Klussen in een huis een leven noemenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hee af en toe heb ik iets wat lijkt op een leven
En dit geldt dus niet alleen voor afvallen, maar voor het überhaupt hanteren van een gezonde levensstijl. Het gebruiken van zo veel mogelijk onbewerkte producten is echt, echt écht beter voor je dan siroopjes, sausjes, broodjes, pakjes en zakjes en dergelijke.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef sanger het volgende:
En ja, dat is een omslag in patroon of levensstijl. Klopt, maar je wilt afvallen en daar moet je wat voor doen (anders was je hier niet op zoek geweest naar advies).
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
En dit geldt dus niet alleen voor afvallen, maar voor het überhaupt hanteren van een gezonde levensstijl. Het gebruiken van zo veel mogelijk onbewerkte producten is echt, echt écht beter voor je dan siroopjes, sausjes, broodjes, pakjes en zakjes en dergelijke.
Gewoon nog een laatste poging om duidelijk te maken waarom keuzes zo veel invloed kunnen hebben.quote:
Ik ga ook met jou trouwen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
En dit geldt dus niet alleen voor afvallen, maar voor het überhaupt hanteren van een gezonde levensstijl. Het gebruiken van zo veel mogelijk onbewerkte producten is echt, echt écht beter voor je dan siroopjes, sausjes, broodjes, pakjes en zakjes en dergelijke.
Sssssst.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Klussen in een huis een leven noemen
Aww yisss.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ook met jou trouwen.
Trio, alles
Nobelquote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon nog een laatste poging om duidelijk te maken waarom keuzes zo veel invloed kunnen hebben.
Klinkt meer als een orgie. Mo, rhu, artoo en jij.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ook met jou trouwen.
Trio, alles
Arme Mo....quote:Op maandag 9 februari 2015 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klinkt meer als een orgie. Mo, rhu, artoo en jij.
True story! 4 is een orgiequote:Op maandag 9 februari 2015 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klinkt meer als een orgie. Mo, rhu, artoo en jij.
Hehequote:
ik zeg toch nergens dat je debiel ongezond eet? Dit is wat het communiceren met jou zo lastig maaktquote:Op maandag 9 februari 2015 20:23 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Maar is het dan meteen 'debiel ongezond' en val ik niet meer af omdat ik een keer iets met bewerkte suiker eet?
Dat zegt niemand, er wordt alleen gezegd dat er nog betere keuzes gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je debiel ongezond eet? Dit is wat het communiceren met jou zo lastig maakt
Eindelijk iemand die met mij wil trouwen?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Sanger.
En ik heb trek. Tijd voor mijn appe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |