geven wil ik er wel minimaal 4* skillies bijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb altijd erg moeilijk als ik tegen Lewa speel...maar dat kan ook aan mij liggen
Of je kan natuurlijk gaan sparen voor de SIFAuba
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijken hoe hard die bubbel gaat barsten vrijdag..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:45 schreef Apekoek het volgende:
lacazette al richting de 2,2 miljoen. Waar gaat dat in godsnaam stoppen, straks messi voorbij?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En toch valt het me bij SIF Costa mee; ik kan niet zeggen dat ik het keihard mis. Maar daaromheen staan wel allemaal spelers met 4* skills.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh, als ik zoveel geld uit moet geven wil ik er wel minimaal 4* skillies bijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beter verkoop ik hem dus voor donderdag, die gok maar nemen dan. Vind hem ook niet heel fantastisch spelen namelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken hoe hard die bubbel gaat barsten vrijdag..![]()
Ja, denk dat undercutters het wel voor elkaar gaan verpesten als de UP versies er daadwerkelijk zijn. Al is het dit jaar de trend dat het toch weer net anders gaan dan iedereen verwacht (mede door die verwachting) waardoor het weer anders loopt. Als je gewoon random het tegenovergestelde doet van wat iedereen verwacht zit je vaak goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Beter verkoop ik hem dus voor donderdag, die gok maar nemen dan. Vind hem ook niet heel fantastisch spelen namelijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Binnenkort Milan - Niang maar eens omwisselen voor Genoa - Niang. Heb een team met Franse silvers, dus club is voor mij niet zo interessant...maar het prijsverschil tussen beide versies begint aardig op te lopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was mijn plan ook jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Binnenkort Milan - Niang maar eens omwisselen voor Genoa - Niang. Heb een team met Franse silvers, dus club is voor mij niet zo interessant...maar het prijsverschil tussen beide versies begint aardig op te lopen.
Alleen door die Abate link. Maar dat verschil wordt alleen maar groter..Genoa versie is nog vrij duur nu vind ik. Duurder dan die Milan versie toen ik het er met je over had om hem in te slaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tering, nog verkocht voor krap 24kquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje jammer dat ik IF Padt vorige week niet heb gekocht voor mijn team.. nu is hij bijna 900k.![]()
![]()
Geen peil op te trekken idd, het zijn net aandelenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, denk dat undercutters het wel voor elkaar gaan verpesten als de UP versies er daadwerkelijk zijn. Al is het dit jaar de trend dat het toch weer net anders gaan dan iedereen verwacht (mede door die verwachting) waardoor het weer anders loopt. Als je gewoon random het tegenovergestelde doet van wat iedereen verwacht zit je vaak goed![]()
![]()
Ja klopt. Genoa versie moet langzaam richting 15-20k. En intussen wordt de Milan versie maar duurder en duurderquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was mijn plan ook ja
Alleen door die Abate link. Maar dat verschil wordt alleen maar groter..Genoa versie is nog vrij duur nu vind ik. Duurder dan die Milan versie toen ik het er met je over had om hem in te slaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren maar eens een nieuwe spits geprobeerd
Van Jovetic naar Falcao
Is toch wel een echte verbetering
In tegenstelling tot Dzeko tov Jovetic
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
SIF godin gaat ook ongeveer door het dak
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil Godin hybridden in een Frans team. En dan noem ik het team LevenAlsGodinFrankrijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil Godin hybridden in een Frans team. En dan noem ik het team LevenAlsGodinFrankrijkzit je wel vast aan varane
![]()
Dat zal je snel zat worden
of gewoon 10 fransen met een 3 chem godin
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil Godin hybridden in een Frans team. En dan noem ik het team LevenAlsGodinFrankrijk
🍆![]()
Videokaart kapot
Fut zou nog wel lukken op mijn onboard videokaart denk ik.quote:
Alles kan op je onboard videokaart, als je maar wilquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fut zou nog wel lukken op mijn onboard videokaart denk ik.
#FreeTrapz![]()
Als ik wat wil? Mijn moederboard slopen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alles kan op je onboard videokaart, als je maar wil
Van de zaak tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik wat wil? Mijn moederboard slopen?to the max met die handel
![]()
net zo lang tot er rook uit komt
#FreeTrapz![]()
Ja, behalve dat het op mijn pc voor thuis gaat en niet die van de zaak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Van de zaak tochto the max met die handel
![]()
net zo lang tot er rook uit komt
Altijd leuk. Een team verslaan (wel met moeite) met daarin o.a. TOTY Di Maria, SIF Neymar, Ronaldo en Bale.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan is het balenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het op mijn pc voor thuis gaat en niet die van de zaak.en gewoon inloggen op de zaak om zware dingen te doen ook geen optie ?
Ik log gewoon in als er echt heftig nagedacht moet worden
#FreeTrapz![]()
Nope.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan is het balenen gewoon inloggen op de zaak om zware dingen te doen ook geen optie ?
Ik log gewoon in als er echt heftig nagedacht moet worden
Is ook gewoon mijn prive pc. Was ook niet van plan om er heel veel werk op te gaan doen voor mijn baas. Dat doe ik wel gewoon op kantoor.
Maar ik krijg mijn geld terug. Alleen dat is wel kut, want ik had de kaart in een aanbieding gekocht. En nu is die kaartr 140 duurder dus kan voor het zelfde geld nooit meer zo goede kaart kopen.
Je kan je afvragen of het echt wel zo'n goede kaart was, als hij in no-time kapot gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope.
Is ook gewoon mijn prive pc. Was ook niet van plan om er heel veel werk op te gaan doen voor mijn baas. Dat doe ik wel gewoon op kantoor.
Maar ik krijg mijn geld terug. Alleen dat is wel kut, want ik had de kaart in een aanbieding gekocht. En nu is die kaartr 140 duurder dus kan voor het zelfde geld nooit meer zo goede kaart kopen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij was meteen al kapot. Dan kan bij elke kaart gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of het echt wel zo'n goede kaart was, als hij in no-time kapot gaatMaar een Asus nvidia gtx 770 4gb is wel een goede kaart hoor.
Als je nog steeds dat type wil, kun je toch vragen/eisen dat je bij die zaak voor dezelfde prijs een zelfde soort kaart kunt krijgen? Dus dat je nu zonder bijbetaling een vervangende kaart krijgt? Lijkt me niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij was meteen al kapot. Dan kan bij elke kaart gebeuren natuurlijk.Maar een Asus nvidia gtx 770 4gb is wel een goede kaart hoor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je nog steeds dat type wil, kun je toch vragen/eisen dat je bij die zaak voor dezelfde prijs een zelfde soort kaart kunt krijgen? Dus dat je nu zonder bijbetaling een vervangende kaart krijgt? Lijkt me niet zo vreemd.Dat sturen ze mij nu net. Dus nu gevraagd welke kaart zij mij dan aanraden, en eens kijken wat ze dan met de prijs gaan doen.quote:voorraad is nu op en is ook niet meer te krijgen, vandaar dat die laaste kaart ook wat goedkoper was.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bel roypsv en rijd ff bij het bedrijf langs, moet jij eens opletten hoe snel ze een nieuwe kaart hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Dat sturen ze mij nu net. Dus nu gevraagd welke kaart zij mij dan aanraden, en eens kijken wat ze dan met de prijs gaan doen.#LockupDS2![]()
Potsie ook mee he, die heeft litmanen gewoon laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:27 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Bel roypsv en rijd ff bij het bedrijf langs, moet jij eens opletten hoe snel ze een nieuwe kaart hebbenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij videokaart ze allemaal de moederAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tremoulinas en Mathieu/Laportequote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]zit je wel vast aan varane
![]()
Dat zal je snel zat worden
of gewoon 10 fransen met een 3 chem godin![]()
Probleem is meer dat er geen Franse keeper in La Liga speelt en je er pauper middenvelders voor moet zetten (of een omgebouwde Benzema/Griezmann).
#overalserieusopingaan![]()
Maar die was gisteren ineens weer (heel even) terug om de moeder van over_hedge te beledigen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Potsie ook mee he, die heeft litmanen gewoon laten verdwijnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
litmanen was hier gisteren nogquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Potsie ook mee he, die heeft litmanen gewoon laten verdwijnen.#LockupDS2![]()
Ik wilde hier nog serieus op reageren maar toen zag ik de hashtagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tremoulinas en Mathieu/Laporte
Probleem is meer dat er geen Franse keeper in La Liga speelt en je er pauper middenvelders voor moet zetten (of een omgebouwde Benzema/Griezmann).
#overalserieusopingaan
Al klinkt een omgebouwde Benzema wel erg sexy.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzepaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog serieus op reageren maar toen zag ik de hashtag
Al klinkt een omgebouwde Benzema wel erg sexy.
#LockupDS2![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
heb ik serieus litmanen gemistmis hem wel hoor.
#FreeTrapz![]()
Weet iemand al iets over UP's en wanneer ze EA begint met uitrollen ervan ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
neequote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand al iets over UP's en wanneer ze EA begint met uitrollen ervan ?#LockupDS2![]()
Mooi masker manquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Vrijdag volgens de wandelgangen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand al iets over UP's en wanneer ze EA begint met uitrollen ervan ?![]()
Trouwens aan het twijfelen om een YOLO'tje te doen..
Ga een zondag 13 30 wedstrijd bezoeken in Londen, maar ivm afstuderen wil ik die zelfde avond nog terug vliegen. Laatste (easyjet) vlucht vertrekt om 19:20
#LockupDS2![]()
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:36 schreef RijstbaI het volgende:
Ga een zondag 13 30 wedstrijd bezoeken in Londen, maar ivm afstuderen wil ik die zelfde avond nog terug vliegen. Laatste (easyjet) vlucht vertrekt om 19:20Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:36 schreef RijstbaI het volgende:
Ga een zondag 13 30 wedstrijd bezoeken in Londen, maar ivm afstuderen wil ik die zelfde avond nog terug vliegen. Laatste (easyjet) vlucht vertrekt om 19:20Als het stadion binnen een uur van het vliegveld ligt welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Verkapte denken jullie dat ik het red post![]()
![]()
hoi ik vertrouw al die buitenlandse tyfes sites niet wil gewoon hollandse munten kopen
iemand ervaring met deze site?
https://www.futstore.nl/fifa15-ps4-futcoins-1000k
gr gr![]()
Vanaf welke luchthaven vertrekt hij en welk stadion ga je zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Verkapte denken jullie dat ik het red postscheelt nogal wat he.
#FreeTrapz![]()
Stamford Bridge - London Southendquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vanaf welke luchthaven vertrekt hij en welk stadion ga je zittenscheelt nogal wat he.
Moeten ook nog ergens bagage op halen tussendoor (hotel nog niet geboekt)#LockupDS2![]()
Southend, weetje hoe verquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:43 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Stamford Bridge - London Southend
Moeten ook nog ergens bagage op halen tussendoor (hotel nog niet geboekt). dan moeten echt al je metro trein verbindingen goed vallen en je zo door kunnen lopen (dat kan daar dan meestal weer wel) op het vliegveld.
#FreeTrapz![]()
Naast kozijnen ook nog verstand van vliegveldenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Southend, weetje hoe ver. dan moeten echt al je metro trein verbindingen goed vallen en je zo door kunnen lopen (dat kan daar dan meestal weer wel) op het vliegveld.
.
![]()
Dan weer de twijfels; of het dubbele voor een vliegticket betalen en zondag laat nog terug vliegen, of voor het zelfde geld nog een nachtje Londen mee pakken (weer kut qua werk/school/afstuderen bij iedereen die mee gaat)
#firstworldproblems#LockupDS2![]()
Kate wilde haar voorgevel laten vervangen, moest dus regelmatig in londen zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Naast kozijnen ook nog verstand van vliegvelden.
#FreeTrapz![]()
litmanen was er gister avond opeens weer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Potsie ook mee he, die heeft litmanen gewoon laten verdwijnen.Probeerde weer ruzie te zoeken alleen werd totaal genegeerd.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
toty david luizquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:57 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Hier die nieuwe cup maar eens mee winnen
Geen SIF neymar en TOTY silva op stellenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:57 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Hier die nieuwe cup maar eens mee winnenkrenterig hoor.
#FreeTrapz![]()
Misschien Oscar en Ramires omdraaien? Dan kan Ramires de gaten opvullen die Dani Alves achter zal latenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:57 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Hier die nieuwe cup maar eens mee winnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gebruik if lichtsteinerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:02 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier nog tips voor?#LockupDS2![]()
Ik ben niet zo'n fan van Sirigu, maar keepers blijven random. Ik zou er misschien Handanovic wegzetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:02 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier nog tips voor?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanochtend nog een goedkoop opgepikt en direct weer doorverkocht. FUTfocus FTW. Ik schrok ook van zijn prijs jaquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Test ze allebei wel gewoon evenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Sirigu, maar keepers blijven random. Ik zou er misschien Handanovic wegzetten.![]()
![]()
Net als IF Lallana, een van de weinige IF's die rond de 20k bleef hangen. In een week tijd naar 85-90k geknaltquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanochtend nog een goedkoop opgepikt en direct weer doorverkocht. FUTfocus FTW. Ik schrok ook van zijn prijs ja
#LockupDS2![]()
De serie A zou gebaat zijn bij een goeie IF/SIF keeper. Nu is er alleen die IF Lopez. Grabbelaar is het. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Test ze allebei wel gewoon evenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt ?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Net als IF Lallana, een van de weinige IF's die rond de 20k bleef hangen. In een week tijd naar 85-90k geknaltheb ik er nog een stuk of 8 van ergens op een account
#FreeTrapz![]()
Ik heb er ook 6 verkocht voor 45kquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Echt ?heb ik er nog een stuk of 8 van ergens op een account
#LockupDS2![]()
Ik vond IF Lopez wel oke, maar weinig bijzonder. Handanovic is wel best prima. Voor de standaard van deze FIFA tenminste..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De serie A zou gebaat zijn bij een goeie IF/SIF keeper. Nu is er alleen die IF Lopez. Grabbelaar is het. Beetje jammer.
Ik heb meer problemen met de 2e CB steeds. Chiellini is dit jaar wel degelijk, maar heb naast hem zoveel opties gehad en over niemand ben ik echt tevreden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Castan gewoon degelijk tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond IF Lopez wel oke, maar weinig bijzonder. Handanovic is wel best prima. Voor de standaard van deze FIFA tenminste..
Ik heb meer problemen met de 2e CB steeds. Chiellini is dit jaar wel degelijk, maar heb naast hem zoveel opties gehad en over niemand ben ik echt tevreden.
#FreeTrapz![]()
Ja naar CB's heb ik ook lang zitten kijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond IF Lopez wel oke, maar weinig bijzonder. Handanovic is wel best prima. Voor de standaard van deze FIFA tenminste..
Ik heb meer problemen met de 2e CB steeds. Chiellini is dit jaar wel degelijk, maar heb naast hem zoveel opties gehad en over niemand ben ik echt tevreden.
Maar Barzagli deed het vorige keer ''wel oke'' dus maar weer voor hem gegaan + goedkoop.![]()
Meh. Vond hem erg lomp..terwijl hij niet bijzonder groot of sterk is verder. En iedere pass over meer dan 5 meter verneukte hij. Ook maar weinig potjes de kans gegeven though. Vond die gast van Inter dan nog beter.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pre patch was Caceres erg goed. Met zijn snelheid en wendbaarheid kon hij die slalomnegers prima afstoppen. Nu is zijn grote voordeel wel weggevallen en komen zijn nadelen wat nadrukkelijker naar voren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja naar CB's heb ik ook lang zitten kijken
Maar Barzagli deed het vorige keer ''wel oke'' dus maar weer voor hem gegaan + goedkoop.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mja had hem destijds in een pack en hij is in waarde nog niet echt gestegen dus wacht nog ff met verkopen.quote:Dat is een goeiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien Oscar en Ramires omdraaien? Dan kan Ramires de gaten opvullen die Dani Alves achter zal laten. Tevens zet ik bij team instructions mijn backs altijd op: stay behind, maar hier luisteren ze bijna nooit naar, zeker alves niet
.
![]()
Staat bij mij naast TOTY silva, die compenseert misschien een hoop. ook IF caceres er naast is overal te vindenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meh. Vond hem erg lomp..terwijl hij niet bijzonder groot of sterk is verder. En iedere pass over meer dan 5 meter verneukte hij. Ook maar weinig potjes de kans gegeven though. Vond die gast van Inter dan nog beter.ik heb me tenminste nog niet dood zitten ergeren aan hem.
#FreeTrapz![]()
Hij zit pas op 300% van toen hij in packs zat, stijging valt dus idd nog wel meequote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:25 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Mja had hem destijds in een pack en hij is in waarde nog niet echt gestegen dus wacht nog ff met verkopen.
[..]
Dat is een goeie. Tevens zet ik bij team instructions mijn backs altijd op: stay behind, maar hier luisteren ze bijna nooit naar, zeker alves niet
.
![]()
#FreeTrapz![]()
Ik twijfel of ik sif pgoba en sif benzema verkoop en dan messi koop.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik speel op de pc (inb4 fut op de pc blabla)quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij zit pas op 300% van toen hij in packs zat, stijging valt dus idd nog wel mee![]()
![]()
oh wat sneuquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:33 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik speel op de pc (inb4 fut op de pc blabla)
#FreeTrapz![]()
Beste Serie A CB's die ik heb gebruikt zijn gewoon Chiellini en Barzagli, niet in hetzelfde team gehad overigens.
Verder is alleen die Griek van Roma nog wel redelijk van degenen die ik heb geprobeerd. IF Bonucci, Ogbonna, Caceres, Castan, de Fransman van Roma, Juan Jesus en Mexes waren egt slegt (lees: IBGS).
En qua keepers alleen Handanovic (heel erg slecht) en De Sanctis (onopvallend, dus dat is best ok) gehad.![]()
Enige verdedigers uit de Serie A die ik echt slecht vond zijn Caceres en Zapata. Verder nooit problemen gehad Chiellini, Barzagli, Ogbonna, Mexes, Jesus, Mexes. De rest eigenlijk nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef DutchSL het volgende:
Beste Serie A CB's die ik heb gebruikt zijn gewoon Chiellini en Barzagli, niet in hetzelfde team gehad overigens.
Verder is alleen die Griek van Roma nog wel redelijk van degenen die ik heb geprobeerd. IF Bonucci, Ogbonna, Caceres, Castan, de Fransman van Roma, Juan Jesus en Mexes waren egt slegt (lees: IBGS).
En qua keepers alleen Handanovic (heel erg slecht) en De Sanctis (onopvallend, dus dat is best ok) gehad.![]()
Keepers zijn zo randomHandanovic en López doen het bij mij echt goed. Leno is echt pure aids bij mij, terwijl mensen hier wel tevreden over m zijn
![]()
![]()
Lenoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef Jorwol het volgende:
Keepers zijn zo randomHandanovic en López doen het bij mij echt goed. Leno is echt pure aids bij mij, terwijl mensen hier wel tevreden over m zijn
Fahrmann
Als ik al enige lijn in mijn keeperservaringen kan ontdekken dan is het dat keepers met lage rating beter zijn.
Van de hoge ratings kan alleen SIF De Gea zich enigszins aan de aids onttrekken.
edit. en Weidenfeller is ook nog wel ok![]()
IF Lloris vond ik wel prima (maar geld niet waard). SIF De Gea hetzelfde verhaal. Neuer en Courtois waren echt matig, vooral die laatste. NIF Lloris was ook teringslecht trouwens. Terwijl Courtois tegen mij wel altijd heel goed is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Leno
Fahrmann
Als ik al enige lijn in mijn keeperservaringen kan ontdekken dan is het dat keepers met lage rating beter zijn.
Van de hoge ratings kan alleen SIF De Gea zich enigszins aan de aids onttrekken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Siriguje kan nog beter clasie op goal zetten
#FreeTrapz![]()
Zal wel gekkehuis worden met peks as vrijdag wanneer de ups uit zijn, goedkoop nifs in huidige totw inslaan. Hoop op een goedkope auba![]()
![]()
Sowieso die keepers dit jaar
Sirigu was gewoon net als IRL bij mij. Ene wedstrijd onpasseerbaar, andere wedstrijd een clown die alles verneukte.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nifs in huidig totw? Die snap ik even niet. En Auba gaat debiel duur worden lijkt me. Misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:50 schreef Apekoek het volgende:
Zal wel gekkehuis worden met peks as vrijdag wanneer de ups uit zijn, goedkoop nifs in huidige totw inslaan. Hoop op een goedkope auba
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laatst speelde in tegen iemand die Falcao op goal had gezet in de rustquote:Hij stond al achter en hij wilde kennelijk rond kutten. Met zulke extremen merk je ineens wel dat skills van keepers wel degelijk wat uitmaken, longshots had hij nooit klem vast
![]()
![]()
Bij mij meestal het laatste. Nu IF alves staan, doet het goed op de gebruikelijke rare keeperfratsen na.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:51 schreef Tim86 het volgende:
Sirigu was gewoon net als IRL bij mij. Ene wedstrijd onpasseerbaar, andere wedstrijd een clown die alles verneukte.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moest gisteren tegen iemand met Courtois, hij was veel beter dan mij, maar ik kreeg een corner en kopte die in de handen van Courtois.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Lloris vond ik wel prima (maar geld niet waard). SIF De Gea hetzelfde verhaal. Neuer en Courtois waren echt matig, vooral die laatste. NIF Lloris was ook teringslecht trouwens. Terwijl Courtois tegen mij wel altijd heel goed is.
Die Belg deed zijn nationaliteit eer aan en maakte door dat zachte kopballetje met de bal in zijn handen een hupje naar achteren over de doellijn.
2-1 gewonnen![]()
![]()
Uhm bedoel dat nifs en huidige totw wel goedkoop zal worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nifs in huidig totw? Die snap ik even niet. En Auba gaat debiel duur worden lijkt me. Misschien maar beter ook
Mwa Auba zal toch niet veel meer gaan kosten dan sif benz?![]()
Helaas wel een grabbelaar bij voorzetten en corners. Gelukkig weinig mensen die daar veel mee doen, maar toch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bij mij meestal het laatste. Nu IF alves staan, doet het goed op de gebruikelijke rare keeperfratsen na.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je al naar de prijs van zijn IF gekeken?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Uhm bedoel dat nifs en huidige totw wel goedkoop zal worden.
Mwa Auba zal toch niet veel meer gaan kosten dan sif benz?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zakt doorgaans met een nieuwe if. Ff goede hoop houden, hij is niet heel hoog rated, dus drop rate zou redelijk hoog moeten zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je al naar de prijs van zijn IF gekeken?![]()
Zal best, maar dan moet de SIF goedkoper worden dan de IF nu is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die zakt doorgaans met een nieuwe if.
Al gebeurde dat ook met Benzema zelf.![]()
Maar wat is dan de logica achter jouw denkwijze?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die zakt doorgaans met een nieuwe if.
IF Auba is 2.3 miljoen en dan komt er een betere versie van hem uit en dan zou die SIF goedkoper moeten worden dan de IF nu is?
Spelers stijgen wel snel en beginnen soms nog wat lager, maar denk dat je hier weinig van hoeft te verwachten hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar wat is dan de logica achter jouw denkwijze?
IF Auba is 2.3 miljoen en dan komt er een betere versie van hem uit en dan die SIF goedkoper moeten worden dan de IF nu is?
Spelers stijgen wel snel en beginnen soms nog wat lager, maar denk dat je hier weinig van hoeft te verwachten hoor.Morguh btwquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal best, maar dan moet de SIF goedkoper worden dan de IF nu is.
Al gebeurde dat ook met Benzema zelf.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mogguhhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar bij elke nieuwe IF gaan de oude prijzen echt heel hard achteruit hoorquote:Ik denk dat die Auba ook echt enorm gaat zakken, en aangezien er wss meer bijkomen dan bij SIF Benzema, kan hij echt wel zakken naar 1.5 miljoen oid
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien 2 dagen en dan weer de lucht in. Al is Auba wel TOTW5, dat zou nog een goed argument kunnen zijn voor de extreme prijs. Maar daar doel je ook op volgens mij (?)quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar bij elke nieuwe IF gaan de oude prijzen echt heel hard achteruit hoorIk denk dat die Auba ook echt enorm gaat zakken, en aangezien er wss meer bijkomen dan bij SIF Benzema, kan hij echt wel zakken naar 1.5 miljoen oid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dus er zijn er normaal gesproken minder op de markt en meer verdwenen in clubs, en het feit dat hij met 81 rated een lagere droprate heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien 2 dagen en dan weer de lucht in. Al is Auba wel TOTW5, dat zou nog een goed argument kunnen zijn voor de extreme prijs. Maar daar doel je ook op volgens mij (?)
Het feit dat hij de enige fijne Bundesliga spits zal zijn helpt dan weer niet mee, maar Benzema heeft dat ook een beetje in de BBVA.
En Benzema is nu met 2 miljoen nog veel lager dan zijn IF (2.6 miljoen) vorige week was dus ik denk dat hij dat toch iig wel blijft tot die SIF Auba uit packs zal zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF benzema zakte ook alleen maar door die rare angst drop van vorige week.
Ik denk dat dat de prijs van de SIF ook ten gunste is gekomen, en ze straks beide wanneer de SIF uit packs is weer als een debiel omhoog gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is ook een UP Bubblequote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
IF Aguero ook al bijna 15 miljoen waard
Zitten best veel spelers binnenkort aan die cap denk ik
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Carvajal 800k, krijgt die ook een UP ofzo
Elke dag![]()
Payet ook een UP in H2H zie ik
Elke dag![]()
Die heb ik voor 300-nogwat k verkochtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Carvajal 800k, krijgt die ook een UP ofzo
Merkte ook totaal geen verschil tussen de IF en nu de NIF.![]()
zeker weten doen we nooit, kunnen het alleen maar verwachtenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef Kamikazie het volgende:
Wat gaat er nog meer dalen dan?! Weet ik wat ik moet kopen/verkopen.
grootste UP bubbles zitten bij Lacazette, Aguero, Godin (lijkt mij) KdB (al is dat op dit moment lastig inschatten).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SIF De Geaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker weten doen we nooit, kunnen het alleen maar verwachten
grootste UP bubbles zitten bij Lacazette, Aguero, Godin (lijkt mij) KdB (al is dat op dit moment lastig inschatten).
Ik ga hem eens listen voor 4 miljoen, kijken of ze happen.![]()
Ik heb sowieso mijn dure spelers er op staan voor 1M extraquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF De Gea
Ik ga hem eens listen voor 4 miljoen, kijken of ze happen.zo verdien je nog eens wat.
#FreeTrapz![]()
Ik nu ook maar 1xquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb sowieso mijn dure spelers er op staan voor 1M extrazo verdien je nog eens wat.
Bij Lacazette vraag ik het me toch af, als hij de UP krijgt die hij verdient (minstens plus 3) dan wordt het wel de beste spits in het spelMiss een korte dip dan, maar iedereen zal hem willen
Elke dag![]()
SIF De Gea (packed) en SIF Alexis (461k) voor 4 miljoen gelist, gelijk ook IF Fernandez (18k) voor 120k er op gegooid en IF Szeczaspool (30k) voor 100k gelist omdat het team nu toch kapot is zonder LW Sanchez
Kan ik Fiorentina-Cuadrado voor iets anders gebruiken.![]()
Werkt DSL'en ook een beetje met NIFs? Nog niet geprobeerd eigenlijk
Elke dag![]()
Precies de reden waarom ik twijfel hem te verkopen, bij plus 3 heb je met de sif de franse messi.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik nu ook maar 1x
Bij Lacazette vraag ik het me toch af, als hij de UP krijgt die hij verdient (minstens plus 3) dan wordt het wel de beste spits in het spelMiss een korte dip dan, maar iedereen zal hem willen
![]()
Toch blijft hij lacazette heten, en wil het gemiddelde 12 jarige engels rotjochie toch nog liever met Aguero, Costa e.d. spelen. En ik vraag mij af of als hij een UP krijgt hij echt zo heel anders gaat spelen, laten we eerlijk zijn EA past wat getallen op het kaartje aan en klaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik twijfel hem te verkopen, bij plus 3 heb je met de sif de franse messi.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik gooi er meestal wel een marge bovenop ja, gisteren Xavi in een pack en verkocht voor 3k i.p.v. de 2.5k die hij waard was #rijkenwordenrijkerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Werkt DSL'en ook een beetje met NIFs? Nog niet geprobeerd eigenlijk![]()
Op EA forum zag ik laatst iets voorbij komen met veel mensen die scructureel hun spelers listen met een gold all attr kaart en daardoor heel vaak extreem kunnen DSL'en. Misschien dat eens proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Werkt DSL'en ook een beetje met NIFs? Nog niet geprobeerd eigenlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zolang het broertje van kiid maar blijft kopen maken we kansquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op EA forum zag ik laatst iets voorbij komen met veel mensen die scructureel hun spelers listen met een gold all attr kaart en daardoor heel vaak extreem kunnen DSL'en. Misschien dat eens proberen
#FreeTrapz![]()
Extreem vaak of met heel veel extra cash?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op EA forum zag ik laatst iets voorbij komen met veel mensen die scructureel hun spelers listen met een gold all attr kaart en daardoor heel vaak extreem kunnen DSL'en. Misschien dat eens proberen
Elke dag![]()
Wtf is er met geenstijl dan
Elke dag![]()
Heel vaak (zal wel overdreven zijn, maar laten we zeggen met enige regelmaat) voor extreme prijzen. Dus echt het drievoudige ofzo. Iniesta's voor 150k etcquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Extreem vaak of met heel veel extra cash?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt elke site die ik bezoek vandaag heeft issues..behalve FOK en de webapp. Normaal zijn die juist labielquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is waar maar Lacazette is wel heel populair in het Franse land, dat zijn aardig wat 12 jarige kut jochies. Daarbij is de normale Messi misschien wel net zo weinig op de markt als SIF lacazette? Messi word gehele jaar al gedropt maar weinig want hoge rating en sif lacazette alleen 1 week, dus inverhouding net zo veel op de markt? Of is dat echt onzin?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toch blijft hij lacazette heten, en wil het gemiddelde 12 jarige engels rotjochie toch nog liever met Aguero, Costa e.d. spelen. En ik vraag mij af of als hij een UP krijgt hij echt zo heel anders gaat spelen, laten we eerlijk zijn EA past wat getallen op het kaartje aan en klaar.![]()
geen idee blijft koffiedik kijken. ik blijf er in ieder geval vanaf het is mij te link die maffe fransoos. speel wel met de NIF is net zo goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is waar maar Lacazette is wel heel populair in het Franse land, dat zijn aardig wat 12 jarige kut jochies. Daarbij is de normale Messi misschien wel net zo weinig op de markt als SIF lacazette? Messi word gehele jaar al gedropt maar weinig want hoge rating en sif lacazette alleen 1 week, dus inverhouding net zo veel op de markt? Of is dat echt onzin?
#FreeTrapz![]()
Niet regelmatig uit corners scorenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helaas wel een grabbelaar bij voorzetten en corners. Gelukkig weinig mensen die daar veel mee doen, maar toch.
#LockupDS2![]()
Corners indraaien en vervolgens inkoppen is een kunst hoor. Het perfecte indraaien..het timen..het richten. Magisch. Dan moet je wel echt goed zijn. Vooral als je ze met Payet in kan koppenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:45 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Niet regelmatig uit corners scoren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pots, dat wordt nog wat puntjes in minderingtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 12:45:45NAC heeft tegen #PSV mogelijk een speler opgesteld die niet speelgerechtigd was, Zukanovic. Gevolgen nog onduidelijk. reageer retweet
Elke dag![]()
Zolang spelers als Sneijder en Valbuena in het spel neergezet worden in het strafschopgebied om een corner te verdedigen, zijn er veel spelers die de illusie hebben dat ze goed zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Corners indraaien en vervolgens inkoppen is een kunst hoor. Het perfecte indraaien..het timen..het richten. Magisch. Dan moet je wel echt goed zijn. Vooral als je ze met Payet in kan koppenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Zolang de zelfde soort spelers er staan om de bal in te koppen (en je CV blijft achterin staan) heft dit elkaar opquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zolang spelers als Sneijder en Valbuena in het spel neergezet worden in het strafschopgebied om een corner te verdedigen, zijn er veel spelers die de illusie hebben dat ze goed zijn.
#LockupDS2![]()
Daarom dus gewoon niet met sneijder en valbuena spelen![]()
10 grote sterke negers opstellen
#FreeTrapz![]()
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots, dat wordt nog wat puntjes in minderingtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 12:45:45NAC heeft tegen #PSV mogelijk een speler opgesteld die niet speelgerechtigd was, Zukanovic. Gevolgen nog onduidelijk. reageer retweet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zolang spelers als Sneijder en Valbuena in het spel neergezet worden in het strafschopgebied om een corner te verdedigen, zijn er veel spelers die de illusie hebben dat ze goed zijn.
In coop stonden ze gisteren wat logischer opgesteld voor mijn gevoel..als ik tegen vrienden speel ook. Is dat niet een FUT dingetje?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter een IF dan een NIF dan, die NIF zakt zeker die IF geen ideequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
Dus moet ik NU een NIF Aguero kopen of niet? (Ik wil ermee spelen)
Maar als ie zakt zakt ie heel veel
Elke dag![]()
Verschil is wel bijna `10 miljoenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter een IF dan een NIF dan, die NIF zakt zeker die IF geen idee
Maar als ie zakt zakt ie heel veel![]()
![]()
Waarom? Als hij een UP krijgt zal de NIF normaliter dalen..zeker aan het begin met wat panicsales en undercutten lijkt me.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
Dus moet ik NU een NIF Aguero kopen of niet? (Ik wil ermee spelen)
Waarom zou je dan NU moeten kopen. Wacht dan tot vrijdag zou ik zeggen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat ik nu wil spelenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom? Als hij een UP krijgt zal de NIF normaliter dalen..zeker aan het begin met wat panicsales en undercutten lijkt me.
Waarom zou je dan NU moeten kopen. Wacht dan tot vrijdag zou ik zeggen..![]()
![]()
Is er een andere goede spits die ik zonder gevaar kan kopen?![]()
![]()
De Fukkers, Veronica versie van Foute vrienden, is wel echt heel erg slecht
Al heb ik ook geen hoge pet op van wat ik heb gezien van de Foute vrienden van RTL5 met Klaas van Eerden
Elke dag![]()
Suarez en Benzquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik nu wil spelen![]()
![]()
Is er een andere goede spits die ik zonder gevaar kan kopen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee, maar Boateng of Cahill staat vaak aan de rand 16 klaar voor de afvallende balquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In coop stonden ze gisteren wat logischer opgesteld voor mijn gevoel..als ik tegen vrienden speel ook. Is dat niet een FUT dingetje?
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nederlandse tv heeft heel veel goede en toffe ideeën, maar die dingen die ze overnemen van de Belgen vind ik maar brak altijd. Kan me zo even geen programma format noemen dat ik wel echt leuk vond.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
De Fukkers, Veronica versie van Foute vrienden, is wel echt heel erg slecht
Al heb ik ook geen hoge pet op van wat ik heb gezien van de Foute vrienden van RTL5 met Klaas van Eerden
De NL versie van De Slimste is wel populair, maar dat staat ook niet in verhouding met de Belgische variant imo. De quiz zelf wel, maar die jury en presentator daar zijn zoveel anders (en imo ook leuker/beter).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee iddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nederlandse tv heeft heel veel goede en toffe ideeën, maar die dingen die ze overnemen van de Belgen vind ik maar brak altijd. Kan me zo even geen programma format noemen dat ik wel echt leuk vond.
De NL versie van De Slimste is wel populair, maar dat staat ook niet in verhouding met de Belgische variant imo. De quiz zelf wel, maar die jury en presentator daar zijn zoveel anders (en imo ook leuker/beter).Alleen de Nederlandse versie van Man bijt Hond vind ik beter dan de Vlaamse variant, verder zijn al die remakes echt verschrikkelijk idd
Elke dag![]()
Ik vind De Slimste Mens toch wel leuk.. ik mis het nu al.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nederlandse tv heeft heel veel goede en toffe ideeën, maar die dingen die ze overnemen van de Belgen vind ik maar brak altijd. Kan me zo even geen programma format noemen dat ik wel echt leuk vond.
De NL versie van De Slimste is wel populair, maar dat staat ook niet in verhouding met de Belgische variant imo. De quiz zelf wel, maar die jury en presentator daar zijn zoveel anders (en imo ook leuker/beter).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: