SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
? Je gelooft het niet?quote:Als ik coins gekocht had zou ik het gewoon zeggen hoor
Aangezien ik dat al ook aantal keer gedaan heb. Maak ik nou niet echt een geheim van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Garpje togquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
? Je gelooft het niet?Als ik coins gekocht had zou ik het gewoon zeggen hoor
Aangezien ik dat al ook aantal keer gedaan heb. Maak ik nou niet echt een geheim van.
![]()
wel aardig dat hij je 60euries aan coins heeft gegevenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel sicka man, hoeveel had je zelf dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
Als ik de 15M aan heb getikt is het te laat om Messi te halen vrees ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:00 schreef Kiid het volgende:
Messi bijna 10 millies
Blij dat ik eens niet #TradenAlsKiid heb gedaanMaar diep van binnen lach ik.![]()
denk rond de 9miljoen. in waardequote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel sicka man, hoeveel had je zelf dan?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk niet dat hij zo'n bedrag zou halen. Maar ik weet niet of ik hem verkoop. Waarom zou ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik de 15M aan heb getikt is het te laat om Messi te halen vrees ik.![]()
Dus je hebt dan die 18/19 mil + 9 mil?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
denk rond de 9miljoen. in waarde![]()
Had. Team gekocht, Nog 5 miljoen over.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus je hebt dan die 18/19 mil + 9 mil?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ben je dus rijker dan ikquote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had. Team gekocht, Nog 5 miljoen over.![]()
![]()
pwndquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lol, ik had mijn broertjes 250k gegeven allebei en een team gemaakt, maar zijn klote ps3 verloor hele tijd verbinding dus ik zei dat hij maar evra moest kopen (ik moest alleen nog een lb kopen voor hem). Stuurt 'ie een foto dat hij 32.000 heeft geboden op een evra![]()
![]()
noobquote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Kiid het volgende:
Lol, ik had mijn broertjes 250k gegeven allebei en een team gemaakt, maar zijn klote ps3 verloor hele tijd verbinding dus ik zei dat hij maar evra moest kopen (ik moest alleen nog een lb kopen voor hem). Stuurt 'ie een foto dat hij 32.000 heeft geboden op een evra
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deedquote:![]()
![]()
Hij had hem ook nog direct kunnen kopen voor het dubbele.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deed
[ afbeelding ]
Bright.Side.Life.![]()
Zoveel had hij niet meer anders had 'ie het nog gedaan ookquote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij had hem ook nog direct kunnen kopen voor het dubbele.
Bright.Side.Life.![]()
![]()
IF Vilhena, had een hattrick vanavond. JizzAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deed
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ekte Kiiddosquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
14, maar hij speelt meer call of duty enzo![]()
Dat zal best. Want ik doe niet aan tradenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best. Want ik doe niet aan traden![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja leuk die spoilersquote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel bazig, opeens Mike en Tuco in beeldDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mensen kennen Rijst blijkbaar nietquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoiler is gequote, dan heeft de tag nog weinig zin
Al is het nou niet echt een big spoiler idd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja die goal van Blind wou je in hd zien he.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:20 schreef Kiid het volgende:
Die Fox beelden zijn wel echt een toevoeging aan Vi'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SIF Griez inmiddels ook 2 miljoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die goal van Blind wou je in hd zien he.![]()
die verklapt gewoon meteen het einde van de hele seriequote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen kennen Rijst blijkbaar niet![]()
![]()
Rijst sowiesoquote:Op maandag 9 februari 2015 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die verklapt gewoon meteen het einde van de hele serie![]()
![]()
Ongekend, wat een treurigheid in de nieuwe cup. Je zou toch zeggen dat mensen genoeg goedkope alternatieven met Brazilianen hebben, maar dan nog 3 wissels in de 2e minuut
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mad? Y so mad bro?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongekend, wat een treurigheid in de nieuwe cup. Je zou toch zeggen dat mensen genoeg goedkope alternatieven met Brazilianen hebben, maar dan nog 3 wissels in de 2e minuut![]()
Omdat mensen vervolgens beginnen te janken als ik daarna Robben, Neuer en SIF Costa inbreng. En dan gewoon niet snappen dat ze geen recht van spreken hebben. Ben ik dan zo slim, of zijn zij zo dom?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen uit divisies die afgelopen week de fut utd cup hebben gespeeld zijn blijven hangen in cups volgens mij. Echt alleen maar ultra defensive of park the bus kom ik tegen daar de afgelopen dagen. Misschien is mijn ELO weer verneukt waardoor ik alleen aan dat soort gasten gematched wordt momenteel ofzo. Heel vaag.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongekend, wat een treurigheid in de nieuwe cup. Je zou toch zeggen dat mensen genoeg goedkope alternatieven met Brazilianen hebben, maar dan nog 3 wissels in de 2e minuut
Gelukkig loopt Benz ook tegen dat soort gasten nog altijd beter dan 1 op 1.
Alleen een beetje mixed feelings over Cabella en Griez nog. Sowieso is Griez eigenlijk beter op de vleugel en Cabella op CAM, waardoor ik ze ingame al vaak in de rust heb omgewisseld, maar het is allebei nog erg hit or miss. Griez is vaak verstoppertje aan het spelen (had hij in mijn 4222 toen ook al last van) en Cabella komt op RW gewoon wat minder in het spel voor, terwijl ik hem wel daarvoor wil gebruiken. En met zijn fysiek heeft hij het dan vaak toch wel lastig tegen die press hoertjes, zeker als het superdruk is achterin.
Gaat dus over dit team:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg je messages ja? Heb er dit jaar pas 1 gehad, maar je moet op PS4 ook echt een gamertag onthouden en zelf handmatig die shit versturen omdat die player hub niet werkt voor mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat mensen vervolgens beginnen te janken als ik daarna Robben, Neuer en SIF Costa inbreng. En dan gewoon niet snappen dat ze geen recht van spreken hebben. Ben ik dan zo slim, of zijn zij zo dom?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lees ff die spoiler boven.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Rijst het volgende:
net thuis. ff lekker die pilot kijken van saul![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]Dat vond ik juist niet coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PS3 he. Ik kreeg net weer berichtjes van iemand die me een sweaty cunt vond, omdat ik niet uit een onmogelijke hoek schoot maar de bal opzij legde naar Robben die bij de 2e paal vrij stond. Ik heb het maar gelaten. Meneer heeft de hele wedstrijd niks anders gedaan dan hoge steekballetjes, hoe hoger hoe beter. Maar ik ben de sweaty cuntquote:Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je messages ja? Heb er dit jaar pas 1 gehad, maar je moet op PS4 ook echt een gamertag onthouden en zelf handmatig die shit versturen omdat die player hub niet werkt voor mij.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sweaty cunt.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PS3 he. Ik kreeg net weer berichtjes van iemand die me een sweaty cunt vond, omdat ik niet uit een onmogelijke hoek schoot maar de bal opzij legde naar Robben die bij de 2e paal vrij stond. Ik heb het maar gelaten. Meneer heeft de hele wedstrijd niks anders gedaan dan hoge steekballetjes, hoe hoger hoe beter. Maar ik ben de sweaty cunt![]()
![]()
Dát mis ik wel echt in deze Fifa. Was echt genieten vorig jaar. Dan 5 kopgoals met TOTS Toni of Gomez, quit en dan een rage bericht.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je messages ja? Heb er dit jaar pas 1 gehad, maar je moet op PS4 ook echt een gamertag onthouden en zelf handmatig die shit versturen omdat die player hub niet werkt voor mij.![]()
Vertel.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TR gemacht. Er hebben mensen voor minder een ban van 6 maanden gehad.![]()
Video van de goal? Anders kan ik niet oordelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PS3 he. Ik kreeg net weer berichtjes van iemand die me een sweaty cunt vond, omdat ik niet uit een onmogelijke hoek schoot maar de bal opzij legde naar Robben die bij de 2e paal vrij stond. Ik heb het maar gelaten. Meneer heeft de hele wedstrijd niks anders gedaan dan hoge steekballetjes, hoe hoger hoe beter. Maar ik ben de sweaty cunt![]()
![]()
Ja, ik vond dat vaak ook wel geinig. Probeert iemand continu pace abuse en kick off glitch en omdat ik dan toevallig uit 2 kopballen scoor ben ik de cross abuser, ondanks mijn 10 op 1 kansverhouding en 60% balbezitquote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dát mis ik wel echt in deze Fifa. Was echt genieten vorig jaar. Dan 5 kopgoals met TOTS Toni of Gomez, quit en dan een rage bericht.
Oh en ik had altijd daddy's creditcard gebruikt.
Sowieso mooi dat soort gasten. Als je van ze wint met een kutteam dan ben je een handicap abuser en als je van ze wint met een duur team dan kan je niks zonder de creditcard van je pappie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee geen video. Dan maar geen kwaliteitsstempeltje van de illustere DS2quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Video van de goal? Anders kan ik niet oordelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah kom op POTS, vertel gewoon ff.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees maar terug. Week of 3 geleden schat ik?![]()
ohneequote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees maar terug. Week of 3 geleden schat ik?![]()
Dat is bij mij ookquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat vaak ook wel geinig. Probeert iemand continu pace abuse en kick off glitch en omdat ik dan toevallig uit 2 kopballen scoor ben ik de cross abuser, ondanks mijn 10 op 1 kansverhouding en 60% balbezit
Sowieso mooi dat soort gasten. Als je van ze wint met een kutteam dan ben je een handicap abuser en als je van ze wint met een duur team dan kan je niks zonder de creditcard van je pappie.
Als ik win ligt het aan mezelf en als ik verlies ligt het aan alles behalve aan mij.![]()
Sorry Kami. Principekwestietje; als ik alles moet gaan vertellen wat jij niet weet omdat je gewoon niet hebt opgelet, ben ik nog 3 jaar bezigquote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah kom op POTS, vertel gewoon ff.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Arme DSLtwitter:futheadnews twitterde op maandag 09-02-2015 om 21:36:23Our Robben winner! Congrats! RT @Jake_Tanis: Thanks @futheadnews @futheadsite for the TOTY Robben!!! http://t.co/BJirqDzEW8" reageer retweet
![]()
![]()
Ja echt een klootzak jij he. Eerst zon opmerking maken en dan niet uitleggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry Kami. Principekwestietje; als ik alles moet gaan vertellen wat jij niet weet omdat je gewoon niet hebt opgelet, ben ik nog 3 jaar bezig![]()
Ik heb die neiging naar mezelf toe ook wel, maar ik ga een ander dat niet verwijten. Zo werkt het ook met handicap/scripting waar we het zo vaak over hebben gehad. Als het in je nadeel aanwezig lijkt te zijn dan blijft het je bij, maar als bij jou alles lukt dan is het meestal ook gewoon omdat je tegenstander dan de scripting helemaal tegen zich heeft.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook
Als ik win ligt het aan mezelf en als ik verlies ligt het aan alles behalve aan mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt he, net zoals posten "jullie geloven niet wie ik nu in een pack heb!!1!".quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echt een klootzak jij he. Eerst zon opmerking maken en dan niet uitleggen.![]()
Ja precies.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt he, net zoals posten "jullie geloven niet wie ik nu in een pack heb!!1!".
Trouwens wat ik nu toch uit een pack haal !![]()
jullie raden nooit wat ik nu tussen mijn billetjes hebAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Nee.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echt een klootzak jij he. Eerst zon opmerking maken en dan niet uitleggen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een zakdoek?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef Tim86 het volgende:
jullie raden nooit wat ik nu tussen mijn billetjes heb![]()
een marrrrrrsquote:
Kent uw klassiekers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is dat je het nu gewend bent, maar hoop dat het er in Fifa 16 weer bij zit want dat brengt toch een stukje extra. Soms deed ik het ook nog zelf en stuurde ik iets van: "u mad?" en kreeg je soms ook prachtige verhalenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat vaak ook wel geinig. Probeert iemand continu pace abuse en kick off glitch en omdat ik dan toevallig uit 2 kopballen scoor ben ik de cross abuser, ondanks mijn 10 op 1 kansverhouding en 60% balbezit
![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
behalve M&M'squote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
To be fair, bij jou kan het alles zijn...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik stuurde nooit iets uit mezelf, tenzij het positief was (en dat was het toch bijna nooitquote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat je het nu gewend bent, maar hoop dat het er in Fifa 16 weer bij zit want dat brengt toch een stukje extra. Soms deed ik het ook nog zelf en stuurde ik iets van: "u mad?" en kreeg je soms ook prachtige verhalen)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iam ook. Hoe gaan we communicerenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom haten danquote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen kennen Rijst blijkbaar niet#LockupDS2![]()
Als ik tegen een klootzakje speelde die shhh'de of iets dergelijks en ik won uiteindelijk kon ik het nooit laten om hem sarcastisch te complimenterenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik stuurde nooit iets uit mezelf, tenzij het positief was (en dat was het toch bijna nooit)
![]()
Kunnen wel party doen, ff mijn headset zoekenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:08 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, ps party/skype call/skype gewoonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik win nooit ietsquote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef Zhano het volgende:
Arme DSLtwitter:futheadnews twitterde op maandag 09-02-2015 om 21:36:23Our Robben winner! Congrats! RT @Jake_Tanis: Thanks @futheadnews @futheadsite for the TOTY Robben!!! http://t.co/BJirqDzEW8" reageer retweet
kut futhead.
![]()
Sorry hoor ik kom waarschijnlijk weer met een herhalende vraag, maar heb sif griez en sif laca. Zou jij daar 2 sif benzemas nu van halen? Welke worden meer waard?quote:![]()
![]()
ronaldoWat een baasje.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hij is gewoon beter dan ik verwacht hadquote:ALs je heb op stay wide en get behind zet. en dan in een 433
Ik zelf vind een winger niet belangrijk genoeg om er 12 mil voor te betalenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hij is gewoon beter dan ik verwacht hadALs je heb op stay wide en get behind zet. en dan in een 433
![]()
nou heb nu 9 uit 3. Dus gaat wel prima als lwquote:Op maandag 9 februari 2015 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zelf vind een winger niet belangrijk genoeg om er 12 mil voor te betalenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je moederquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou heb nu 9 uit 3. Dus gaat wel prima als lw![]()
Omdat je hem zoektquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou heb nu 9 uit 3. Dus gaat wel prima als lw![]()
Valt mee. Sif benzema en bale scoren ook genoeg. Maar door die instellingen kan je gewoon blind een diepte bal geven richting hem of bale.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen idee, ik kies zelf ook steeds verkeerd dit jaar. Maar Griez werd wel genoemd als potentiële UP (maar geen h2h UP)quote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sorry hoor ik kom waarschijnlijk weer met een herhalende vraag, maar heb sif griez en sif laca. Zou jij daar 2 sif benzemas nu van halen? Welke worden meer waard?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is echt niet zo goed ingame hoorquote:
Heb hem zelf gehad in FUT en vond het helemaal niks, Messi speelt veel fijner omdat die in de as van het veld staat.![]()
Deze man weetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is echt niet zo goed ingame hoor
Heb hem zelf gehad in FUT en vond het helemaal niks, Messi speelt veel fijner omdat die in de as van het veld staat.![]()
Met net hoe je speelt dan. Want bij mij doet hij het anders heel erg goed. 11 uit 4 nu.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is echt niet zo goed ingame hoor
Heb hem zelf gehad in FUT en vond het helemaal niks, Messi speelt veel fijner omdat die in de as van het veld staat.
Niet slecht voor een lw.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In divisie 10 kan iedereen veel scoren natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met net hoe je speelt dan. Want bij mij doet hij het anders heel erg goed. 11 uit 4 nu.
Niet slecht voor een lw.![]()
Als dat Mertesacker is ga je niet winnenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:57 schreef Rijst het volgende:
ff kijken of ik een potje kan winnen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zal best zo zijn. Alleen speel ik daar nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In divisie 10 kan iedereen veel scoren natuurlijk.
Oke chefke.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn. Alleen speel ik daar niet![]()
Wil je tegen mij? Ik heb ook een kutteamquote:Op maandag 9 februari 2015 22:57 schreef Rijst het volgende:
ff kijken of ik een potje kan winnen
[ afbeelding ]![]()
neequote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wil je tegen mij? Ik heb ook een kutteam![]()
Terry danquote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als dat Mertesacker is ga je niet winnen![]()
boehhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Niet van mij dit. Maar ik was blij met 160k laatst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus, dat is nog eens geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van mij dit. Maar ik was blij met 160k laatst![]()
Ik was blij met 250kquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van mij dit. Maar ik was blij met 160k laatst
Maar mijn inkoop was dan weer veel goedkoper: 40k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het optelsommetje nog maar eens gemaakt. 20 miljoen aan handelswaar en coins. Maar ik denk dat ik maar lekker met SIF Costa blijf spelen. Hou ik nog maar 15 miljoen tradespul over
Bijna vergeten: vanavond die Carnival Cup maar eens winnen. Dan komt er gewoon weer 6k bij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben gewoon te hebberig. Heb het prima voor elkaar met een paar dikke teams, maar toch wil ik altijd maar meer, meer, meer en raak ik er snel op uitgekeken. Heb ook steeds het geduld niet om te investeren de laatste tijd, zeker niet met al die rare shit die er steeds gebeurde met de prijzen. Genoeg spelers die ik daadwerkelijk gebruik en toevallig ook een goede investering zijn, maar toch. Heb nu steeds iedere cent in mijn teams zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het optelsommetje nog maar eens gemaakt. 20 miljoen aan handelswaar en coins. Maar ik denk dat ik maar lekker met SIF Costa blijf spelen. Hou ik nog maar 15 miljoen tradespul over
Bijna vergeten: vanavond die Carnival Cup maar eens winnen. Dan komt er gewoon weer 6k bij
Nu alleen nog iets voor rondom KdB bedenken. Heb weinig inspiratie alleen. Jammer dat ik niet met een false 9 kan spelen. Dan waren er best veel opties. Nu zit ik steeds te kutten met de spitspositie in mijn potentiële teams. Misschien Lewa maar een herkansing geven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb altijd erg moeilijk als ik tegen Lewa speel...maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te hebberig. Heb het prima voor elkaar met een paar dikke teams, maar toch wil ik altijd maar meer, meer, meer en raak ik er snel op uitgekeken. Heb ook steeds het geduld niet om te investeren de laatste tijd, zeker niet met al die rare shit die er steeds gebeurde met de prijzen. Genoeg spelers die ik daadwerkelijk gebruik en toevallig ook een goede investering zijn, maar toch. Heb nu steeds iedere cent in mijn teams zitten
Nu alleen nog iets voor rondom KdB bedenken. Heb weinig inspiratie alleen. Jammer dat ik niet met een false 9 kan spelen. Dan waren er best veel opties. Nu zit ik steeds te kutten met de spitspositie in mijn potentiële teams. Misschien Lewa maar een herkansing geven.
Of je kan natuurlijk gaan sparen voor de SIFAuba
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mehh, als ik zoveel geld uit moet geven wil ik er wel minimaal 4* skillies bijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb altijd erg moeilijk als ik tegen Lewa speel...maar dat kan ook aan mij liggen
Of je kan natuurlijk gaan sparen voor de SIFAuba
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijken hoe hard die bubbel gaat barsten vrijdag..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:45 schreef Apekoek het volgende:
lacazette al richting de 2,2 miljoen. Waar gaat dat in godsnaam stoppen, straks messi voorbij?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En toch valt het me bij SIF Costa mee; ik kan niet zeggen dat ik het keihard mis. Maar daaromheen staan wel allemaal spelers met 4* skills.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh, als ik zoveel geld uit moet geven wil ik er wel minimaal 4* skillies bijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beter verkoop ik hem dus voor donderdag, die gok maar nemen dan. Vind hem ook niet heel fantastisch spelen namelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken hoe hard die bubbel gaat barsten vrijdag..![]()
Ja, denk dat undercutters het wel voor elkaar gaan verpesten als de UP versies er daadwerkelijk zijn. Al is het dit jaar de trend dat het toch weer net anders gaan dan iedereen verwacht (mede door die verwachting) waardoor het weer anders loopt. Als je gewoon random het tegenovergestelde doet van wat iedereen verwacht zit je vaak goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Beter verkoop ik hem dus voor donderdag, die gok maar nemen dan. Vind hem ook niet heel fantastisch spelen namelijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Binnenkort Milan - Niang maar eens omwisselen voor Genoa - Niang. Heb een team met Franse silvers, dus club is voor mij niet zo interessant...maar het prijsverschil tussen beide versies begint aardig op te lopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was mijn plan ook jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Binnenkort Milan - Niang maar eens omwisselen voor Genoa - Niang. Heb een team met Franse silvers, dus club is voor mij niet zo interessant...maar het prijsverschil tussen beide versies begint aardig op te lopen.
Alleen door die Abate link. Maar dat verschil wordt alleen maar groter..Genoa versie is nog vrij duur nu vind ik. Duurder dan die Milan versie toen ik het er met je over had om hem in te slaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tering, nog verkocht voor krap 24kquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje jammer dat ik IF Padt vorige week niet heb gekocht voor mijn team.. nu is hij bijna 900k.![]()
![]()
Geen peil op te trekken idd, het zijn net aandelenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, denk dat undercutters het wel voor elkaar gaan verpesten als de UP versies er daadwerkelijk zijn. Al is het dit jaar de trend dat het toch weer net anders gaan dan iedereen verwacht (mede door die verwachting) waardoor het weer anders loopt. Als je gewoon random het tegenovergestelde doet van wat iedereen verwacht zit je vaak goed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: