Ja je voelt je weer eens nuttigquote:Op maandag 9 februari 2015 17:19 schreef Sardu het volgende:
Kan niet quoten, maar goed dat het beviel!![]()
Kan me voorstellen dat het je goed doet na 7 maand.
Omgeruild?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Mijn leven is weer compleet. Ik heb een nieuwe computermuis
Hey nu heb je mij niet in de meet lijst gezet maar sardu welquote:
Je staat bovenaan manquote:Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hey nu heb je mij niet in de meet lijst gezet maar sardu wel..
Ninja editquote:
Het belangrijkste eerst.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hey nu heb je mij niet in de meet lijst gezet maar sardu wel..
Ja daarom sta ik nu bovenaan, en jij bijna onderaanquote:
Geeft niet hoorquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja daarom sta ik nu bovenaan, en jij bijna onderaan![]()
![]()
Sorry wil je een kusjequote:
Pff 2 doosjes nu alquote:Op maandag 9 februari 2015 18:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Geeft niet hoorNu moet je me maar een knuffeltje geven op de meet, en een extra doosje celebrations.
Tikt aan man die 2 euroquote:
Zakjes celebrations bij de action zijn 1,69 ofzo dacht ikquote:Op maandag 9 februari 2015 18:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zo goedkoop maarIk kom natuurlijk niet met een klein lullig doosje aan zetten he
Ba doem pats!quote:
Ja ik neem natuurlijk deze mee''quote:Op maandag 9 februari 2015 18:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zakjes celebrations bij de action zijn 1,69 ofzo dacht ik..
Als je celebrations in hoeveelheden van meer dan een kilo in huis gaat halen kan je dan niet beter gewoon grootverpakkingen van alle normale repen halen en in een schaal mikken?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik neem natuurlijk deze mee''
https://www.makro.nl/shop/nl/office/product/3219411001001
Dodelijke dosis datquote:Op maandag 9 februari 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doenquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2195863[quote]
[b]Op maandag 9 februari 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet meer lekkerquote:Op maandag 9 februari 2015 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je celebrations in hoeveelheden van meer dan een kilo in huis gaat halen kan je dan niet beter gewoon grootverpakkingen van alle normale repen halen en in een schaal mikken?
Ja sure sure, maar dit zijn gewoon 1 hapsjes en ik zit er niet op te wachten om eerst een hele mars weg te vreten en daarna nog eens een hele twix en een milky wayquote:Op maandag 9 februari 2015 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je celebrations in hoeveelheden van meer dan een kilo in huis gaat halen kan je dan niet beter gewoon grootverpakkingen van alle normale repen halen en in een schaal mikken?
Nee kan beter meteen een pak chocomel mee nemenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar het is die dag vast wel warm, ik neem zelf geen chocolade mee hoorBlijft niks van over *als in dat gaat vies smelten*
Denk ik ook jaquote:Op maandag 9 februari 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee kan beter meteen een pak chocomel mee nemen
En anders gewoon nachtje doorhalenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom vast naar de meet. Tussendoor op station te dure broodjes halen, chill ontbijten in de treinMaar vorige keer was op een zondag. Denk dat ik nu sowieso wel langer kan blijven dan omdat de trein op zaterdag langer nog rijdt.
Nope. Ik ga hoe dan ook gewoon 's avonds weer naar huisquote:Op maandag 9 februari 2015 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En anders gewoon nachtje doorhalen
quote:28 gevangenen van de Nova Mutum-gevangenis in Brazilië zijn ontsnapt nadat drie vrouwen in gewaagde kleding bewakers van de gevangenis hebben verleid en vergiftigd. De politie vond drie bewakers naakt en geboeid terug, een dag na de massale ontsnapping.
De vrouwen verschenen bij de gevangenis voor een goed gesprek, een drankje en een orgie. Dat was genoeg voor de mannen om hun plek te verlaten en zich samen met de dames naar de slaapvertrekken van de bewakers te begeven.
Nou zegquote:
Ik probeer mijn wanhoop te verbergen onder een koele opmerking en een tong smiley.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik probeer mijn wanhoop te verbergen onder een koele opmerking en een tong smiley.
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Ohja bah het is zaterdag valentijn.quote:
Ik ben altijd vrijgezel met valentijnquote:Op maandag 9 februari 2015 18:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ohja bah het is zaterdag valentijn.
quote:
Alles in de blender en omsmelten in ijsblokvormpjes. Heb je in één blokje alles.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja sure sure, maar dit zijn gewoon 1 hapsjes en ik zit er niet op te wachten om eerst een hele mars weg te vreten en daarna nog eens een hele twix en een milky way..
Decadentie.
Mij wat te zoetsappigquote:
Ik niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrijgezel met valentijn
Gossiequote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles in de blender en omsmelten in ijsblokvormpjes. Heb je in één blokje alles.
Blorkquote:Op maandag 9 februari 2015 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles in de blender en omsmelten in ijsblokvormpjes. Heb je in één blokje alles.
Prima nummer om op te batsenquote:
Ik bedoel natuurlijk om de liefde te bedrijven.quote:
Ik koop mezelf altijd iets.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrijgezel met valentijn
Klinkt beterquote:Op maandag 9 februari 2015 18:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk om de liefde te bedrijven.
Ik luister niet, maar Bob Dylan is altijd goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben aan het draaien, dus als iemand zin heeft om te luisteren of een verzoekje heeft![]()
/spam
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar Bob Dylan is altijd goed.
Als je een sexy stem hebt ga ik zometeen wel even luisteren.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
Mocht iemand toch willen luisteren, hier de link!
http://37.59.7.51:9856/listen.pls
Mehquote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je een sexy stem hebt ga ik zometeen wel even luisteren.
Ik ga wel even luisteren, is er ook een topique of iets waar ik verzoekjes kan plempenquote:
Oh guns n roses is al beterquote:
Hoin,quote:
Doe ik dat danquote:Op maandag 9 februari 2015 19:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh guns n roses is al beter. Moet je em alleen niet opnieuw doen steeds
Oi!quote:
Dat vriendin topic?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi!
Beetje topics dicht gooien zonder antwoord af te wachten.
He verdorie, kut mods ook hequote:Op maandag 9 februari 2015 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi!
Beetje topics dicht gooien zonder antwoord af te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
He verdorie, kut mods ook he..
ModsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog lager dan laag gewoon.
SCHOREM!!I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Alle mods terug naar hun eigen landquote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mods![]()
Nog lager dan laag gewoon.
SCHOREM!!
Je moet zeh parteh door de regels zien.quote:
Ja.quote:
Kut zeg.quote:
Jonguh, hij had daarna toch een topic in R&P mangquote:Op maandag 9 februari 2015 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik was serieus benieuwd naar de voering.
Spicklebagger?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:30 schreef pixelbitty het volgende:
IK WERD GENOEMD OP DE RAAADIIOOOOO!
Daar viel niets te kopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonguh, hij had daarna toch een topic in R&P mang
Hoezo nietquote:Op maandag 9 februari 2015 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar viel niets te kopen.![]()
En ik mag niet in R&P posten.
Fokker noemt mij wel gewoon pixelbittyquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fokker noemt mij wel gewoon pixelbitty
sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik praat alleen mensen de put in.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoezo niet![]()
Ach, je kunt altijd een bod per DM doen.
Nee dat is goedquote:
Misschien ligt er wel goud op de bodem?quote:
Gemiste kans dan.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
MCpixel yo,quote:
Heb je nou al een nieuwe muis?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel mij zo erg dat ik bezig ga met schoolwerk. What's wrong with me?
Ach, anders elke 2 dagen nieuwe muis.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hopen dat deze langer werkt dan 2 dagen
Als deze het zo snel begeeft ligt het toch echt aan hoe jij met je spullen omgaatquote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pfffquote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, anders elke 2 dagen nieuwe muis.
Ik ga er heel netjes mee om.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als deze het zo snel begeeft ligt het toch echt aan hoe jij met je spullen omgaat.
Nooit angst of respect tonen naar een gangster.quote:
Jwz.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nooit angst of respect tonen naar een gangster.
Trust he?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar een trust muis gebruikt voor ik mijn epische bazenmuis aanschafte, deed het prima.quote:
Je plast nu uit je kont?quote:
het is niet meer wat het geweest is, dat merkquote:Op maandag 9 februari 2015 19:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar een trust muis gebruikt voor ik mijn epische bazenmuis aanschafte, deed het prima.
Het vertrouwen is wel een beetje verdwenen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
het is niet meer wat het geweest is, dat merk
Ja alles. En de originele verpakking is er nog wel, maar de bon is al 26 jaar verlopen.quote:
madcatz of razer for the winquote:Op maandag 9 februari 2015 20:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het vertrouwen is wel een beetje verdwenen.
Hmm ja... Misschien kan je 'm nog ruilen. Is ie ooit nat geweest? Want dan willen ze nog wel eens moeilijk doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja alles. En de originele verpakking is er nog wel, maar de bon is al 26 jaar verlopen.!
Plus ik denk dat de originele verpakking niet meer gaat passen.
Razer mamba voor je pampaquote:
Heb nu een Razer, volgende gaat Roccat worden.quote:
Ja en hij is al een tijdje een beetje stuk, soms komt er een sloot bloed uit daar word je eng van.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja... Misschien kan je 'm nog ruilen. Is ie ooit nat geweest? Want dan willen ze nog wel eens moeilijk doen.
Welken Razer ? dat kleine modelletje?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb nu een Razer, volgende gaat Roccat worden.
Naga zeker.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welken Razer ? dat kleine modelletje?
Nee joh gekkie. Je kunt trouwens op de razer site een testje doen welke muis voor jou de beste zou zijn volgens razerquote:
Ik heb 3 jaar lang een trust muis gehad, ding was maar 10 euro toen. Nu weer Trust en die deed na 2 dagen dus dom *telkens in en uitpluggen*.quote:
Wij van WC eend raden u een atroxstick aanquote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Je kunt trouwens op de razer site een testje doen welke muis voor jou de beste zou zijn volgens razer...
Daarom , het is niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een trust muis gehad, ding was maar 10 euro toen. Nu weer Trust en die deed na 2 dingen dus dom *telkens in en uitpluggen*.
Imba zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet je die cijfertjes?
[ afbeelding ]
lijkt wel een soort van turbofunctiequote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Imperator. Maar is ook wat klein naar mijn idee.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welken Razer ? dat kleine modelletje?
Nog harder gamen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik nu , hand is er veels te groot voorquote:Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Imperator. Maar is ook wat klein naar mijn idee.
Klopt, mijn handpalm ligt ook teveel op mijn muismat.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heb ik nu , hand is er veels te groot voor
Geilquote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja en hij is al een tijdje een beetje stuk, soms komt er een sloot bloed uit daar word je eng van.
Die zijn toch wat bollig in de hand ?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt, mijn handpalm ligt ook teveel op mijn muismat.
Had ooit een logitech (die geen koffie lust) die was wel lekker groot.
Heul ergonomisch dat, als ik voor school veel moet laptoppen dan ben ik wel blij met mijn logitech M310quote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zijn toch wat bollig in de hand ?
Volgens mij bedoel ik de g500. Die is inderdaad wat bol.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zijn toch wat bollig in de hand ?
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heul ergonomisch dat, als ik voor school veel moet laptoppen dan ben ik wel blij met mijn logitech M310.
Dan kies ik de G500, mooier designquote:Op maandag 9 februari 2015 20:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ik de g500. Die is inderdaad wat bol.
Het gebeurt nu nietquote:
ja voor gamen gebruik ik een andere muis heurquote:Op maandag 9 februari 2015 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Dan kies ik de G500, mooier design
Geen koffie voeren.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Dan kies ik de G500, mooier design
Voor gamen gebruik je mickey mouse?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ja voor gamen gebruik ik een andere muis heurdeze is echt specifiek voor school.
Dat voer ik mezelf niet eens. Behalve als ik ziek ben en dan met een scheut rum.quote:
Dan gebruik ik OF mijn razer sabertooth (geen muis)... of Razer mamba.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor gamen gebruik je mickey mouse?
Hoe moet dat in helemaal smakenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat voer ik mezelf niet eens. Behalve als ik ziek ben en dan met een scheut rum.
die eerste lijkt op een xbox ripoff maar dan met betere directional buttonsquote:Op maandag 9 februari 2015 20:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan gebruik ik OF mijn razer sabertooth (geen muis)... of Razer mamba.
Hij is ook Xbox compatible, de knoppen zijn alleen 1000 keer beter mag ook godverdomme wel voor 90 euro.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die eerste lijkt op een xbox ripoff maar dan met betere directional buttons
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan gebruik ik OF mijn razer sabertooth (geen muis)... of Razer mamba.
Als thee met rum en citroen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe moet dat in helemaal smaken
Wel toffe dingen, maar ik game te weinig om er 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hij is ook Xbox compatible, de knoppen zijn alleen 1000 keer beter mag ook godverdomme wel voor 90 euro.
Heel cute, misschien iets voor ama. Dan is het niet zo erg dat ze hem na 1 dag sloopt.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als thee met rum en citroen.
90 euro voor een controllerquote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hij is ook Xbox compatible, de knoppen zijn alleen 1000 keer beter mag ook godverdomme wel voor 90 euro.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heel cute, misschien iets voor ama. Dan is het niet zo erg dat ze hem na 1 dag sloopt.
PS 1 controller > allesquote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef pixelbitty het volgende:
Plus xbox controller > ps controller
Truth.
Super nintendo controller > ALLESquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Super nintendo controller > ALLES
Game en Watch controls > allesquote:
Nee man, zere klauwenquote:
Die zijn nieuw voor mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Game en Watch controls > alles
Veldmaarschalkquote:
een horloge waarop je kan gamenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die zijn nieuw voor mij.![]()
Vroeger wel een smb horloge gehad waarop je kon gamen.volgens mij zo'n gameboy vorm.
Maar ik heb geen penis. Dus ik doe wel gewoon vingeren.quote:
Zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
een horloge waarop je kan gamen
dat is godlike
Oh lachenquote:
dikke hoer ben jequote:Op maandag 9 februari 2015 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net een zak chips naar binnen gewerkt
Nu voel ik mij een fatty
kogel door je kop als je niet ophoud met mij oliebol noemenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kijk naar jezelf joh , oliebol
oliebolquote:Op maandag 9 februari 2015 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kogel door je kop als je niet ophoud met mij oliebol noemen
Keppeltje op , en dan dat boekje verbrandenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is goed heb thee voor ze klaarstaan gaat gezellig worden
wats met jouquote:Op maandag 9 februari 2015 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keppeltje op , en dan dat boekje verbranden
Daar is een topic voor om dit te posten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:22 schreef DrNick het volgende:
Wild Card is een matige film. Kort, geen diepgang. 6/10.
Heuquote:
Boh jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heu. Kom je vrijdag luisteren naar mijn radio debuut op Fok!
?
Welke?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar is een topic voor om dit te posten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar is een topic voor om dit te posten.
20:00 tot 21:00quote:
HE LOOOOOVE THE CAKEquote:
Die antwoord was nog op LL vorig jaarquote:
Nice. Ik wil ook nog eens naar een festival.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die antwoord was nog op LL vorig jaar.
Dit wordt wrs mijn eerste jaar dat ik niet naar een groot festival ga sinds 2006quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice. Ik wil ook nog eens naar een festival.
Awh. Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit wordt wrs mijn eerste jaar dat ik niet naar een groot festival ga sinds 2006
Ga mee dan!,quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit wordt wrs mijn eerste jaar dat ik niet naar een groot festival ga sinds 2006
Waaar naaar toeeee danquote:
Zie vorige post.quote:
In Augustus?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Waaar naaar toeeee dan!? Ik heb een propedeus te halen en ik moet java programming herkansen ik moet ook c++ en python tentamen doen
.. zoveeeel te doeeeen ik kan nieteens ademhalen zo druk is school
Nee maar daardoor geld gebrek en geen tijd om extra te werkenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice.
Misschien vergeet het ik. Zet het wel in mijn agenda.
Dan ga je mee naar een festival waar je de hele week genoeg hebt aan het geld wat je normaal alleen aan een ticket kwijt bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee maar daardoor geld gebrek en geen tijd om extra te werken.
Dude welk festival bedoel je danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ga je mee naar een festival waar je de hele week genoeg hebt aan het geld wat je normaal alleen aan een ticket kwijt bent.
Daar waar een halve liter bier 80ct kost en een vullende maaltijd 3 euro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dude welk festival bedoel je dan??
ja man e ndan beetje kokki en een beetje pokki met 7.30 hahahah kk0goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar waar een halve liter bier 80ct kost en een vullende maaltijd 3 euro.
Waar het festival nog is zoals we het ooit bedoelden.![]()
Is your interpreter here?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja man e ndan beetje kokki en een beetje pokki met 7.30 hahahah kk0goed
Het bestaat. Kom er al jaren.quote:
Nee, Nicole Kidman in die film.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hahaha heb je over assembler van de P C ?
Java virtual machine
Ah, dat was nie heul duudlijk.quote:
huhquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zijn we nog vrienden dan?
volgens fylax heb jij op zijn gezicht gepoept
Fylax wou zelf kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zijn we nog vrienden dan?
volgens fylax heb jij op zijn gezicht gepoept
Zo geil.quote:
Ik? Neuhquote:
joa, en bij jou?quote:
ik ben best fit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel oké. Niet helemaal fit maar kon erger.
benieuwd of vandaag mijn minix binnen komtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of morgenavond het internetkabel probleem is opgelost op mijn laptop
Wat is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
benieuwd of vandaag mijn minix binnen komt
mediaplayer. zodat ik niet meer de laptop aan de tv hoef te hangenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik hoop dat vandaag mijn muismat en potloden binnen komen
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mediaplayer. zodat ik niet meer de laptop aan de tv hoef te hangen
Heequote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:57 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd
http://imgur.com/gallery/FvRcdh9
ik zie niksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:57 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd
http://imgur.com/gallery/FvRcdh9.jpg
Ik zie niksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:57 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd
http://imgur.com/gallery/FvRcdh9
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu wel.Heb de .jpg er vanaf gehaald :p
Puick is echt zo'n excellent woord.quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:05 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren had ik weer een katzelig avontuur beleefd.
Vertelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Puick is echt zo'n excellent woord.
Gisteren had ik weer een katzelig avontuur beleefd.
Ik moest even snel naar het Zuidplein toe en halverwege de straat zag ik iets rondtijgeren. Even later zag ik dat het een kat was die heel laag over de grond heen rende. :p Leek alsof ie vet bang was.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moest even snel naar het Zuidplein toe en halverwege de straat zag ik iets rondtijgeren. Even later zag ik dat het een kat was die heel laag over de grond heen rende. :p Leek alsof ie vet bang was.
Ik zo:pshwsh en die kat van: WTF? Wat hoor ik nou?
Dus ik ging snel naar hem toe rennen, hij zag mij, hij rende naar mij toe alsof we aan elkaar toebestemd warenDus niet, hij ging een paar keer om me heen cirkelen *heel nieuwsgierig*, keek me aan, zei 1 keer MAUW
, gaf een keiharde kopstoot tegen m'n hand en rende weer weg.
Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moest even snel naar het Zuidplein toe en halverwege de straat zag ik iets rondtijgeren. Even later zag ik dat het een kat was die heel laag over de grond heen rende. :p Leek alsof ie vet bang was.
Dus ik ging snel naar hem toe rennen, hij zag mij, hij rende naar mij toe alsof we aan elkaar toebestemd warenDus niet, hij ging een paar keer om me heen cirkelen *heel nieuwsgierig*, keek me aan, zei 1 keer MAUW
Godverdomme dat is schattigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja he.quote:
Wat een lekker ding.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat/kitten lijkt echt enorm dik zo
[ afbeelding ]
er komen niet vaak katten in mijn straat. komt misschien door het honden overschotquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Tot nu toe alle katten in mijn straat zijn vet sociaal en lief en schattig enzulks
Katten zijn vaak te arrogant om bang te zijn voor hondenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er komen niet vaak katten in mijn straat. komt misschien door het honden overschot
verschilt per kat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Katten zijn vaak te arrogant om bang te zijn voor honden
Dat beest van mijn UI pestte vroeger 'die speklap' van een paar huizen verderop, zo'n dikke Golden Retriever. Ging ze op het hek lopen, in de boom hangen, die hond werd helemaal gek.![]()
En Mohammed is dikke matties met een klein hondje uit de straat
Main Coonesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschilt per kat.
als ik kijk bij mn ouders:
1 is altijd buiten en meld zich alleen als die honger heeft en heeft verder schijt aan alles en iedereen.
2 zijn er te lui om te bewegen, al zou je er op gaan zitten, zouden ze nog geen krimp geven (2 main coones)
1 is bang voor zn eigen schaduw
1 schreeuwt constant om aandacht maar wil eigenlijk niet dat je aan hem komt
Kattenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschilt per kat.
als ik kijk bij mn ouders:
1 is altijd buiten en meld zich alleen als die honger heeft en heeft verder schijt aan alles en iedereen.
2 zijn er te lui om te bewegen, al zou je er op gaan zitten, zouden ze nog geen krimp geven (2 main coones)
1 is bang voor zn eigen schaduw
1 schreeuwt constant om aandacht maar wil eigenlijk niet dat je aan hem komt
ze zijn wel oprecht lomp.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze zijn wel oprecht lomp.
vaak genoeg dat ze ergens op proberen te springen, maar dan schijnbaar hun achterpoten niet helemaal hoog genoeg krijgen waardoor ze weer omdonderen
Dit is Miepiequote:
Mnahwquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dit is Miepie
Is inmiddels een klein oud omaatje geworden die niet meer kan miepen. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |