Aangezien het een prequel is kan dat juist wel, lijkt mequote:Op maandag 9 februari 2015 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Nope, en ik heb geen BB gekeken dus ga ik saul ook niet kijken
Ik ookquote:
Ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 19:06 schreef JayHovah het volgende:
Voel me toch wel een beetje vereerd dat dit dit topic naar mij is vernoemd...ook al is de reden niet om trots op te zijn
@ Robby, BCS nog niet gezien maar ik ben bang dat het één grote teleurstelling zal worden... Ik hoorde al dat er meer drama in zit dan bij BB.
Ik kijk wel erg uit naar HoC season 3!
De eerste twee afleveringen waren primaquote:Op maandag 9 februari 2015 19:06 schreef JayHovah het volgende:
Voel me toch wel een beetje vereerd dat dit dit topic naar mij is vernoemd...ook al is de reden niet om trots op te zijn
@ Robby, BCS nog niet gezien maar ik ben bang dat het één grote teleurstelling zal worden... Ik hoorde al dat er meer drama in zit dan bij BB.
Ik kijk wel erg uit naar HoC season 3!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:14 schreef ArtistA het volgende:
Voor de liefhebbers: Eye toont Aliens en Terminator 2 op groot doek
Qua vorm zeker, maar als je me vraagt waar de film over gingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond dat een zeer vermakelijke film TGB
Maar dat laatste heb ik eigenlijk met alle Wes Anderson films....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Qua vorm zeker, maar als je me vraagt waar de film over ging
Ik kan werkelijk alle genre's in a way waarderenquote:
Hoort in mijn top 10. Helaas niet bepaald mainstream gewaardeerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
Gaat een beetje alle kanten op, maar je krijgt punten voor Pink Floyd.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:27 schreef Robby87 het volgende:
Je krijg wel een flink aantal puntjes voor Portishead.
Hij ging zoals de meeste Wes Anderson over...helemaal niets eigenlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Qua vorm zeker, maar als je me vraagt waar de film over ging
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
Is dit lijstje verantwoord om wat muzikale les aan mijn kinderen te geven?
[ afbeelding ]
Past er niet meer op dan alleen dit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, wordt ook her en der afgeraden om te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:38 schreef hornage het volgende:
Doe mij maar juist de eerste 2 albums vanPortishead
Trouwens balen dat ik gewoon in de instinker bent getuimd net verdorie
Max Payne heb ik trouwens ook nog helemaal niet gezien
Goed moment voor een FMT-meet?quote:
Jack The Giant Slayerquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Goed moment voor een FMT-meet?
Sowieso moet er een betere bioscoopfilm in de plaats komen voor Jack the Giant Slayer, wat was dat een slappe film achteraf gezien.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Jack The Giant Slayer![]()
Ik had Bryan Singer hoog zitten......
Maarja, is denk ik hetzelfde verhaal als Sam Raimi met Oz The Great And Powerful
Maar een meet is altijd een goed idee
Open jij een topic?
Heb je die interne memo niet ontvangen?quote:
Huh wat raar, ik weet toch haast zeker dat ik je ook in de lijst had gezet... mja, blijkbaar niet. Je krijgt 'm alsnog!quote:
Jup. Helemaal prima, van alles wat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon geen zin om berichten te verwijderen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:47 schreef ArtistA het volgende:
Wyccie je inbox is vol... heb je zoveel stalkers hier op FOK!?
De rest heeft een pm gekregen.
Ieder z'n meug. Je bent in ieder geval ook uitgenodigd voor de meet, ook al weten we allemaal dat je er nooit heengaat, we blijven je gewoon uitnodigen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen zin om berichten te verwijderen.
Je kan ook alleen gaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou alleen nog 2 gekken vinden voor een team...
Als het in Amsterdam was...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
![]()
![]()
http://www.lux-nijmegen.nl/agenda/specials/alle-programma's/de-grote-movie-machine-filmquiz_25489/
![]()
![]()
Ik maak al genoeg kilometers per dagquote:
Haha, sure. Ik heb geen verstand van films maar ik wil er wel leuk bijzitten met m'n mooie hoofdje. Dam hebben we de prijs voor het aantrekkelijkste team alvast binnen!quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef picodealion het volgende:
Robby, zullen wij dyon dan maar vergezellen?
Ik deed daar ook een stukkie aan meequote:Op donderdag 12 februari 2015 09:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik had er gister ook bijna 400 op zitten.
Ik heb geen Facebook, en uit de link word ik ook niet wijzer van, wat is 't?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef hornage het volgende:
Voor mensen die er geen genoeg van krijgen -> https://www.facebook.com/groups/1400014240250947/
Hij wil je niet...quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
ik vind Hornage op facebook, maar ik kan geen vriendschapsverzoek sturen
Alleen vrienden van vrienden mogen om mijn vriendschap vragenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
ik vind Hornage op facebook, maar ik kan geen vriendschapsverzoek sturen
Ik dacht... Nee, laat maar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Alleen vrienden van vrienden mogen om mijn vriendschap vragen
Ik reis wel af naar je vader om je handvriendschap te vragen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Alleen vrienden van vrienden mogen om mijn vriendschap vragen
Wij gaan eerst een avond films kijken, dan hebben we het wel eens over een eventuele Facebook-vriendschapquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik reis wel af naar je vader om je handvriendschap te vragen.
Werkt net als andere privacy instellingen, zoals dat alleen vrienden van vrienden op je posts kunnen reageren. Stel ik heb hornage als vriend, dan moet jij mij als vriend toevoegen (en ben je dus een vriend van een van zijn vrienden - mij). Pas dan kan jij ook hem een verzoek sturen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar hoe werkt die optie? Hoe weet FB wie wel en niet jouw echte vrienden zijn? (en ja dit is een serieuze vraag)
O... das eigenlijk eenvoudiger dan ik wilde nadenken...quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Werkt net als andere privacy instellingen, zoals dat alleen vrienden van vrienden op je posts kunnen reageren. Stel ik heb hornage als vriend, dan moet jij mij als vriend toevoegen (en ben je dus een vriend van een van zijn vrienden - mij). Pas dan kan jij ook hem een verzoek sturen.
Ik heb dat voor een boel dingen zoals foto's en reacties zo ingesteld.
Heheh, ik zou ze allemaal kunnen schrappen en ze niet missen. Al zouden er een paar zijn die me IRL raar aan zouden kijken als ik het doequote:Op donderdag 12 februari 2015 21:37 schreef picodealion het volgende:
43 vrienden in totaal, waarvan ik er eigenlijk makkelijk 5 of 6 kan schrappen.
Jij had toch eerst wel Facebook? /nostalkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook, en uit de link word ik ook niet wijzer van, wat is 't?
Klopt, maar het beviel mij niet dat het mij opgelegd werd in sommige situaties als communicatiemiddel (studie), en ook omdat ik het nauwelijks gebruikte, én het feit dat ik weinig vrienden heb, wat er toe leidde dat ik er maar van af ben gestaptquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij had toch eerst wel Facebook? /nostalker
auw...quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh, ik zou ze allemaal kunnen schrappen en ze niet missen. Al zouden er een paar zijn die me IRL raar aan zouden kijken als ik het doe
Nee, misschien krijg ik nog inspiraties...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Interessante docu op 3 over zelfbeschadiging, iemand die kijkt?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Interessante docu op 3 over zelfbeschadiging, iemand die kijkt?
Ja erg heftig. Vind het wel erg interessant ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heftig hè? Zo zonde die littekens net bij die meid...
Nee net, zaten wel een paar leuke snoetjes bij.quote:
Bernhoven Veghel? Of ben ik dronken?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
In die documentaire komt volgens mij ook mijn ziekenhuis voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |